پیش بینی قیمت فایل کوین در سال 2023 و سرمایه گذاری در توکن FIL

پیش بینی قیمت فایل کوین در سال 2023 و سرمایه گذاری در توکن FIL

امروزه اینترنت پادشاه نهایی است. تبادل اطلاعات در سراسر جهان در سرورهای مختلف اتفاق می افتد و تبادل اطلاعات صرفاً بر داده های ارائه شده متکی است. با این حال، اگر منبع داده ها واقعی نباشد یا داده ها به درستی ذخیره نشود، کل جهان ممکن است به یک فاجعه برسد.

با درک اهمیت شبکه ای که می توان به طور کامل برای امنیت و ذخیره سازی به آن اعتماد کرد، فایل کوین توسط Protocol Labs توسعه یافت. این پلتفرم منحصربه‌ فرد با ترکیب اصول مالی غیرمتمرکز و بلاک چین، با استخراج آن‌ها بر روی الگوریتم‌های ریاضی، امتیاز انواع مزایای علم و فناوری را در اختیار کاربران قرار می‌دهد. از این در ادامه این مقاله قصد داریم به پیش بینی قیمت فایل کوین در سال 2023 بپردازیم و دریابیم که آیا امسال سرمایه گذاری در توکن FIL مناسب است یا خیر؟

تاریخچه قیمت فایل کوین از ابتدا تاکنون

اگرچه این توکن از پاییز 2017 وجود داشته است، اما تنها پس از راه‌اندازی شبکه اصلی آن در اکتبر 2020، در صرافی‌های بزرگ فهرست شد. به این ترتیب، تا تاریخ راه‌اندازی شبکه اصلی، حجم معاملات ناچیز بود. در بیشتر این مدت، قیمت بین 2 تا 10 دلار باقی ماند. فقط در تابستان 2020 قیمت از آستانه 10 دلار عبور کرد که تا زمان راه اندازی شبکه اصلی به افزایش ادامه داد.

پس از فهرست شدن در صرافی‌های بزرگ رمزنگاری، قیمت توکن به شدت افزایش یافت، اما به سرعت اصلاح شد و سپس در محدوده بین 27.30 تا 35.00 دلار حرکت کرد. این تا 21 دسامبر ادامه داشت، زمانی که قیمت از سطح حمایت عبور کرد. پس از آن، در محدوده 20.00 تا 25.00 دلار در حال معامله بود سپس در پایان سال، قیمت 24.33 دلار بود.

فایل کوین در سال 2021 حدود 24 دلار افتتاح شد و تا فوریه تثبیت شد، زمانی که رشدی که بازار کریپتو را هجوم آورد، همراه شد. در سه ماه اول سال جدید، FIL تقریباً 1000٪ رشد کرد و بالاترین رکورد جدید خود را در 237.24 دلار ثبت کرد. برخلاف دیگر ارزهای دیجیتال رایج، فایل کوین این جهش رشد را برای مدت طولانی‌تری حفظ نکرد. به سختی سقوط کرد و تا ماه جولای، بیش از 80 درصد از رشد ثبت شده را از دست داد و به پایین ترین حد سالانه حدود 40 دلار رسید.

این ارز دیجیتال از ابتدا سال 2023 مانند سایر رمز ارزها عملکرد خوبی داشته است و از قیمت 3 دلار به 9 دلار افزایش یافت. در حال حاضر معامله گران به خرید فایل کوین با قیمت 6 دلار و یا فروش آن می پردازند. 

پیش بینی قیمت فایل کوین در سال 2023

پیش بینی قیمت فایل کوین در سال 2023

فایل کوین (FIL) در چند ماه گذشته با شتاب متوسط معامله می شود. با این حال، طبق پیش بینی قیمت ما، سکه FIL ممکن است بازتاب قابل توجهی در روند صعودی کلان بعدی داشته باشد. این توکن ممکن است امسال به حداکثر قیمت 7 دلار برسد و اگر نتواند یک حرکت صعودی را ثبت کند، طبق محاسبه سطوح حمایتی، ارز ممکن است حداقل در حدود قیمت 4 دلار معامله شود.

پیش بینی قیمت فایل کوین در سال 2023 بر اساس منابع معتبر

در این بخش به بررسی برخی از پیش بینی های قیمت فایل کوین در سال 2023 براساس نظرات کارشناسان و منابع معتبر پرداختیم:

پیش بینی قیمت فایل کوین در سال 2023 بر اساس والت اینوستور 

به گفته Wallet Investor، پس از یک سال قیمت فایل کوین ممکن است به 0.341 دلار کاهش یابد. FIL می تواند یک گزینه سرمایه گذاری 1 ساله بد و پرخطر باشد.

پیش بینی قیمت ارز FIL در سال 2023 بر اساس دیجیتال کوین پرایس 

طبق پیش بینی قیمت سکه FIL، انتظار می رود قیمت فایل کوین از سطح 7.56 دلار عبور کند. انتظار می رود تا پایان سال، Filecoin به حداقل قیمت 3.28 دلار برسد. علاوه بر این، قیمت FIL قادر به گرفتن حداکثر سطح 8.12 دلار است.

پیش بینی قیمت ارز فایل کوین در سال 2023 بر اساس ردیت کامیونیتی

به گفته طرفداران ردیت، در درازمدت، فایل کوین ممکن است پس از افزایش قیمت به 42 دلار تا سال 2025، طرفداران زیادی داشته باشد.

پیش بینی قیمت فایل کوین در سال 2023 براساس کوین کدکس

قیمت فایل کوین (FIL) باید پتانسیل بالایی را نشان دهد و تا سال 2024 می تواند از 14 دلار عبور کند.

سوالات متداول

آیا ارز FIL امسال به 20 دلار می رسد؟

فایل کوین (FIL) یکی از ارزهای دیجیتال فعال است که همچنان وضعیت صعودی خود را حفظ می کند. در نهایت، اگر این روند صعودی ادامه یابد، ممکن است به زودی به 20 دلار برسد.

 آیا فایل کوین سرمایه گذاری خوبی در سال 2023 است؟

در واقع، بله. با یک نقشه راه و چشم انداز خوب، فایل کوین قرار است تغییرات اساسی در کل دنیای ارزهای دیجیتال ایجاد کند. Filecoin باید تمام موانع باقی مانده به عنوان رمز مورد علاقه در صرافی ارز دیجیتال را بشکند. در مقیاسی بدبینانه، این دارایی دیجیتال، اگرچه ممکن است به زودی رکورد شکنی جدیدی را به ثبت برساند، اما مطمئناً عملکرد قوی را ارائه خواهد داد. 

امتیاز شما به این نوشته چقدر است؟

برای آگاهی از آخرین نوشته ها، خبر ها و تحلیل های کوتاه به کانال تلگرام پی98 بپیوندید.

4 3 رای ها
رأی دهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments