تحلیل تکنیکال اتریوم | هدف بعدی قیمت ETH چند است؟

تحلیل تکنیکال اتریوم | هدف بعدی قیمت ETH چند است؟

اتریوم [ETH] در هفته گذشته رشدی دو رقمی را نشان داد، زیرا از سطح حمایت 1440 دلاری خود بازگشت. با بازه 1600 تا 1700 دلاری که منعکس کننده یک منطقه عرضه برای ریزش بیشتر است. از طرفی بیت کوین ممکن است در روز های آتی با موانع کوتاه مدت روبرو شود.

اگر مقاومت فعلی پایدار بماند، می تواند قیمت های بالاتر را رد کند و راه برای سقوط بیشتر باز می کند. در زمان انتشار، قیمت اتریوم با 1653 دلار معامله می شود.

چارت روزانه اتریوم 

اتریوم پس از شکست الگو مثلث کنج صعودی خود به سمت پایین، نیروی نزولی خود را دوباره احیا کرد. با این حال، رشد سکه در هفته گذشته به گاوها کمک کرد تا از باند پایینی باندهای بولینگر (BB) بازگردند. این بازگشت خرید اکنون در نزدیکی خط پایه (سبز) BB با موانعی روبرو است.

چارت روزانه اتریوم 

با توجه به اینکه خرس‌ها در نزدیکی EMA 20 (قرمز) و 50 EMA (فیروزه‌ای) قرار می‌گیرند، ETH می‌تواند شاهد رد خفیف قیمت‌های بالاتر از مقاومت فوری باشد.

بسته شدن به پایین تر از مقاومت 1600 دلاری می تواند روند ریزشی دیگری را آغاز کند. در این مورد، اهداف بالقوه در محدوده 1513-1440 دلار قرار دارند. شکست نهایی بالای مقاومت 1600 دلاری می تواند مسیری را برای یک روند صعودی نسبتاً کوتاه به سمت منطقه 1703 دلار هموار کند.

شاخص ها

شاخص قدرت نسبی (RSI) در امتداد آستانه تعادل خود در هفته گذشته حرکت کرد. ادامه موقعیت زیر این سطح به فروشندگان در حفظ مزیت خود کمک می کند.

شاخص ها

علاوه بر این، شاخص انباشت/توزیع (A/D) قله‌های پایین‌تری را مشاهده کرد و با قیمت متفاوت بود. تغییر احتمالی مقاومت خط روند آن، سوگیری نزولی را تأیید می کند. با این حال، هر تقاطع صعودی در MACD می تواند به بی اعتباری نزولی اشاره کند.

جمع بندی

با توجه به مقاومت های متعدد در منطقه 1600 دلاری در کنار شکست نزولی 20/50 EMA، حرکت به سمت فروشندگان متمایل شد. بسته شدن مداوم بالای میانگین متحرک نمایی 20/50، تمایلات نزولی را باطل می کند. اهداف همان طور که در بالا مورد بحث قرار گرفت باقی خواهند ماند.

در نهایت، سرمایه گذاران / معامله گران باید مراقب حرکت بیت کوین [BTC] باشند. به این دلیل است که ETH یک همبستگی خیره کننده 95٪ 30 روزه با سکه پادشاه دارد.

منبع: ای ام بی کریپتو

امتیاز شما به این نوشته چقدر است؟

برای آگاهی از آخرین نوشته ها، خبر ها و تحلیل های کوتاه به کانال تلگرام پی98 بپیوندید.

0 0 رای ها
رأی دهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments