جزییات نقشه راه فلوکی اینو در سال 2024 | فلوکی دیگر یک میم کوین نیست!

جزییات نقشه راه فلوکی اینو در سال 2024 | فلوکی دیگر یک میم کوین نیست!

فلوکی امیدوار است با معرفی کارت‌ های نقدی، حساب‌ های دیجیتال و پلتفرم‌ های آموزشی برای کاربران، فراتر از یک میم کوین عمل کند. 

تیم سازنده میم کوین با مضمون سگ فلوکی اینو (FLOKI) نقشه راه خود را برای سال 2024 رونمایی کرده است که چندین ویژگی آینده و ابتکارات متمرکز بر ابزار را نشان می دهد. این طرح‌ ها شامل حساب‌ های بانکداری دیجیتالی تنظیم‌ شده است که به کاربران امکان می‌ دهد با استفاده از توکن‌ های FLOKI حساب‌ های بانکی ایجاد و تأمین مالی کنند.

نقشه راه همچنین به یکپارچگی با پروتکل مالی غیرمتمرکز ونوس (DeFi)، معرفی کارت نقدی Floki و انتشار شبکه اصلی Valhalla اشاره می‌ کند.

حساب‌ های بانکی دیجیتال با همکاری یک شرکت فین‌ تک دارای مجوز نامعلوم که موقعیت های مکانی مانند کانادا، اسپانیا، دومینیکا، استرالیا و امارات متحده عربی فعالیت می‌ کند، پرداخت‌ های سوئیفت و شماره حساب‌ های بین‌ المللی منطقه از طریق متود پرداختی یورویی را تسهیل می‌ کنند.

توییت فلوکی و انتشار نقشه راه 2024
توییت فلوکی و انتشار نقشه راه 2024

علاوه بر این، معرفی کارت‌های نقدی Floki به افراد این امکان را می‌دهد تا حساب‌های بانکی دیجیتال خود را به کارت‌های نقدی متصل کنند و به آن‌ها اجازه می‌ دهد از توکن‌ های FLOKI خود برای تراکنش‌ های ارزهای سنتی مانند یورو و دلار آمریکا استفاده کنند.

فلوکی اینو با توجه به تایید حکومت، قصد دارد توکن بومی خود، FLOKI را در استخر اصلی ونوس فهرست کند. این برای افزایش نقدینگی طراحی شده است و به دارندگان FLOKI اجازه می دهد تا توکن های خود را به عنوان وثیقه برای دریافت پاداش به صورت استیبل کوین دای، یو اس دی کوین، یو اس دی سی، بایننس کوین و اتریوم استفاده کنند.

🔺پیش بینی دقیق قیمت فلوکی در سال 2024 🔺

هدف این پروتکل با ادغام مستقیم Venus Markets در رابط کاربری Floki، دسترسی یکپارچه به نقدینگی این پلتفرم است و فلوکی را عمیق‌ تر در اکوسیستم مالی غیرمتمرکز ادغام می‌ کند.

این تیم همچنین قصد دارد یک ربات تجارت متقابل زنجیره‌ ای را در تلگرام و Discord راه‌ اندازی کند که توسط توکن FLOKI هدایت می‌ شود و کاربران را قادر می‌ سازد تا ارزهای دیجیتال را در شبکه‌ های بلاک چین معامله کنند. نیمی از هزینه های ایجاد شده برای خرید و سوزاندن توکن های FLOKI استفاده می شود.

علاوه بر این، راه اندازی Valhalla – بازی متاورس فلوکی اینو – در شبکه اصلی انجام خواهد شد. Valhalla شامل ویژگی‌ های بازی زنجیره‌ ای، سیستم پرداخت برای کسب درآمد، توکن‌ های غیرقابل تغییر قابل تنظیم و یک محیط جهان باز گسترده خواهد بود.

در ژانویه، کمیسیون اوراق بهادار و آتی هنگ کنگ به مردم در مورد “برنامه استیکینگ فلوکی” و “برنامه استیکینگ توکن فای” هشدار داد. SFC خاطرنشان کرد که این محصولات خدمات سهامداری را ارائه می دهند و بازده سالانه را از 30٪ به بیش از 100٪ وعده می دهند. با وجود این، آنها فاقد مجوز برای فروش عمومی در هنگ کنگ هستند.

منبع: کوین تلگراف

امتیاز شما به این نوشته چقدر است؟

برای آگاهی از آخرین نوشته ها، خبر ها و تحلیل های کوتاه به کانال تلگرام پی98 بپیوندید.

4 2 رای ها
رأی دهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
2 نظرات
تازه‌ترین
قدیمی ترین بیشترین واکنش نشان داده شده(آرا)
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
امید
امید
1 ماه قبل

سلام دوستان به نظرتون فلوکی به ۱۰ سنت میرسه؟

آناهیتا
آناهیتا
1 ماه قبل

وبلاگ مفصل و درجه یک