آیا ایلان ماسک، دوج کوین را برای دومین بار در برنامه تلویزیونی تبلیغ می کند؟ | احتمال پامپ قیمت DOGE

حضور ایلان ماسک در برنامه تلویزیونی برای دومین بار و احتمال تبلیغ دوج کوین | آیا قیمت DOGE پامپ می شود؟

رئیس تسلا توسط کمدین کریس راک برای نمایش افتتاحیه دعوت شده است، آیا ماسک از دومین حضور خود در تلویزیون برای پامپ دوج کوین استفاده خواهد کرد؟

به نظر می رسد که ایلان ماسک همچنان در تلویزیون ظاهر می شود و خود را در معرض مخاطبان بسیار گسترده تری از آنچه در توییتر می توان یافت، قرار خواهد داد. اولین کار او در شنبه شب زنده (SNL) در ماه مه 2021 انجام شد، جایی که او رمزارز مورد علاقه خود را پامپ کرد و سود خوبی را برای کسانی که قبل از این افزایش قیمت اقدام به خرید دوج کوین کرده بودند، رقم زد.

اکنون از او دعوت شده است تا در برنامه ای به میزبانی کریس راک کمدین هالیوود حضور داشته باشد. اگر او بخواهد در آنجا به Dogecoin اشاره کند، برای جامعه کاملاً غافلگیر کننده خواهد بود زیرا تا کنون ماسک چیزی در مورد آن برای ارتش دوج توییت نکرده است. اما شما هرگز نمی دانید.

ماسک در توییت اخیر خود از راک تشکر کرد و قول داد که «زیاد دست و پا نزند». کریس راک اخیراً پس از رسوایی با ویل اسمیت در مراسم اسکار در ماه جولای، در هالیوود مورد توجه همه قرار گرفته است.

در اواخر جولای، اسمیت ویدئویی را با عذرخواهی از راک ضبط کرد. با این حال، اخیراً کمدین به طور عمومی آن را در طول SNL رد کرد.

توییت

بیش از یک سال از اولین حضور ماسک در SNL می‌گذرد

در 8 می سال گذشته، میلیاردر و رئیس چندین شرکت، از جمله غول های تسلا و اسپیس ایکس، ایلان ماسک اولین حضور خود را به عنوان مجری مشترک برنامه محبوب Saturday Night Live انجام داد.

او در مورد حساب توییتر خود، مطالبی که چندی پیش در آنجا پست کرده بود و در مورد ارز رمزپایه میم اصلی، Dogecoin، شوخی کرد.

پس از اشاره های متعدد ماسک در طول SNL، میم کوین به یک قله تاریخی جدید صعود کرد، که تا به امروز شکست نخورده است – 0.7376 دلار به ازای هر سکه – با ارزش بازار آن به 93 میلیارد دلار افزایش یافت و تنها در 24 ساعت 10 میلیارد دلار اضافه کرد.

ایلان نه تنها در تلویزیون ظاهر شد، بلکه اولین حضور خود در ارتش Dogecoin را در توییتر کنایه زد و با اشاره به رمان کلاسیک ماریو پوزو و فیلم نمادین بر اساس آن، خود را “The DogeFather” نامید.

توییت ایلان ماسک

کاهش 92 درصدی قیمت دوج کوین تاکنون

به نظر می رسد که ایلان ماسک تنها محرک قیمت Dogecoin است، اما حتی “اثر ماسک” در DOGE شروع به از بین رفتن کرده است. اکنون که بیش از یک سال از بالاترین رکورد DOGE می گذرد، این ارز دیجیتال تقریباً 92 درصد زیر این سطح اوج معامله می شود.

اکثر توئیت‌های ارسال شده توسط این میلیاردر عجیب و غریب از آن زمان تاکنون توانسته‌اند قیمت DOGE را به میزان اندک و یا برای مدت کوتاهی که بیش از یک روز و گاهی فقط یک ساعت طول نکشید، بالا ببرند.

در ماه دسامبر، ماسک اعلام کرد که تسلا شروع به پذیرش DOGE در فروشگاه آنلاین خود به عنوان پرداخت برای برخی از کالاهای خود کرده است. اسپیس ایکس در تابستان نیز همین کار را کرد.

منبع: یوتودی

امتیاز شما به این نوشته چقدر است؟

برای آگاهی از آخرین نوشته ها، خبر ها و تحلیل های کوتاه به کانال تلگرام پی98 بپیوندید.

0 0 رای ها
رأی دهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments