تغییر نام "توییتر" به "X Corp" در ماه مه اتفاق خواهد افتاد

تغییر نام “توییتر” به “X Corp” در ماه مه اتفاق خواهد افتاد! تصمیم جدید ایلان ماسک و احتمال پامپ دوج کوین

ایلان ماسک در ماه مه رسماً نام توییتر را به X Corp تغییر خواهد داد و روی ساخت یک برنامه همه کاره تحت عنوان X متمرکز است. این ممکن است باعث جهش قیمت دوج کوین شود. 

ایلان ماسک، مدیرعامل توییتر، ماه آینده رسماً نام توییتر را به X Corp تغییر می‌دهد و روی ساخت یک برنامه کار می‌کند. پرونده های دادگاه در 4 آوریل و 10 آوریل نشان داد که توییتر با X Corp ادغام شده است.

توییتر بیانیه‌ها و ایمیل‌های رسمی را برای شرکای تجاری، سهامداران و اشخاص مرتبط ارسال کرد که نشان می‌داد شرکت توییتر به X Corp تغییر نام داده است. علاوه بر این، قرار دادها، صورت‌ حساب‌ها و سایر سوابق اکنون به X Corp ارجاع داده می‌شوند.

هیچ تغییری در کنترل یا مدیریت وجود ندارد، اما تغییر نام شرکت با توجه به خرید توییتر تحت شرکت مادر X Holding Corp ایجاد شده است. با این حال، این سرویس رسانه‌های اجتماعی “به نام توییتر ادامه خواهد داد.

طبق شرایط و سیاست‌های جدید، ایلان ماسک رسماً توییتر را در 18 ماه May به X Corp تغییر می‌دهد. شرایط خدمات، قوانین حفظ حریم خصوصی و توافق‌ نامه پردازش داده‌ها بروزرسانی می‌شوند تا تغییر نام را منعکس کنند.

تغییر نام توییتر

پرونده اخیر در دادگاه منطقه ای ایالات متحده در ناحیه جنوبی فلوریدا، بخش میامی نشان داد که X Corp به جای Delaware در Nevada مستقر است.

ایلان ماسک از آوریل 2022 قصد داشت توییتر را به یک “برنامه همه کاره” شبیه به وی چت چینی ها تبدیل کند. توییتر در حال حاضر پرداخت‌ها را روی این پلتفرم معرفی می‌کند که اولویت با ارزهای فیات است. با این حال، او به ادغام دوج کوین در این پلتفرم اشاره کرده است.

واکنش قیمت دوج کوین در میان تغییر نام توییتر به X Corp

قیمت دوج کوین در یک هفته در میان حرکت صعودی قوی 15٪ افزایش یافته است. ایلان ماسک، طرفدار Dogecoin، اخیراً لوگوی توییتر را به Doge تغییر داده و گمانه‌ زنی‌هایی درباره پشتیبانی دوج کوین در پلتفرم پرداخت‌ها را افزایش داده است. قیمت DOGE پس از تغییر لوگوی توییتر، 25سرمایه گذاران را برای خرید دوج کوین هیجان زده کرد و موجب شد قیمت آن 25 درصد افزایش یابد.

قیمت دوج کوین در حال حاضر با 0.08786 دلار معامله می شود که در 24 ساعت گذشته 6 درصد کاهش یافته است. پایین ترین و بالاترین قیمت 24 ساعته به ترتیب 0.087 دلار و 0.0944 دلار است.

منبع: کوین گیپ

امتیاز شما به این نوشته چقدر است؟

برای آگاهی از آخرین نوشته ها، خبر ها و تحلیل های کوتاه به کانال تلگرام پی98 بپیوندید.

5 1 رای
رأی دهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments