اوج تاریخی جدید بیت کوین

تحلیلگران: بیت کوین در مسیر اوج تاریخی (ATH) جدید

تحلیلگران می گویند صعود بیت کوین به بالای 48000 دلار تغییر روند کلان واضحی است که معامله گران منتظر آن بوده اند، اما آیا اوج های تاریخی جدید در راه است؟

روحیه سرمایه گذاران بازار رمز ارزها بسیار خوب و مثبت است، زیرا روند صعودی این هفته در سراسر بازار یک روز دیگر با افزایش قیمت بیت کوین (BTC) به 48000 دلار و معامله اتر به بالای 3400 دلار ادامه یافت.

داده‌های بازار نشان می‌دهد که پس از توقف کوتاهی در نزدیکی حمایت 47000 دلار در معاملات اولیه روز دوشنبه، موج خرید بعد از ظهر به بالا بردن بیت کوین به بالای 48000 دلار کمک کرد و گاوها 52000 دلار را به عنوان توقف بعدی معرفی کردند.

در اینجا نگاهی می اندازیم به آنچه که چندین تحلیلگر بازار در مورد این اقدام اخیر برای بیت کوین می گویند و آنچه می تواند در ادامه با ادامه روند صعودی روند صعودی اتفاق بیفتد.

52000 دلار توقف بعدی بیت کوین است

نگاهی به اینکه بیت کوین ممکن است به کجا برسد توسط تحلیلگر و کاربر مستعار توییتر “Nunya Bizniz” ارائه شده است که نمودار زیر را منتشر کرده است که حرکت احتمالی به بالای 54500 دلار را نشان می دهد.

نمودار

نونیا بیزنیز گفت:

هدف حرکتی اندازه گیری شده از مثلث صعودی. بیت کوین به آنجا می رسد؟

چشم انداز مشابهی در حال حرکت رو به جلو توسط تحلیلگر فنی “Crypto Yoddha” بیان شد که نمودار زیر را منتشر کرد که “یک شکست خوب از ساختار نزولی” را برجسته می کند.

نمودار

کریپتو یودا گفت:

یک عقب نشینی مناسب برای آزمایش مجدد شکست و قیمت به بالاتر رفتن ادامه می دهد تا به بالاترین حد برابر در 52000 دلار برسد.

خطوط میانگین متحرک کلیدی تغییر کرده اند

تحلیلگر بازار و کاربر با نام مستعار توییتر «filbfilb»، بینش بیشتری از عملکرد قیمت بیت کوین در روز دوشنبه دریافت کرد که نمودار زیر را نشان داد که «بسته شدن قوی هفتگی توسط بیت کوین» را نشان می‌دهد که «بالای 20 WMA و 50/100 DMA» بسته شد.

نمودار

فیلب فیلب گفت:

همچنین شکستن سطح حمایت/مقاومت هفتگی کلیدی که وسط محدوده را تعریف می کند، بسیار مهم است. اکنون زیر 100 DMA و پیوت سالانه و یک گره با حجم بالا نشسته است.

آیا شکست چرخه 4 ساله را دنبال میکند؟

تحلیل عملکرد بلندمدت قیمت بیت کوین توسط معامله گر کریپتو، جردن لیندزی، مورد بحث قرار گرفت، که نمودار زیر را منتشر کرد که نشان می دهد روند صعودی بیت کوین که در اوایل سال 2021 آغاز شد، به دلیل تمدید چرخه 4 ساله همچنان ادامه دارد.

نمودار

لیندزی گفت:

شکست بازار گاوی هرگز محو نشده است. ما از سال 2020 همچنان در بازار صعودی بیت کوین هستیم. چرخه ها طولانی تر هستند. افزایش طول یا ساختار جدید؟ این سوال است.

منبع: کوین تلگراف

امتیاز شما به این نوشته چقدر است؟

برای آگاهی از آخرین نوشته ها، خبر ها و تحلیل های کوتاه به کانال تلگرام پی98 بپیوندید.

0 0 رای ها
رأی دهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments