ایلان ماسک و دوج کوین

ایلان ماسک معتقد است دوج کوین به عنوان روش پرداخت از شیبا اینو و بیت کوین بهتر است

ایلان ماسک دوج کوین را به شیبا اینو و بیت کوین به عنوان روشی برای پرداخت ترجیح می دهد و معتقد است که دوج کوین در مقایسه با بیت کوین و شیبا اینو روشی بسیار برتر برای پرداخت است.

مدیر عامل تسلا یک توییت ارسال شده توسط بیلی مارکوس، یکی از بنیانگذاران رمز ارز دوج کوین، برترین میم کوین بازار با مضمون سگ را در توئیتر لایک کرد که در این توئیت کارمزد تراکنش های سه ارز دیجیتال ، بیت کوین، شیبا اینو و دوج کوین را با هم مقایسه شده است.

در این توئیت بیلی مارکوس که با نام مستعار شیبتوشی ناکاماتو در توئیتر فعالیت می کند در توئیتی که تصویر آن را در زیر مشاهده میکند نوشته است که کارمزد های پایین تراکنش های بیت کوین، این رمز ارز به گزینه ای ایده آل برای پرداخت تبدیل می کند.

توئیت بیلی مارکوس

در اوایل این هفته، بر اساس گزارش یو تودی، Dogecoin یک به‌روزرسانی نرم‌افزاری که مدت طولانی مورد انتظار بود را برای کاهش چشمگیر هزینه تراکنش‌های شبکه به تنها 0.01 DOGE (تقریبا 0.002 دلار) در هر کیلوبایت اجرا کرد. به دلیل بهبود عملکرد اخیر، ارسال Dogecoin بسیار ارزان تر از Shiba Inu و یا Bitcoin است.

ماه گذشته، ماسک تأیید کرد که هیچ توکن SHIB ندارد، اما این مانع از آن نشد که دومین میم کوین بزرگ سگی به بالاترین حد تاریخی خود برسد و برای مدت کوتاهی از Dogecoin در لیست قیمت ارز دیجیتال از نظر مارکت کپ پیشی بگیرد.

در اواخر ماه مه، این میلیاردر پس از اینکه در بحثی درباره کارمزد تراکنش‌ها، طرف حامیان بیت‌کوین کش را گرفت، اختلاف خود را با بیت کوین‌بازها تشدید کرد.

در ماه آگوست، ماسک با کارآفرین همکار خود مارک کوبان در مورد اینکه دوج کوین قوی‌ترین ارز رمزنگاری شده در تجارت است، به توافق رسید و بار ها به این نکته اشاره کرد که کاهش کارمزد های شبکه دوج کوین برای تبدیل شدن این رمز ارز به یک روش پرداخت سراسری ضروری است.

منبع: یوتودی

امتیاز شما به این نوشته چقدر است؟

برای آگاهی از آخرین نوشته ها، خبر ها و تحلیل های کوتاه به کانال تلگرام پی98 بپیوندید.

0 0 رای ها
رأی دهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments