علت دو برابر شدن قیمت دوج کوین تنها 1 ماه | بررسی عوامل کلیدی و سودهای نجومی سرمایه گذاران

دو برابر شدن قیمت دوج کوین در 1 ماه | دوج کوین تا کجا رشد میکند؟

ایلان ماسک، یک غول تجاری و مدیر عامل میلیاردر تسلا، غول دیگری را به لیست خریدهای خود اضافه کرد. خرید توییتر توسط ایلان ماسک به عنوان یک محرک صعودی برای قیمت دوج کوین عمل کرد، زیرا پدر خوانده چندین بار در رسانه های اجتماعی حمایت خود را از DOGE اعلام کرده است.

تحلیلگران بر این باورند که تغییر روند دوج کوین یک روند پایدار است و این میم کوین احتمالاً پس از یافتن حمایت قوی بین سطح 0.0772 و 0.0792 دلار به صعود خود ادامه خواهد داد.

خرید و فروش دوج کوین

چرا قیمت دوج کوین (DOGE) پامپ شد؟

قیمت Dogecoin طی سی روز گذشته نزدیک به 50 درصد افزایش داشته است و دو برابر شده است. در حالی که عوامل متعددی در این رالی عظیم نقش داشتند، سه مورد از آنها برجسته بودند. انباشت دوج کوین توسط سرمایه گذاران بزرگ (نهنگ ها)، خرید توییتر توسط ایلان ماسک (Dogefather) و اعلام Dogechain در مورد نقشه راه آینده خود و پیشنهاد توکن سوزی دوج کوین، عوامل کلیدی بودند که بر افزایش قیمت میم کوین تأثیر گذاشت.

بر اساس گزارش رویترز، ایلان ماسک اخیرا خرید چند میلیارد دلاری (44 میلیارد دلاری) خود از غول رسانه های اجتماعی توییتر را تکمیل کرده است. خبر خرید توییتر باعث افزایش قیمت دوج کوین شد و از پایین ترین سطح 0.04729 دلار به 0.1029 دلار در زمان نگارش مقاله رسید. قیمت DOGE یک شبه افزایش دو رقمی داشته است. پیش از این، ماسک بیانیه‌هایی صادر کرده و استدلال کرده است که پرداخت‌ها در توییتر باید دیجیتالی شود و حمایت خود را از Dogecoin به عنوان دهمین ارز دیجیتال بزرگ از نظر ارزش بازار اعلام کرده است.

توییت ایلان ماسک

نهنگ‌ها حجم زیادی از دوج کوین را پیش از افزایش قیمت عظیم به دست آوردند و پس از عبور از سطح 0.0792 دلار شروع به ذخیره سود کردند. سرمایه‌ گذاران بزرگ، 400 میلیون توکن DOGE را به بایننس انتقال داده‌اند تا از این طریق سود ببرند، زیرا قیمت میم کوین به بالاترین سطح ماهانه 0.01029 دلار رسید.

Dogecoin Whale Alert، یک حساب توییتر که حرکت نهنگ‌های DOGE را ردیابی می‌کند، جزئیات تراکنش را در توییت اخیر به اشتراک گذاشت:

توییت Dogecoin Whale Alert

دوج چین، یک راه‌حل مقیاس‌ پذیری لایه ۲ برای دوج کوین، نقشه راه آینده خود را اعلام کرد و به قدرت رسیدن Dogecoin به عنوان دهمین ارز دیجیتال بزرگ از نظر ارزش بازار کمک کرد. Dogechain فرآیند رای گیری را در مورد سوزاندن سکه DOGE آغاز کرد و این باعث ایجاد احساسات صعودی در بین دارندگان شد.

توییت دوج چین

🛑اطلاعات ذکر شده موجود در این مقاله اظهارات آینده نگر است که شامل خطرات و عدم قطعیت می شود. بازارها و ابزارهای نمایه شده در این صفحه فقط برای اهداف اطلاعاتی هستند و به هیچ وجه نباید به عنوان توصیه ای برای خرید یا فروش در این دارایی ها استفاده شوند. شما باید قبل از تصمیم گیری در مورد سرمایه گذاری، تحقیقات کامل خود را انجام دهید

چرا تحلیلگران بر این باورند که افزایش قیمت doge پایدار است؟

تحلیلگران بر این باورند که روند صعودی اخیر Dogecoin با حمایت بین 0.0772 تا 0.0792 دلار محافظت می شود. طبق داده‌های IntoTheBlock، این سطح قیمتی است که در آن تقریباً 27000 آدرس 5.89 میلیارد توکن DOGE را جذب کردند.

قیمت Dogecoin می تواند فشار فروش ناشی از افزایش سود نهنگ را تجربه کند. دارندگان در محدوده 0.0772 دلار و 0.0792 دلار برای دفاع از دستاوردهای خود و حمایت از صعود رو به بالا DOGE مبارزه خواهند کرد. اینکه آیا دارندگان می توانند به حفظ قیمت دوج کوین در بالای سطح 0.0792 دلار کمک کنند یا خیر تا پایداری خود را حفظ کند، باید دید که چگونه عمل می کنند!

دوج کوین تا کجا رشد می کند؟

سکه‌های میم از سال 2020 پس از اینکه ایلان ماسک شروع به تبلیغات Dogecoin کرد، محبوبیت پیدا کرد. از آن زمان تاکنون، میم کوین‌های زیادی تولید شده‌اند و سرمایه‌گذاران انتظار سود ۱۰۰ تا ۱۰۰۰ برابری از آنها دارند.

در چنین بازاری که به طور فزاینده ای اشباع می شود، احتمالاً بازیگران بزرگ آنهایی هستند که زنده می مانند و رشد می کنند. این امر به راحتی باعث می شود که Dogecoin یکی از ارزهای رمزنگاری شده باشد که احتمالاً بیشترین سود را به همراه دارد.

از آنجایی که پامپ بخشی از عوامل افزایش قیمت ارزهای دیجیتال است، Dogecoin می‌تواند از افزایش قیمت ارزهای دیجیتال در سال 2023 سود ببرد. بسیاری از سرمایه‌گذاران جدید، سکه‌های میم را راهی برای رسیدن به ثروت می‌دانند، و Dogecoin به عنوان پادشاه میم کوین‌ها دارای مزیت است.

🔺بنابراین با توجه به حمایت قوی ایلان ماسک و پامپ و دامپ های غیرقابل پیش بینی در صنعت کریپتو نمیتوان به طور دقیق پیش بینی کرد که دوج کوین تا کجا رشد می کند! شما باید با توجه به بازه زمانی سرمایه گذاری و مدیریت ریسک و سرمایه جهت خرید دوج کوین و یا فروش آن به منظور ذخیره سود، اقدامات لازم را به عمل آورید. 

منبع: اف ایکس استریت 

امتیاز شما به این نوشته چقدر است؟

برای آگاهی از آخرین نوشته ها، خبر ها و تحلیل های کوتاه به کانال تلگرام پی98 بپیوندید.

0 0 رای ها
رأی دهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments