ارتقاهای بزرگ فلوکی اینو در این ماه | بررسی جدید ترین دستاوردهای اکوسیستم Floki

ارتقاهای بزرگ فلوکی اینو در این ماه | بررسی جدید ترین دستاوردهای اکوسیستم Floki

همانطور که “Floktober” آغاز شده است، فلوکی اینو یک ارتقاء بزرگ را اعلام کرد که برای افزایش عملکرد و قابلیت های پروتکل قفل خود طراحی شده است.

توییتی که قبلا در سایت خبری BSC News به اشتراک گذاشته شده است، از تکمیل یک ارتقاء بزرگ به FlokiFi Locker – یک پلتفرم قفل ارز دیجیتال، با حمایت نام تجاری معروف Floki خبر داد.

FlokiFi Locker چیست؟

طبق گفته تیم توسعه دهنده فلوکی اینو، FlokiFi Locker یک پروتکل قفل رمزنگاری برای استیکینگ توکن‌ ها در استخر نقدینگی، توکن‌های قابل تعویض، NFT و چند توکن دیگر است. این یک پروتکل امن است که توسط ممیز ارشد امنیتی صنعت، Certik ممیزی شده است.

FlokiFi Locker خلاقانه ترین پروتکل قفل رمزنگاری صنعت است و توسط برند قدرتمند فلوکی اینو پشتیبانی می شود.

🔺پیش بینی قیمت فلوکی اینو در سال 2025 و تحلیل عملکرد Floki در آینده🔺

جدید ترین دستاوردهای اکوسیستم Floki در ماه اکتبر

در نتیجه بروزرسانی، FlokiFi اکنون از دارایی‌ های میزبانی شده در دو شبکه بلاک چین جدید – Base و opBNB پشتیبانی می‌کند. این تعداد کل شبکه های پشتیبانی شده را به 14 تا می رساند و 12 اکوسیستم دیگر از جمله اتریوم، زنجیره بایننس، آربیتروم، Optimism و پالیگان قبلاً با این پلتفرم ادغام شده اند.

این بروزرسانی علاوه بر آوردن Base و opBNB به FlokiFi، مجموعه‌ ای از ویژگی‌ های اضافی را به پلتفرم و انجمن FlokiFi باز می‌کند. در زیر لیستی از ویژگی های گفته شده است که با BSC News به اشتراک گذاشته شده است:

  • برنامه ارجاع: هر کسی می تواند به طور خودکار یک لینک ارجاع را مستقیماً از وب سایت FlokiFi ایجاد کند و 25 درصد از هزینه ها را از قفل های توکن و LP که از طریق لینک رفرال آنها اتفاق می افتد، دریافت کند. دریافت لینک ارجاع سریع و بدون مشکل است. هر کسی می تواند آن را انجام دهد؛ هیچ حداقل یا حداکثر مقدار قفل وجود ندارد که باید برای دریافت پول به آن مراجعه کنید، و پرداخت ها به صورت خودکار پس از اتمام قفل ارسال می شود.
  • پشتیبانی از انواع روش های پرداخت: نسخه اولیه FlokiFi Locker فقط امکان پرداخت کارمزد برای توکن های قفل شده با USDT را داشت. با این ارتقا، هر کسی می‌تواند پاداش های FlokiFi Locker را مستقیماً با توکن اصلی زنجیره‌ای که دارایی‌هایش را قفل می‌کند، پرداخت کند. این امر با کاهش موانع برای قفل کردن دارایی، پذیرش را تقویت می کند، زیرا کاربران دیگر مجبور نیستند قبل از قفل کردن دارایی های خود USDT یا USDC را خریداری کنند.
  • پشتیبانی از توکن های غیرقابل تعویض استخر نقدینگی V3 Positions: این بروز رسانی به کاربران اجازه می دهد تا توکن های V3 LP (همچنین به عنوان NFT های V3 Positions شناخته می شوند) را مستقیماً از طریق برنامه FlokiFi Locker قفل کنند.
  • تمدید مدت زمان استیک کردن فلوکی اینو: اکنون می‌توانید دارایی‌ های قفل شده با FlokiFi Locker را برای مدت زمانی که می‌خواهید تمدید کنید، حتی اگر مدت زمان توکن های استیک شده هنوز تمام نشده باشد.
  • عملکرد توکن سوزی فلوکی اینو: اکنون می توانید مستقیماً توکن های استخر نقدینگی، توکن های قابل تعویض، توکن های NFT و توکن های ERC-1155 خود را از طریق برنامه FlokiFi Locker بسوزانید.

به‌روزرسانی پلتفرم FlokiFi تنها یکی از بسیاری از پیشرفت‌ ها و اطلاعیه ایی است که انتظار می‌رود توسط تیم توسعه Floki به عنوان بخشی از «Floktober» منتشر شود – ابتکاری که نشان‌ دهنده روشی است که در آن اکتبر از لحاظ تاریخی به اکوسیستم Floki کمک کرده است.

منبع: بی اس سی نیوز

امتیاز شما به این نوشته چقدر است؟

برای آگاهی از آخرین نوشته ها، خبر ها و تحلیل های کوتاه به کانال تلگرام پی98 بپیوندید.

0 0 رای ها
رأی دهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments