مقایسه DOGE و BTC توسط ایلان ماسک

ایلان ماسک: در صورت تغییرات عمده در شبکه DOGE، این ارز می تواند BTC را شکست دهد

مدیرعامل شرکت های بزرگ تسلا و اسپیس ایکس، ایلان ماسک، همچنان به ایجاد حواشی بیشتر ادامه می دهد.

در یک توییت که به مقایسه بیت کوین با دوج کوین پرداخته شده بود، او در جواب نوشت در صورت ایجاد تغییرات عمده در شبکه DOGE، این میم کوین می تواند به برتری مقابل BTC دست یابد.

ایلان ماسک که قبلاً با لحن طنز آمیز خود را DogeFather نامیده است در یک توییت گفت به طور ایده آل، Doge سرعت و سایز بلاک را 10 برابر می کند و کارمزد ها را تا 100 برابر کاهش می دهد. آنوقت برنده خواهد شد. 

کاربری به نام Loshan، گفته بود بلاک های بزرگتر و کارمزد های کمتر، شبکه Dogecoin را در مقابل حملات آسیب پذیر خواهد کرد. ایلان ماسک در پاسخ به این توییت گفت:

برای آنهایی که ریاضیشان خوب نیست، 100 برابر حجم معاملات بیشتر، با 100 برابر کارمزد کمتر به این معنی است که مجموع کارمزد ها به دست آمده، همانقدر باقی می مانند. لازمه های تبدیل شدن به ارز کره زمین، کارمزد پایین و حجم بالا می باشد. 

پاسخ توییت ایلان ماسک

ایلان ماسک که یکی از بنیانگذاران اصلی Paypal هم می باشد، مدت هاست که از دوج کوین به عنوان اتفاق بزرگ بعدی یاد می کند. از آخرین اقدامات در این رابطه، می توان به خبر هفته پیش مبنی بر ارسال دوج کوین به مدار ماه صحبت کرد. پروژه DOGE-1 که تمام هزینه های آن با دوج کوین پرداخت می شود.

توسعه دهنده دوج کوین، Ross Nicoll در گفت و گو خود با Decrypt در روز جمعه، گفته بود که ایلان ماسک با توسعه دهندگان این ارز از سال 2019 در تماس بوده است و تاکنون باعث افزایش توان این بلاک چین شده است.

نیکول همچنین گفت که تیم 4 نفره نیمه وقت توسعه دهندگان دوج کوین، دریافت بودجه از جانب ایلان ماسک را رد کردند. توسعه دهندگان اصلی دوج کوین، Jackson Palmer و Billy Markus مدت ها است که پروژه DOGE را کنار گذاشته اند.

یکی از دلایلی که ماسک تا این حد به دوج کوین پر و بال می دهد، این است که به عقیده او این ارز و شبکه آن نسبت به بیت کوین، کمتر برای محیط زیست مضر می باشد.

این هفته، بعد از این که شرکت Tesla اعلام کرد دیگر بیت کوین را به عنوان روش پرداخت نخواهد پذیرفت، به شدت به این رمز ارز ضربه زد و قیمت آن را تا زیر 50 هزار دلار پایین برد.

صحبت های امروز ایلان ماسک در مورد دوج کوین شاید خبری مرتبط با توسعه دهندگان این کوین نباشد، اما قطعاً نظر این میلیارد و کارآفرین بزرگ را در مورد یک ارز دیجیتال مناسب به ما ارائه می دهد.

امتیاز شما به این نوشته چقدر است؟

برای آگاهی از آخرین نوشته ها، خبر ها و تحلیل های کوتاه به کانال تلگرام پی98 بپیوندید.

0 0 رای ها
رأی دهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments