حدود 40 درصد از عرضه اتریوم در اختیار نهنگ های بزرگ است

تحلیلگر Santiment اعلام کرد نهنگ های بزرگ کریپتو 39 درصد از عرضه اتریوم را در اختیار دارند

با استناد به داده های منتشر شده جدید، بزرگترین کیف پول ها (والت) نگهدارنده اتریوم (ETH) در حال حاضر حدوداً 40 درصد از مجموع اتریوم ارائه شده را در خود ذخیره دارند و این موضوع قیمت را باری دیگر به سمت 2,700 دلار هدایت کرد.

تحلیلگر محبوب با نام سانتیمنت (Santiment) در توییتر، اعلام کرد که نهنگ ها (وال ها) بزرگ فعال در صنعت ارزهای دیجیتال، اخیراً در خرید اتریوم، فعالیت بیشتری از خود نشان داده اند.

خرید هنگفت ETH از جانب این نهنگ ها قیمت این رمز ارز را در روز یکشنبه به سطح 2,691 دلار رساند.

یک نمودار منتشر شده توسط آژانس اطلاعاتی Santiment، نشان می دهد که بزرگترین نهنگ های ارزهای دیجیتال، در حال حاضر معادل 39.2 درصد از مجموع عرضه دومین ارز دیجیتال بازار کریپتو، یعنی Ethereum را در اختیار دارند.

این کمپانی تاکید کرد که این بزرگترین ظرفیت مالکیت ETH عرضه شده در 3 ماه اخیر است. کیف پول این وال های میلیونری، هرکدام بین 1,000 تا 100,000 اتریوم را در خود جای داده اند.

توییت سانتیمنت

افزایش قیمت دومین رمز ارز برتر بازار، در آستانه هارد فورک لندن می باشد. آخرین مورد در چند روز آینده یعنی 4 اوت (13 مرداد) در بلوک 12,965,000 جای خواهد گرفت. 

این آپگرید بزرگ Ethereum که مدت هاست انتظار همگان را به همراه داشته است، نقش بسیار بزرگی در انتقال الگوی مبادلات اتریوم به ساز و کار اثبات سهام یا Proof Of Stake نیز خواهد داشت. این انتقال از ساز و کار اثبات کار یا Proof Of Work خواهد بود. ساز و کاری که در حال حاضر برای چندین رمز ارز از جمله بیت کوین (BTC)، لایت کوین (LTC) و دوج کوین (DOGE) نیز در حال به کارگیری می باشد. 

علاوه بر این ها، اتریوم به تازگی سالگرد 6 سالگی خود را پشت سر گذاشت. این غول بلاکچین در 30 جولای سال 2015 نیز راه اندازی شد. 

منبع: یو تودی

امتیاز شما به این نوشته چقدر است؟

برای آگاهی از آخرین نوشته ها، خبر ها و تحلیل های کوتاه به کانال تلگرام پی98 بپیوندید.

0 0 رای ها
رأی دهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments