پیشنهاد بحث برانگیز انجمن لونا کلاسیک و تلاش آنها برای رسیدن قیمت LUNC به 1 دلار

پیشنهاد بحث برانگیز انجمن لونا کلاسیک و تلاش آنها برای رسیدن قیمت LUNC به 1 دلار

انجمن لونا کلاسیک در مورد پیشنهاد بحث برانگیز 11398 گفت و گو می کند که 235 میلیارد توکن LUNC را می سوزاند و قیمت را به 1 دلار افزایش می دهد.

پیشنهاد بحث برانگیز 11398 گفت و گویی را در انجمن لونا کلاسیک برانگیخته است زیرا برخی از اعضا به دنبال حمایت از آن هستند. هدف این پیشنهاد سوزاندن تمام توکن‌ها در استخر Oracle Pool جامعه است. علیرغم اینکه این پیشنهاد هنوز در مرحله “سپرده” است، به عنوان یک حمله مستقیم به جامعه و بلاک چین تلقی می شود زیرا بر بودجه پروژه ها، توسعه ها و نگهداری شبکه تاثیر می گذارد.

پیشنهاد 11398 در زمانی ارائه می شود که جامعه در هفته های اخیر چندین پیشنهاد رای خود را رد کرده است. استخر Oracle جامعه با 10٪ از 0.2٪ مالیات بر توکن سوزی تأمین می شود، اما پس از تصویب پیشنهاد 11242 توسط انجمن غیرفعال می شود. در حال حاضر، استخر اجتماعی Terra Luna Classic نزدیک به 235 میلیارد LUNC و 804 میلیون USTC دارد.

این پیشنهاد پس از اینکه اعتبارسنجی محبوب و تاثیرگذار Terra LUNC DAO در توییتی مبنی بر سوزاندن همه توکن‌ها در استخر جامعه با شعار«همه را بسوزانید تا به لونا کلاسیک یک دلاری برسید» توییت کرد، مورد توجه قرار گرفت. در حالی که سوزاندن 235 میلیارد LUNC میزان سوختگی Terra Classic را افزایش می دهد، در دراز مدت به جامعه آسیب می رساند. کار توسعه شبکه مانند برنامه توسعه دهنده اصلی ادوارد کیم برای تبدیل Terra Classic به یک زنجیره هوش مصنوعی با معرفی قابلیت های هوش مصنوعی (AI) و یادگیری ماشین (ML) تحت تاثیر قرار خواهد گرفت.

تاکنون، این پیشنهاد 381,994 لونا کلاسیک را جمع آوری کرده است، که تقریباً به حد نصاب رسیده، اما هنوز از حداقل 1 میلیون LUNC برای ورود به مرحله رای گیری فاصله ندارد. این پیشنهاد سپرده اولیه 255,415 لونا کلاسیک و آخرین سپرده 75,000 LUNC دریافت کرد.

آیا توکن سوزی 235 میلیارد توکن LUNC، قیمت آن را به 1 دلار می رساند؟

انجمن Terra Classic تاکنون فقط 50 میلیارد توکن LUNC را سوزانده است. در 2 مارس، بایننس 8.85 میلیارد LUNC را به عنوان بخشی از مکانیزم توکن سوزی ماهانه خود سوزاند. با وجود سوزاندن 235 توکن LUNC، قیمت لونا کلاسیک به 1 دلار نخواهد رسید.

قیمت LUNC در حال حاضر در 0.000121 دلار معامله می شود که در 24 ساعت گذشته 3.12 درصد کاهش یافته است. پایین ترین و بالاترین قیمت 24 ساعته به ترتیب 0.000121 دلار و 0.000125 دلار است. بحث در مورد دستگیری دو کوون نیز جامعه را متفرق کرده است.

منبع: کوین گیپ

امتیاز شما به این نوشته چقدر است؟

برای آگاهی از آخرین نوشته ها، خبر ها و تحلیل های کوتاه به کانال تلگرام پی98 بپیوندید.

4 13 رای ها
رأی دهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
8 نظرات
تازه‌ترین
قدیمی ترین بیشترین واکنش نشان داده شده(آرا)
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
متین
متین
1 سال قبل

من فکر میکنم این پروژه حالا حالا ها به خاطر مسائل پیرامونش و عدم یکپارچگی تیمش به نتیجه نرسه….

عباس
عباس
1 سال قبل

به نظر من همه ارزها امکان رشد دارند هرچی بخری ضرر نمیکنی بعضی ها آهسته آهسته رشد دارند بعضی از ارزها یه دفعه که رشد کنند به گرد پاش هم نمیرسی این هم از اون ارزها ست

اللهم عجل لولیک الفرج
اللهم عجل لولیک الفرج
1 سال قبل

سلام . باید نهنگهای صرافی ها ورود کنند تا مثل شیبا که یک میلیون برابر قیمتش رشد داشت . بشه . خودشون میگن توی ترس بخر توی طمع بفروش . مطمعنا نهنگها قبل از اینکه ماهی ها بفهمند اول جیب هاشون رو پر میکنند بعد خبرش منتشر میشه و شارپ شروع میشه . من کلا یک میلیون روش هزینه کردم اگر بشه ۱ دلار خیلی از مشکلاتم حل میشه اگر هم بشه ۰.۰۰۰۰۰۰۰۰۰۱ خیلی توی این کشور فرق نمیکنه چون پول خودمان هم در چند سال آینده همین ارزش رو خواهد داشت

سامان
سامان
1 سال قبل

به نظرم در تمام ارزهایی که زیر یک دلار قیمت دارند تنها ارزی که پتانسیل یک دلاری شدن را دارد همین لونا کلاسیک هست ،علم غیب ندارم ولی احساس خوبی نسبت به این ارز دارم

آریا
آریا
1 سال قبل

بنظرم تا پایان سال میلادی یه حال خوبی بده به همه صبر داشته باشید.

علی
علی
1 سال قبل

امیدواریم

سعیدپهلوان
سعیدپهلوان
1 سال قبل

اونا کلاسیک دیگه نوبت خودت همه هولدرهات منتظراون وقت طلایی هستن آیااین کوچه ماهم عروسی میشه یا…..

حسن
حسن
1 سال قبل

قبل اینکه بیت صعودی شه من هرچی سرمایه کنارداشتمو لوناکلاسیک خریدم و تمام ارزها پامو فوق العاده ای داشتن جز همین لوناکه منو دوستانوهم بدبخت کردچون یک تیم بودیم خریدزدیم،فکرنمیکنم برسه 1دلار اونم ب این زودیا،یکسال پاش موندیم نشد که بشه هه،پروژه ای ک برشکست شد کارش تمومه بنظرم