افزایش فعالیت کیف پول اتریوم

فعالیت کیف پول های اتریوم برای اولین بار از بیت کوین پیشی گرفت

پلت فرم معیارهای ارز دیجیتال، Santiment می گوید که فعالیت کاربران شبکه اتریوم و به طور کلی فعالیت کیف پول های آن از فعالیت های شبکه بیت کوین بیشتر شده است.

طبق آمار این شرکت برای اولین بار در تاریخ دارایی های دیجیتال فعالیت کلی آدرس ها (یا کیف پول ها) در بلاک چین اتریوم از فعالیت بیت کوین در روز دوشنبه فراتر رفته است.

آمار مورد نظر منعکس کننده تعداد کل آدرس های منحصر به فرد فعال است که در طول 24 ساعت معاملات را انجام داده اند.
بر اساس نمودار Santiment، روز گذشته تقریباً 651،560 کیف پول در فعالیت های مختلف در بلاکچین اتریوم مشارکت داشته و در مقابل 597،280 کیف پول بیت کوین در حال فعالیت بوده اند.

با این حال ، در حالی که این آمار فعالیت عمومی را نشان می دهد، دشوار است که بگوییم چه تعداد کاربر واقعی درگیر معاملات بودند. این به این دلیل است که در تعداد آدرسهای یک کاربر یا نهاد در واقع محدودیتی وجود ندارد، بنابراین اعداد در این زمینه دقیق و مشخص نیستند.

تناقض داده های آماری

در همین حال ، داده های سیستم عامل های دیگر تا حدی با گزارش Santiment مغایرت دارد. به عنوان مثال خبرگزاری Glassnode اظهار داشت که شبکه اتریوم روز گذشته 683،021 آدرس فعال را مشاهده کرده است.

و همزمان با این موضوع، 787،767 کیف پول در تاریخ 6 تیر ماه در بلاکچین بیت کوین معاملات انجام داده اند، بنابراین در این مورد اعداد به نفع اتریوم نیستند.

با این وجود ، اخیراً اتریوم از لحاظ افزایش قیمت، نتایج بهتری نسبت به بسیاری از رمزپایه های دیگر نشان داده است. بر اساس آمار پلتفرم CoinGecko، اتریوم در حدود 2180 دلار معامله می شود که تقریباً 8 درصد از روز گذشته افزایش داشته است.

به نوبه خود بیت کوین در بازار با قیمت 34900 دلار معامله می شود که نسبت به روز قبل 4 درصد رشد داشته است. از نظر سود هفتگی ، برابری نسبی بین اتریوم و بیت کوین وجود دارد، اما اتریوم نتایج کمی بهتری را نشان می دهد.

امتیاز شما به این نوشته چقدر است؟

برای آگاهی از آخرین نوشته ها، خبر ها و تحلیل های کوتاه به کانال تلگرام پی98 بپیوندید.

0 0 رای ها
رأی دهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments