افزایش اکسی اینفینیتی

دو برابر شدن قیمت SLP با رشد رو به افزایش کاربران اکسی اینفینیتی (Axie Infinity)

گسترش سریع تعداد کاربران در شبکه اکسی اینفینیتی “Axie Infinity” و حرکت صعودی قوی AXS باعث افزایش 100 درصدی قیمت توکن SLP شد.

هفته گذشته توکن اکسی (AXS) با یک روند قابل توجه سهموی حرکت کرد و با قیمتی معادل 19.60 دلار به بالاترین سطح تاریخ خود رسید.

اسمال لاو پوشن (SLP) که اخیرا یک افزایش قیمت سه رقمی را تجربه کرده است، توکنی است در اکوسیستم اکسی اینفینیتی (AXS) که از طریق گیم پلی بعنوان پاداش به کاربران عرضه می شود. سپس می توان از SLP به عنوان ارزی برای تولید اکسی ها استفاده کرد که موجوداتی مبتنی بر توکن هستند و دنیای اکسی اینفینیتی را تشکیل میدهند.

بر اساس داده های کوین تلگراف و تریدینگ ویو، در حالی که کاربران جدید وارد بازی دیجیتالی نبرد حیوان خانگی می شوند و درآمد اکوسیستم اکسی اینفینیتی را به بالاترین قیمت می رسانند، قیمت SLP از 0.127 دلار در 1 ژوئیه (10 تیر) به بالاترین قیمت هفتگی 0.257 دلار رسیده است.

کاربران جدید باعث افزایش تقاضا برای تولید اکسی میشوند

رشد SLP تا حد زیادی به رشد و پذیرش اکسی اینفینیتی بستگی دارد، که از زمان حضور پروتکل در زنجیره جانبی Ronin از شبکه اتریوم در ابتدای ماه مه، مورد توجه زیادی در بین کاربران جدید قرار گرفته است.

بر اساس گزارش اخیر Delphi Digital تأکید شده است که علاقه به اکوسیستم اکسی “از زمان راه اندازی Ronin” با “سرعت تصاعدی” افزایش یافته است، با بیشترین رشد در فیلیپین، ونزوئلا، کوبا، قطر و امارات متحده عربی  از اواخر آوریل آغاز شده است.

افزایش علاقه به این شبکه منجر به هجوم کاربران جدید در دو ماه گذشته شده است که این امر با رشد کاربران فعال روزانه، دارندگان منحصر به فرد اکسی و تعداد اعضای Discord مشهود است.

با ورود کاربران جدید به اکوسیستم، اکسی های بیشتری برای بازی در این اکوسیستم مورد نیاز است که منجر به افزایش تقاضا برای SLP می شود، زیرا در این بازی تولید اکسی ها بسیار مورد نیاز است.

گیم پلی درآمد روزانه کاربران را فراهم می کند

یک دلیل افزایش استفاده از این بازی در مناطق خاص جغرافیایی تا حد زیادی به مبارزات اقتصادی مردم در آن مناطق مربوط می شود.

با توجه به اینکه کاربران روزانه می توانند SLP را از طریق گیم پلی یا  فارمینگ کسب کنند، برخی از شرکت کنندگان توانسته اند از طریق اکسی اینفینیتی درآمد بیشتری نسبت به فارغ التحصیلان دانشگاهی شاغل، کسب کنند.

روند تولید نیز می تواند برای کاربرانی که به اندازه کافی موفق به دریافت “Mystic Axie”، نوعی اکسی که اکنون دارای کف قیمتی 30 اتر است، بسیار سودآور باشد در حالی که زمین های بازی در Axie Universe که سرزمین اکسی ها است می توانند تقریبا 270 اتر ارزش داشته باشد.

در نتیجه رشد اکوسیستم از اوایل ماه مه، فروش روزانه اکسی ها با فروش بیش از 50,000 NFT (ان اف تی) در روز، اخیراً از 25 میلیون دلار فراتر رفته است.

برای کمک به رشد حاصل شده در درآمد حاصل از اکوسیستم اکسی اینفینیتی، طی هفته گذشته این پروتکل کارمزدهای بیشتری نسبت به سایر برنامه های رمزنگاری شده ایجاد کرده است.

اگرچه رشد اخیر Axie Infinity چشمگیر است، اما باید دید که آیا سرعت فعلی می تواند در آینده حفظ شود و آیا افزایش قیمت بلند مدت SLP همچنان به گسترش پایدار اکوسیستم اکسی بستگی دارد یا خیر.

امتیاز شما به این نوشته چقدر است؟

برای آگاهی از آخرین نوشته ها، خبر ها و تحلیل های کوتاه به کانال تلگرام پی98 بپیوندید.

0 0 رای ها
رأی دهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments