لیست شدن بیبی دوج در صرافی کوکوین

لیست شدن بیبی دوج در صرافی کوکوین | پامپ 250 درصدی Babydoge از ابتدا سال 2023 تاکنون

ارز دیجیتال بیبی دوج (BABYDOGE) که از میم الهام گرفته شده است اخیراً در یک صرافی رمز ارز محبوب کوکوین لیست شده است. این در حالی است که عملکرد آن از ابتدا سال تا به امروز شاهد افزایش قیمت حدود 250 درصدی بوده است.

جمعه گذشته، صفحه رسمی BabyDoge در توییتر اعلام کرد که به زودی در یکی از 5 صرافی برتر متمرکز لیست خواهد شد که در حال حاضر مشخص شد منظور صرافی کوکوین بوده است.

توییت بیبی دوج

کوکوین یک پلتفرم تجارت جهانی ارزهای دیجیتال پیشرو با حجم معاملات 24 ساعته بیش از 800 میلیون دلار است که از بیش از 700 دارایی دیجیتال در تعداد فزاینده ای از جفت های معاملاتی پشتیبانی می کند.

معاملات بیبی دوج اکنون در کوکوین با جفت ارز بایننس و اتریوم معامله می شود. معاملات از ساعت 10 صبح به وقت UTC در 18 آوریل آغاز شده است.

لیست شدن بیبی دوج در صرافی کوکوین موجب شد تا یکی از بهترین میم کوین های 2023 در معرض بیش از 27 میلیون کاربر قرار بگیرد. در حال حاضر، این توکن بیش از 1.7 میلیون دارنده در زنجیره بایننس و نزدیک به 11000 در زنجیره اتریوم دارد.

علیرغم لیست شدن بیبی دوج در صرافی کوکوین، این توکن در 19 آوریل رشد نکرد. فهرست بندی اخبار معمولاً به عنوان محرکی برای حرکت صعودی برای دارایی ها عمل می کند. با این حال، قیمت توکن BABYDOGE تقریباً 8.4 درصد کاهش یافت و به پایین ترین سطح روزانه 0.00000000321 دلار در 19 آوریل رسید.

فهرست شدن این توکن در KuCoin آخرین شاخص مثبت برای $BabyDoge است که در سال 2023 اتفاق افتاد و ارزش توکن از اول ژانویه تقریباً چهار برابر شده است.

همانطور که BSC News قبلاً گزارش داده بود، BabyDoge به چیزی بیشتر از یک سکه سگ تبدیل شده است و اکنون دارای مجموعه ای از پیشنهادات مالی غیرمتمرکز (DeFi) است که توسط صرافی غیرمتمرکز مبادله Baby Doge که اخیراً از 83 میلیون دلار در ارزش کل قفل شده فراتر رفته است. به گفته DefiLlama، و به نظر می رسد در مسیر شکستن رکورد تاریخی خود است.

تحلیل تکنیکال بیبی دوج 

قیمت بیبی دوج یک الگوی تکنیکال صعودی به نام مثلث کنج نزولی را تشکیل داده است. این الگو زمانی پدیدار می شود که یک دارایی بین دو خط روند همگرا پس از افزایش قیمت ادغام شود. در نهایت، یک شکست به سمت بالا پس از دوره تثبیت قیمت خواهد داشت. حجم معاملات در تعیین روند الگو مهم است. در طول یکپارچه سازی، حجم باید کم باشد در حالی که باید در طول حرکت شکست افزایش یابد. در غیر این صورت، قیمت ها احتمالاً به الگوی تثبیت بازگشت خواهند کرد.

الگو کنج صعودی در نمودار قیمت بیبی دوج

ادامه روند نزولی می تواند منجر به کاهش قیمت کوین Baby Doge تا پشتیبانی آزمایشی نزدیک به 0.000000003111 دلار شود. علاوه بر این، شکستن سطح پشتیبانی فوری می‌تواند منجر به کاهش 20 درصدی قیمت BABYDOGE از سطوح فعلی شود تا میانگین متحرک 50 روزه (موج بنفش) نزدیک به 0.000000002572 دلار برسد.

تحلیل قیمت بیبی دوج

در مقابل، اگر خریداران به دنبال اخبار لیست شدن بیبی دوج در کوکوین وارد بازار شوند، ممکن است کریپتو میم به 0.000000003677 دلار افزایش یابد. شکستن و تثبیت بالاتر از سطح مقاومت فوری می تواند به قیمت BABYDOGE کمک کند تا قبل از اینکه اصلاحات نزولی افزایش یابد، به 0.000000004296 دلار برسد.

منبع: بی اس سی نیوز

امتیاز شما به این نوشته چقدر است؟

برای آگاهی از آخرین نوشته ها، خبر ها و تحلیل های کوتاه به کانال تلگرام پی98 بپیوندید.

4.3 7 رای ها
رأی دهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
5 نظرات
تازه‌ترین
قدیمی ترین بیشترین واکنش نشان داده شده(آرا)
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
امیر. ع
امیر. ع
1 سال قبل

من مطمئن هستم تا آخر سال بیبی دوج حداقل یک صفرو کم میکنه

آخرین ویرایش1 سال قبل توسط امیر. ع
شهباز
شهباز
1 سال قبل

بیبی دوج ، دوج ایلان مارس ، دوج کوین ، پیت بول ، فلوکی ، شیبا ، فگ ، کیشو اینو
تا قبل از هاوینگ بیت کوین هر کدام سه صفر خواهند انداخت …
این ________ و این هم ✍
#پیت بول👌 #لوناک #ترون #اپی ان اف تی ، #کاردانو #گراف #اتریوم کلاسیک 👌…
کیفتان پر پول و روز و روزگارتان خوش 🤍

مجید
مجید
1 سال قبل

بیبی دوج که بیخود ترین ارزه…چرا ؟؟ماهی یه کواردیلیون هم بسوزونه ۱۰ سال طول میکشه تا کلا بشه یک کواردیلیون تعدادش …..برا فروششم هم کلی کارمزد باید داد…رفت بالا بفروشیدش هولد نکنید….برا سرمایه گذاری فقط فری کوین بخرید با ۶ و نیم میلیون هولدر

ابراهیم
ابراهیم
1 سال قبل

سلام حتما بی بی دوج به یک سنت می‌رسه

شهباز
شهباز
پاسخ به  ابراهیم
1 سال قبل

وقتی در ازای یک واحد خرید بصورت اتوماتیک پنج عدد سوخته میشه قطعا در آینده نزدیک ریالی خواهد شد ، مثل فلوکی که در مرداد ماه سال گذشته رتبه دو هزار و پانصد بود ولی الان رتبه یک صدو سی هست و تا رتبه شصت و ش هم بالا اومد از سه ریال پارسال به چهل ریال دو ماه پیش رسید الان هم بیست ریال هست …👌🤍