جامعه لونا کلاسیک خواستار لغو ایجاد زنجیره جدید هستند! رای جامعه LUNC به پیشنهاد اصلی

جامعه لونا کلاسیک خواستار لغو ایجاد زنجیره جدید هستند! رای جامعه LUNC به پیشنهاد اصلی

جامعه لونا کلاسیک (LUNC) به پیشنهاد اصلی برای باطل کردن پیشنهاد تصویب شده قبلی، رای می دهد و کیف پول ها را در لیست سیاه قرار می دهد.

انجمن Terra Luna Classic در مورد سوزاندن 800 میلیون USTC برای کمک به بازگرداندن پایداری USTC و احیای لونا کلاسیک بحث و گفتگو کرده است. علیرغم تصویب پیشنهادی برای لیست سیاه کیف پول Ozone Protocol حاوی 800 میلیون USTC، جامعه مجدداً به لغو این پیشنهاد رای می دهد زیرا برخی از توسعه دهندگان و اعتبار دهندگان نگرانی هایی را در مورد تغییر کد که می تواند به طور قابل توجهی روی بلاک چین تأثیر بگذارد را مطرح کردند.

پیشنهاد کلاسیک ترا برای لغو کیف پول لیست سیاه 800M توکن USTC

پیشنهاد 11849 «لغو فهرست سیاه پیشنهاد شماره 11832» توسط اعتبار دهنده JESUSisLORD به دنبال باطل کردن پیشنهاد قبلی تصویب شده 11832 است و از یکپارچگی بلاک چین لونا کلاسیک محافظت می کند. علاوه بر این، این پیشنهاد به دنبال دستور دادن به L1TF است تا هر کد لیست سیاه را از پایگاه کد لونا کلاسیک (Github) حذف کند و خطر استفاده از آن در آینده را به طور کامل حذف کند.

Inon Man، یک توسعه‌ دهنده با تجربه L1 که توسط ادوارد کیم پیشنهاد شده است، هشدار داد که این پیشنهاد “وضعیت را نیز تغییر می‌دهد و همچنین تهدیدی دائمی برای بلاک چین است.” او همچنین گفت که تغییرات کد این پتانسیل را دارد که آسیب طولانی مدت به لونا کلاسیک وارد کند.

اعتبار دهندگان در رای مثبت به لیست سیاه وجوه در کیف پول های شخص ثالث، طمع نشان دادند، اما همچنین پیشنهاد Terraports برای لیست سیاه وجوه دزدیده شده مشتریان را به شدت رد کردند، در حالی که احتمالاً آنها ادعای بهتری برای مسدود شدن کیف پول دارند، این ثابت می کند که حرص و طمع یک محرک قوی در تصمیم گیری های برخی اعتبارسنجی ها بوده است.

بر اساس این پیشنهاد، قرار دادن یک کیف پول در لیست سیاه می تواند خطر قرار دادن سایر کیف پول ها را در لیست سیاه داشته باشد. این می تواند خطرات قانونی را برای زنجیره، اعتبار دهندگان و توسعه دهندگان به همراه داشته باشد. بنابراین، تصویب این پیشنهاد برای جامعه قابل توجه است.

🔸پیش بینی قیمت لونا کلاسیک در سال 2025 و بررسی نحوه عملکرد آن🔸

بازگشت قیمت LUNC و USTC

قیمت‌های LUNC و USTC در بحبوحه خرید در بازار گسترده‌ تر کریپتو بهبود یافتند. سوزاندن 800 میلیون USTC برای بازگرداندن پایداری USTC با دلار آمریکا و احیای LUNC قابل توجه است، اما این نباید بر قیمت ها تاثیر بگذارد.

قیمت LUNC در 24 ساعت گذشته 2 درصد جهش کرد و قیمت در حال حاضر 0.000060 دلار معامله شد. پایین ترین و بالاترین قیمت 24 ساعته به ترتیب 0.00005791 دلار و 0.00006148 دلار است. با این حال، قیمت همچنان زیر سطح حمایت 0.000060 دلار معامله می شود.

منبع: کوین گیپ

امتیاز شما به این نوشته چقدر است؟

برای آگاهی از آخرین نوشته ها، خبر ها و تحلیل های کوتاه به کانال تلگرام پی98 بپیوندید.

0 0 رای ها
رأی دهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments