آیا خرید ارز ایپ کوین (ape)، شما را تبدیل به یک میلیونر در سال 2023 می کند؟

آیا خرید ارز ایپ کوین (ape)، شما را تبدیل به یک میلیونر در سال 2023 می کند؟

ارز دیجیتال ایپ کوین (APE) در کمتر از یک ماه بیش از 1000 درصد بازدهی را برای سرمایه گذاران اولیه به ارمغان آورده است. در این مقاله، تعداد کل سکه های APE را که برای میلیونر شدن در سال 2023 باید در سبد سرمایه گذاری خود داشته باشید به اشتراک می گذاریم.

رشد ApeCoin در فضای مالی کریپتو در ماه مارس این سوال را ایجاد کرده است که برای میلیونر شدن در سال 2023 به چند توکن ape نیاز دارید؟

خرید و فروش ارز ایپ کوین

خب، این به تجربه شما به عنوان یک معامله گر یا سرمایه گذار و ریسک پذیری شما بستگی دارد زیرا برای میلیونر شدن باید برای خرید ارز ایپ کوین (ape) اقدام کنید.

اگر بسیار خوش بین هستید و به امکانات پروژه توکن های NFT میمون های کسل (BAYC) و MAYC توسط Yuga Labs اعتقاد دارید، که می تواند باعث انفجار قیمت ارز APE شود، برای تبدیل شدن به یک میلیونر حداقل 10000 سکه Ape نیاز دارید.

تحلیلگران Price Prediction، Changelly و Coinfomania پیش‌ بینی می‌کنند که APE تا پایان سال 2025 حداقل قیمت معاملاتی 100 دلاری را به دست آورد. پس از رسیدن به بالاترین قیمت تاریخ 39.40 دلار در 17 مارس 2022، یک رالی صعودی از بازار می تواند APE را از نقطه عطف قیمت 50 دلار عبور دهد و سپس 100 دلار هدف بعدی خواهد بود.

با این حال، اگر به دلیل مشکلات نظارتی مداوم که باعث کاهش قیمت ارزهای دیجیتال می شود، در مورد پولدار شدن با خرید ایپ کوین چندان خوش بین نیستید، باید با پول کمتری در این پروژه سرمایه گذاری کنید. 

پیش بینی 100 دلاری شدن قیمت ایپ کوین تنها نظر تحلیلگران نیست. بسیاری از افراد و کسانی که با این پروژه آشنا هستند، فکر می کنند که اکوسیستم ایپ کوین تازه شروع به کار کرده است و تیم پشت این پروژه خدمات بیشتری را به فضای مالی غیر متمرکز در آینده ارائه خواهد کرد.

آیا ارز ایپ کوین (APE) در سال 2023 به 100 دلار خواهد رسید؟

ارز دیجیتال ایپ کوین (APE) بسته به نیروی عرضه و تقاضا می تواند در سال 2023 به 100 دلار برسد.

قبل از اینکه APE در ماه مارس به یک توکن قابل معامله تبدیل شود، برخی از بزرگترین صرافی‌های ارزهای دیجیتال از نظر حجم معاملات مانند بایننس، کراکن و … اعلام کردند که از این پروژه حمایت خواهند کرد.

این امر موجب شده است تا ارز APE دارای شرایط بهتری نسبت به سایر توکن ها مانند شیبا اینو و دوج کوین داشته باشد که تلاش زیادی برای اثبات و پایداری خود در این بازار کردند. 

این دلیل اصلی این است که چرا APE همچنان شاهد حداقل 600 میلیون دلار در حجم معاملات روزانه است.

با این حال، با تکیه بر تحلیل های بنیادی و تکنیکال از طرفداران فناوری بلاک چین، طرفداران امور مالی غیرمتمرکز و متخصصان تجارت، بعید است که ارز ایپ کوین در سال 2023 به 100 دلار برسد. 

⁉️اما دلیل آنها از این تحلیل چیست و چرا معتقدند که ارز ape در سال 2023 به 100 دلار نمی رسد؟

به گفته تحلیلگران، ApeCoin همچنان در تلاش است تا جایگاه خود را در بازاری با بیش از 18000 سکه پیدا کند و می تواند تا پایان سال 2023 به میانگین قیمت 18.85 دلار، حداقل قیمت 18.16 دلار و حداکثر قیمت 21.75 دلار برسد.

طبق آمار تحلیلگران، متخصصان و کارشناسان، غیرممکن نیست، اما 100 دلاری شدن ایپ کوین در سال 2023 دشوار خواهد بود. این به این دلیل است که حداکثر 35.5٪ از سکه های APE که 355 میلیون نشان می دهند می توانند تا پایان سال 2023 در بازار در گردش باشند.

رسیدن به نقطه عطف 100 دلار به این معنی است که ApeCoin تا پایان سال 2023 دارای ارزش بازار 35.5 میلیارد دلار خواهد بود.

این بدان معنی است که ارز دیجیتال ایپ کوین از پروژه هایی مانند پولکادات، پالیگان، دوج کوین و یا شیبا اینو ارزشمند تر است. 

در شرایط فعلی کریپتو که هزاران توکن برای سرمایه‌گذاران مشابه می‌جنگند، چنین ارزش‌ گذاری‌هایی فقط برای آینده دور قابل پیش بینی است.

♦️پیش بینی قیمت ایپ کوین در سال 2023 و سرمایه گذاری در توکن APE ♦️

آیا ارز دیجیتال ایپ کوین می تواند در سال 2023 به 50 دلار برسد؟

آیا ارز دیجیتال ایپ کوین می تواند در سال 2023 به 50 دلار برسد؟

اگر ApeCoin قبل از سه ماه آخر سال 2023 از نقطه عطف قیمت 40 دلار عبور کند، می تواند در سال 2023 به 50 دلار برسد.

با ماهیت بی ثبات ارزهای دیجیتال، فرض کنید یک نهنگ میلیون ها دلار روی APE سرمایه گذاری کند. در چنین صورتی ApeCoin می تواند به چنین قیمتی دست یابد.

از آنجایی که اتریوم اولین شبکه قراردادهای هوشمند مبتنی بر بلاک چین است، پروژه ApeCoin می تواند از امکانات شبکه استفاده کرده و اکوسیستم آن را گسترش دهد.

این بدان معناست که تیم پشت این توکن می‌تواند ایجاد استیبل کوین، اضافه کردن صرافی‌ های غیر متمرکز به اکوسیستم خود و ایجاد پروتکل‌های وام دهی که می‌تواند ارزش بیشتری به APE بدهد را در نظر بگیرد.

زمانی که این اتفاق بیفتد، ApeCoin می‌تواند با قیمت 50 دلار به فروش برسد و حتی از آن پیشی بگیرد و قیمت‌های بالاتری را ثبت کند.

 آیا ایپ کوین (ape) می تواند در سال 2023 به 20 دلار برسد؟

به نظر می رسد رسیدن ApeCoin به 20 دلار منطقی ترین قیمت در سال 2023 باشد. با این کار، برای سرمایه گذارانی که مبالغ هنگفتی پول دارند، تبدیل شدن به یک میلیونر ارز دیجیتال بسیار آسان خواهد بود.

با 13 دلار، APE باید حداقل 50 درصد افزایش یابد تا بتواند به 20 دلار برسد.

تحلیلگران سایت های Price Prediction و Changelly تخمین می زنند که سکه APE قبل از پایان سال 2023 به مرز 20 دلار خواهد رسید.

اگر صعود دیگری مانند آنچه بازار در فوریه، مارس، می و نوامبر 2021 تجربه کرد وجود داشته باشد، شانس زیادی وجود دارد که ApeCoin بازدهی عالی برای دارندگان توکن به ارمغان بیاورد.

امتیاز شما به این نوشته چقدر است؟

برای آگاهی از آخرین نوشته ها، خبر ها و تحلیل های کوتاه به کانال تلگرام پی98 بپیوندید.

3 1 رای
رأی دهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
1 دیدگاه
تازه‌ترین
قدیمی ترین بیشترین واکنش نشان داده شده(آرا)
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
Phonix
Phonix
1 ماه قبل

ریییییید
ایپ شد ۱ دلار و ۶۰سنت
و من ۱۰ میلیون ضرر کردم تا اینجا …