خطر سقوط قیمت اتریوم | محدوده مقاومت بحرانی ETH

خطر سقوط قیمت اتریوم | ETH در محدوده مقاومت بحرانی قرار دارد!

اتر اکنون یک محدوده مقاومت بحرانی را برای عقب نشینی بالقوه به سمت 1800 دلار دوباره آزمایش می کند.

توکن بومی اتریوم (ETH) تنها دو ماه طول کشید تا پس از فروش وحشیانه در ابتدای سال 2022 بهبود یابد.

قیمت اتریوم بالا می‌رود اما ریسک‌ها باقی می‌مانند

قیمت اتریوم در 28 مارس پس از افزایش بیش از 30 درصدی تنها در دو هفته و بیش از 50 درصد از پایین ترین سطح سالانه آن یعنی حدود 2160 دلار که در 24 ژانویه تعیین شد، در 28 مارس به 3350 دلار رسید.

با انجام این کار، جفت ارز ETH/USD ممکن است آنچه را که قبلاً به‌عنوان یک روند نزولی ادامه دار به‌ نام «مثلث متقارن» به‌ نظر می‌رسد شکسته است.

تحلیل چارت روزانه اتریوم

تام بولکوفسکی، تحلیلگر کهنه کار بازار می نویسد: «الگوهای شکسته (زمانی که شکست فقط در یک جهت است تا قیمت معکوس شود و شکست در جهت مخالف است) اغلب منجر به حرکت های قوی می شود. این امیدها را افزایش می دهد که اتر بتواند در روزهای آینده به هدف الگوی مثلث نزدیک به 4000 دلار برسد.

خطرات پامپ جعلی ETH

با این حال، تحلیلگر بازار همچنین خاطرنشان می‌کند که مثلث‌های متقارن تمایل به “دوبار انقباض” دارند، که در آن جهت شکست نهایی همان مسیر اصلی است.

سناریوی دو انحرافی به این معنی است که روند صعودی اتر می تواند به زودی از بین برود و منجر به برگشت به سمت بالای مثلث متقارن شود. همانطور که در نمودار زیر نشان داده شده است، چشم انداز نزولی به نظر می رسد زمانی که ETH محدوده مقاومت تبدیل شده به حمایت خود را که به عنوان منطقه فروش برای معامله گران در جلسه ژانویه تا فوریه عمل می کرد، دوباره آزمایش می کند.

نمودار قیمت روزانه ETH/USD با سناریوی دو رکود

نکته جالب این است که سطح 1800 دلار در محدود کردن تلاش‌های نزولی اتریوم در طول فروش در ماه مه تا جولای 2021 بسیار موثر بود.

برعکس، در صورتی که قیمت به طور قاطع بالاتر از محدوده مقاومت افزایش یابد، راه اندازی دو تنه باطل خواهد شد. PostXBT، یک تحلیلگر مستقل بازار، همچنین خاطرنشان کرد که بازگرداندن سطوح در حدود 3350 دلار به پشتیبان می تواند احتمالات ETH را برای رسیدن به 4000 دلار افزایش دهد.

توییت posty

کاتالیزورهای صعودی اتریوم

آغاز صعود 30 درصدی اتر با ادغام زنجیره Ethereum Beacon با شبکه آزمایشی Kiln مصادف شد و نشان داد که زنجیره بلوکی آن تا تابستان 2022 به طور کامل به یک شبکه اثبات سهام منتقل می شود.

دلالان مدت ها منتظر انتقال اتریوم به ETH 2.0 بودند، زیرا این ارتقا نوید ارائه تراکنش های ارزان تر و کارآمدتر را می دهد.

در تئوری، این امر با دادن پاداش برای مشارکت شرکت‌کنندگان در شبکه اتفاق می‌افتد، که در آن از آنها خواسته می‌شود 32 ETH را به مدت 18 ماه قفل کنند یا “استیک” کنند تا اعتبار بخش شوند. در ازای آن، آنها بازده سالانه را به همان ترتیب دریافت می کردند.

تعداد کل سپرده های ETH به ETH 2.0

در نتیجه، بسیاری از تحلیلگران پیش‌ بینی می‌کنند که با کاهش عرضه، قیمت اتر افزایش می‌یابد، به خصوص اگر تقاضا ثابت بماند یا به افزایش خود ادامه دهد.

به طور همزمان، اتر به دلیل ارتباط قوی با بازار سهام ایالات متحده و بیت کوین (BTC) همچنان با خطرات نزولی مواجه است. همانطور که قبلاً گزارش شد، همبستگی بیت کوین با سهام در این هفته به دقت زیر نظر گرفته می شود زیرا BTC/USD حوزه های اصلی مقاومت را به چالش می کشد.

منبع: کوین تلگراف

امتیاز شما به این نوشته چقدر است؟

برای آگاهی از آخرین نوشته ها، خبر ها و تحلیل های کوتاه به کانال تلگرام پی98 بپیوندید.

0 0 رای ها
رأی دهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments