ایلان ماسک

ایلان ماسک: بیت کوین، اتریوم و دوج کوین هایم را نمیفروشم

ایلان ماسک، مدیر عامل تسلا، روز دوشنبه در توییتی نگرانی های خود را در مورد افزایش نرخ تورم در نتیجه تشدید بحران روسیه و اوکراین به اشتراک گذاشت. با این حال، با وجود افزایش تورم، او بیت کوین، اتریوم یا دوج کوین های خود را نمی‌فروشد.

ماسک با در نظر گرفتن پتانسیل آینده در بازار کریپتو و بلاک چین، موضع صعودی خود را در مورد قیمت ارزهای دیجیتال تکرار می کند. جالب اینجاست که درست پس از این توییت، ارزهای رمزپایه از جمله بیت کوین (BTC)، اتریوم (ETH) و دوج کوین (DOGE) شاهد افزایش لحظه ای بودند.

توئیت

او این بار در توییتر سوالی درباره نرخ تورم احتمالی در چند سال آینده منتشر کرده بود. مایکل سایلر، مدیر اجرایی شرکت مایکرو استراتژی که به عنوان یکی از بزرگترین سرمایه گذاران صعودی بیت کوین شناخته می شود، پاسخ داد:

ارزهای ضعیف تر سقوط خواهند کرد و فرار سرمایه از پول نقد و سهام ارزشی به سمت دارایی کمیابی مانند #بیت کوین تشدید خواهد شد.

ماسک در پاسخ گفت: 

کاملاً پیش‌بینی می شد که شما به این نتیجه برسید.

 مایکرو استراتژی برای سه ماهه چهارم ضرر 147 میلیون دلاری را شاهد بود زیرا کاهش قیمت بیت کوین باعث شد دارایی های شرکت به طور قابل توجهی کاهش یابد.

ایلان ماسک، مدیر اجرایی شرکت تسلا، روز یکشنبه گفت، خودروساز الکتریکی آمریکایی و شرکت موشکی او اسپیس ایکس با فشار تورمی قابل توجهی در مواد خام و لجستیک مواجه هستند.

ماسک در توییتی همچنین درباره چشم‌انداز نرخ تورم پرسید و گفت شرکت‌هایش تنها نیستند و مقاله‌ای را بازنشر کرد که در آن درگیری اوکراین و روسیه قیمت کالاها را به بالاترین سطح از سال 2008 رساند.

نظر شما چیست؟ آیا جنگ روسیه و اوکراین در نهایت منجر به افزایش قیمت رمز ارزها میشود؟

منبع: کوین گیپ

امتیاز شما به این نوشته چقدر است؟

برای آگاهی از آخرین نوشته ها، خبر ها و تحلیل های کوتاه به کانال تلگرام پی98 بپیوندید.

0 0 رای ها
رأی دهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments