آینده فانتوم (FTM)

آینده ارز فانتوم (FTM) چگونه پیش بینی می شود؟

فانتوم که با نماد FTM شناخته می شود برای دارایی های دیجیتال و برنامه های غیرمتمرکز (Dapp) یک بستر قرارداد هوشمند مقیاس پذیر، سریع و با بازده بالا ارائه می کند. در واقع پلتفرم فانتوم با هدف رفع محدودیت‌ های شبکه‌ های بلاک چین نسل قبل طراحی و ایجاد شده است. این پلتفرم به علت غیر متمرکز بودن، مقیاس پذیر بودن و منبع باز بودن از دیگر بلاک چین ها متمایز شده است. Fantom را به عنوان شبکه ای از بلاکچین ها می شناسند که به کاربران این امکان را می دهد تا بلاکچین های خود را با مقیاس پذیری، سرعت و اثر بخشی ایجاد کنند. در مجموع می توان گفت فانتوم اولین بستر بلاکچین و قرارداد هوشمند مبتنی بر DAG (گراف جهت‌دار غیرمدور) می باشد که عملکرد های متعددی را برای کاربران دیفای ارائه می کند. در صورتی که قصد سرمایه گذاری در این ارز را دارید و می خواهید آگاهی لازم را در مورد آینده فانتوم (FTM) به دست آورید با ما تا پایان این مطلب همراه باشید.

تاریخچه عملکرد و قیمت Fantom

ارزش بازار ارز فانتوم حدود 3.78 میلیارد دلار است که این ارز را در رتبه 44 بازار قرار داده و دارای سهم 0.17 درصدی از کل بازار می باشد. در حال حاضر قیمت این ارز در زمان نوشتن این مقاله 1.48 دلار (معادل 42.287 تومان) می باشد و حجم مبادلات روزانه آن 835.89 میلیون دلار است. بالاترین قیمت فانتوم تاکنون 2.3 دلار می باشد. لازم به ذکر است که قیمت فانتوم پس از اعلام برنامه تشویقی 370 میلیون FTM، صد در صد افزایش یافت.

در حال حاضر صرافی FTX با سهم 54.92% از حجم معاملات روزانه به عنوان فعال ترین صرافی معامله فانتوم محسوب می شود.

آنچه در نمودار تصویر زیر از سایت کوین مارکت کپ مشاهده می کنید مربوط به تاریخچه قیمت و عملکرد ارز فانتوم می باشد.

نمودار تغییرات قیمت فانتوم از زمان معرفی تاکنون – کوین مارکت کپ

📌 شما می توانید برای آگاهی از آخرین تغییرات قیمت ارز فانتوم به بخش قیمت ارزهای دیجیتال در سایت پی 98 مراجعه نمایید.

آیا سرمایه گذاری در فانتوم سودآور است؟

همانطور که گفتیم، قیمت فانتوم 1.48 دلار است و تقاضا برای این ارز که قاتل اتریوم می باشد همچنان در حال افزایش است چرا که قیمت FTM هر روز بالاتر می رود. این توکن در طی یک هفته گذشته حدود 27.49% و در دو هفته اخیر 196.79% افزایش یافته است و براساس ارزش بازار آن 44 امین سکه بزرگ جهان می باشد.

آینده ارز فانتوم چگونه خواهد بود؟

زمانی که می خواهیم به پیش بینی درستی از آینده FTM و سایر رمز ارز ها دست پیدا کنیم باید حتما به چند نکته ی مهم توجه داشته باشیم که در ادامه برخی از اساسی ترین آنها را نام می بریم:

  • نقشه راه رمز ارز مدنظر 
  • اهداف مشخص شده برای پروتکل یا پروژه
  • حرکت در راستای اهداف و توسعه مداوم
  • چگونگی استقبال فعالان حوزه ارز های دیجیتال
  • افزایش حجم معاملات 
  • لیست شدن در صرافی های معتبر
  • چگونگی عملکرد قیمت و تحلیل تکنیکال بازار
  • مقدار پذیرش ارزهای دیجیتال و فناوری های مرتبط

با در نظر گرفتن این فاکتور ها و موارد مذکور می توان گفت که پیش بینی می شود آینده Fantom صعودی و رو به پیشرفت باشد.

به گفته سرمایه گذاران و تحلیلگران، انتظار می رود FTM روند صعودی را حفظ کرده و رشد بیشتری داشته باشد و سود بیشتری به سرمایه گذاران بدهد. با این حال، سرمایه گذارانی که زودتر سود خود را رزرو می کنند می توانند برای صعود این کوین مشکلاتی را ایجاد کنند. به گفته ی برخی دیگر از تحلیلگران این کوین پتانسیل تبدیل شدن به یک کوین 3-4 دلاری را دارد.بنابراین FTM می تواند به طور متوسط به 2.5 دلار تا سال 2025 برسد. همچنین رشد ارز سولانا و ارز کاردانو در رشد آینده FTM نقش موثری می تواند داشته باشد.

📌 اگر قصد خرید ارز فانتوم (FTM) را دارید می توانید از خدمات خرید و فروش فانتوم به صورت اتوماتیک و لحظه ای در سایپ پی 98 استفاده کنید. همچنین می توانید به منظور آشنایی با بهترین کیف پول ها برای ذخیره سازی توکن های FTM به مقاله معرفی کیف پول های فانتوم مراجعه کنید.

یکی از سایت های معتبر در راستای پیش بینی ارز های دیجیتال، سایت دیجیتال کوین پرایس (digitalcoinprice) می باشد. در واقع این سایت اهداف و کاربردهای پروژه های رمز نگاری را در نظر می گیرد و پیش بینی های عددی را در رابطه با آینده قیمتی ارز های دیجیتال ارائه می کند.

با توجه به نمودار زیر که سایت کوین پرایس آن را به تصویر کشیده است، می توان به این نتیجه رسید که پیش بینی تحلیلگران این سایت در خصوص آینده ارز فانتوم صعودی و مثبت است.

پیش بینی آینده ارز فانتوم از سال 2021 تا 2028 توسط سایت دیجیتال کوین پرایس
20222021
$2.55 USD$2.31 USD
20242023
$3.83 USD$3.03 USD
20262025
$5.35 USD$4.57 USD
20282027
$6.69 USD$5.98 USD

امتیاز شما به این نوشته چقدر است؟

برای آگاهی از آخرین نوشته ها، خبر ها و تحلیل های کوتاه به کانال تلگرام پی98 بپیوندید.

2.4 5 رای ها
رأی دهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
4 نظرات
تازه‌ترین
قدیمی ترین بیشترین واکنش نشان داده شده(آرا)
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
بینام
بینام
1 سال قبل

فعلا که تمام تحلیلا رو به باد فنا داد افتاد رو ۲۰ سنت و کف بعدی رو محدوده ۱۲ سنته

علی
علی
2 سال قبل

خبر ندارید که به سال 2025 نرسیده الان 3.5 دلار قیمتش هست و احتمال زیاد راه سولانا رو در پیش خواهد داشت.

علیرضا
علیرضا
2 سال قبل

قیمت 42.90 در سایت تریدینگ ویو وجود ندارد

پرستو کاشانی
پاسخ به  علیرضا
2 سال قبل

با سلام و احترام. اصلاح شد. با عرض پوزش و تشکر از توجه شما کاربر گرامی.