افشای کیتلین لانگ درباره ی فروش آلتکوین ها

کیتلین لانگ دلیل واقعی اینکه مردم رمز ارز های خود را میفروشند فاش کرد

بنیانگذار و مدیر عامل شرکت Avanti Financial ادعا می کند افشای اخیر تتر در مورد ذخایر استیبل کوین ممکن است در فروش ارزان  آلت کوین ها در هفته گذشته نقش داشته باشد.

مدیرعامل Avanti  ادعا کرد که تریدر ها ممکن است مجبور به فروش ارزهای دیجیتالی دیگر  برای کاهش ریسک در کار خود شده باشند. ( با توجه به اینکه این استیبل کوین در رده ششم و با سقف 58 میلیارد دلار ارزش مارکت کپ را دارا است) و این امکان را دارد که در هنگام اصلاح بازار خود ارزش سکه های دیگر را نیز کاهش دهد.

لانگ گفت:

“اگر تتر با تجزیه سرمایه های خود عملا صندوق تامین اعتبار باقی بماند ، بازارها می توانند با اطمینان پیش بینی كنند كه قیمت بیت کوین و بازار کریپتو ارتباط بالایی با بازارهای اعتباری دارد و آنها احتمالاً با هم نوسان خواهند داشت.”

بازار اعتباری به بازاری گفته می شود که از طریق آن شرکت ها و دولت ها به سرمایه گذاران (اوراق وام مانند) مثل اوراق سرمایه گذاری و کاغذهای تجاری کوتاه مدت صادر می کنند.

لانگ اضافه کرد که مقامات هنوز هم ممکن است تصمیم بگیرند که (به دنبال تجزیه کامل ذخایر تتر) ، استیبل کوین ها را کنترل کنند ، اما این موضوع  باعث بالا رفتن شفافیت در کریپتو شده که به نفع این صنعت هم می باشد.

وی افزود:

“یکی از بهترین اتفاقات برای بازار ارز دیجیتال در حال حاضر این است که استیبل کوین ها با قانونگذاران نظارتی ایالات متحده ، به ویژه بانک مرکزی و SEC کنار بیایند. استیبل کوین ها پل های بسیار مهمی بین کریپتو و دلار آمریکا است. “

اخیرا بازار ارز دیجیتال به صورت جدی تحت بازرسی شدید سازمان های دولتی شده است. در همین زمینه بایننس هم در مرکز توجهات بود. به گزارش بلومبرگ ، وزارت دادگستری ایالات متحده و سرویس درآمد داخلی در حال بررسی این صرافی کریپتو به اتهام “فعالیت غیرقانونی” هستند. ولی این گزارش هنوز تایید رسمی نشده است.

امتیاز شما به این نوشته چقدر است؟

برای آگاهی از آخرین نوشته ها، خبر ها و تحلیل های کوتاه به کانال تلگرام پی98 بپیوندید.

0 0 رای ها
رأی دهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments