اظهار نظر محبوبیت دوج کوین

ریشه محبوبیت دوج کوین از زبان یک هولدر میلیونر

میلیونر و هولدر ارز دیجیتال دوج کوین، یک تئوری عجیب مرتبط با این که چرا دوج کوین “بهترین ارز رمزنگاری شده” است را بازگو می کند.

هولدر 33 ساله دوج کوین، Glauber Contessoto، که اخیراً نه تنها با سرمایه گذاری در دوج میلیونر شده است، بلکه با ارز فیات خود نیز سرمایه آفرینی میکند، به توییتر رفته است تا توضیحی درباره این میم کوین که محبوبیت روزافزون آن به عنوان یک ارز رمزنگاری شده بیشتر می شود، ارائه دهد.

او که شیفته ی دوج کوین است اعتراف کرد که برای کشف “راز” محبوبیت دوج کوین برخی تحقیقات “گسترده و بسیار سخت” انجام داده است.

سرانجام ، او شخصیت محبوب کمیک سوپرمن و سگش، ابر داگ، به نام Krypto را مطرح کرد.

وی در اکانت توییتر خود نوشت:

از این رو، Glauber Contessoto ، داگ به “دوج” تبدیل شد و Krypto به “Crypto” تبدیل شد. علاوه بر این، او یادآوری کرد که از آنجا که سگ بهترین دوست یک انسان است، دوج نیز “بهترین رمز ارز” است.

به گزارش سایت U.Today این میلیونر جوان شغل روزمره خود را در یک مجله موسیقی آنلاین، در لس آنجلس رها کرده بود تا به رشد نام تجاری شخصی خود “یک میلیونر دوج کوین” در وب بپردازد.

او یک کانال یوتیوب با تقریباً 80 هزار مشترک دارد، با این حال هنوز از کانال خود درآمد کسب نمی کند اما تاکنون فقط چند سکه فیزیکی دوج کوین را در وب سایت شخصی خود به فروش رسانده و اکنون بصورت تمام وقت در یوتیوب ویدیوهایی درباره دوج می سازد.

با وجود حواشی مختلف اطراف این میم کوین، دوج در حال آماده سازی بستر بروزرسانی جدیدی است. طبق اظهارات جدیدی از ایلان ماسک با اعمال این ارتقای بر روی دوج کوین، این میم کوین محبوب می تواند از اتریوم و حتی بیت کوین نیز پیشی بگیرد.

امتیاز شما به این نوشته چقدر است؟

برای آگاهی از آخرین نوشته ها، خبر ها و تحلیل های کوتاه به کانال تلگرام پی98 بپیوندید.

0 0 رای ها
رأی دهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments