سقف قیمت جدید اتریوم

بعد از گذشت 6 ماه، سقف قیمت جدید اتریوم مشاهده شد

درست 9 روز پس از این که جامعه کاربران کریپتو، سقف قیمت جدید پرچمدار بازار یعنی BTC را جشن گرفتند، نوبت به ETH رسید. سرمایه گذاران و معامله گران رسیدن قیمت این کوین به فراتر از سقف قیمت قبلی یعنی 4,380 دلار را جشن گرفتند.

امروز برای خریداران اتریوم (ETH) روز بخصوصی است، چرا که این ارز دیجیتال توانست سقف قبلی خود در 4,38 دلار را از پیش رو بردارد و در زمان نگارش این خبر، قیمت به 4,400 دلار رسیده است.

برای این که دومین رمز ارز بازار کریپتو بتواند به این سقف قیمت جدید خود برسد، 171 روز زمان برده شد. آخرین بار ETH در تاریخ 12 مه (22 اردیبهشت) یک رکورد قیمتی را ثبت کرده بود.

از زمانی که قیمت ETH در 21 جولای (30 تیر) به 1,780 دلار رسید، تا به امروز یک مسیر صعودی را پیش گرفته است و 147 درصد رشد را از آن زمان به همراه داشته است.

با توجه به داده های CoinGecko، این افزایش قیمت به دنبال یک رشد 7.5 درصدی طی 24 ساعت گذشته، و البته رشد بیش از 50 درصد در یک ماه اخیر حاصل شده است.

مجموع ارزش بازار (مارکت کپ) Ethereum از نیم میلیارد دلار عبور کرد و فعلا برابر با 511 میلیارد دلار می باشد.

لازم به ذکر است که این امر درست چند روز پس از آن رخ داد که ارزش مجموع دارایی های قفل شده در پروتکل های دیفای (DeFi) برای اولین بار از مرز 100 میلیارد دلار عبور کرده است.

از آنجایی که بسیاری از تحلیلگران رمز ارزها معتقدند سیر صعودی اخیر بیت کوین (BTC) در این ماه، یک فصل آلتکوین (Altcoin Season) را به همراه خواهد داشت، خیلی ها بی صبرانه منتظر هستند تا ببینند قیمت ETH تا کجا پیشرفت خواهد کرد.

نمودار قیمت اتریوم
نمودار قیمت اتریوم – منبع: TradingView

استراتژیست بلومبرگ، دیروز با انتشار خبر انتقال های عظیم اتریوم بین نهنگ ها، پیش بینی کرد که با توجه به شرایط حاکم، رسیدن قیمت ETH به 5000 دلار، چندان دور از ذهن به نظر نمی رسد.

منبع: کریپتو پوتیتو

امتیاز شما به این نوشته چقدر است؟

برای آگاهی از آخرین نوشته ها، خبر ها و تحلیل های کوتاه به کانال تلگرام پی98 بپیوندید.

0 0 رای ها
رأی دهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments