ورود دوج کوین به عرصه املاک و مستغلات

پذیرش کریپتو توسط شرکت Gig Harbor و ورود Dogecoin به عرصه املاک و مستغلات

با پیشرفت سریع محبوبیت ارزهای دیجیتال در تجارت های گوناگون، عرصه املاک و مستغلات هم از کریپتوکارنسی ها استقبال بیشتری کرده است. 

یکی از آخرین پیشگامان عرصه املاک و مستغلات برای ورود به دنیای کریپتو، شرکت GIg Harbor مستقر در ایالت واشنگتن می باشد. این شرکت توسعه دهنده، در اواخر ماه میلادی جاری، پذیرش ارزهای دیجیتال را آغاز خواهد کرد که البته دوج کوین (Dogecoin) هم در بین آنها خواهد بود.

در یکی از اخبار اخیر منتشر شده، شرکت Harbor Custom Development اعلام کرد که آنها پذیرش رمز ارزها به عنوان روش پرداخت برای زمین، خانه، کاندو و آپارتمان های خود به زودی آغاز خواهند کرد و این در سراسر ایالت های واشنگتن، کالیفرنیا، تکزاس و فلوریدا رخ خواهد داد.

تاریخ پذیرش رمز ارزها توسط این شرکت، 24 ژانویه (4 بهمن) اعلام شده است.

توییتر تاکوما نیوز

دوج کوین و دیگر رمز ارزها پذیرفته می شوند

از جمله رمز ارزهایی که این کمپانی تصمیم به پذیرفتن آنها دارد عبارتند از:

رمز ارزهای Binance USD, Gemini Dollar, Wrapped Bitcoin, Dai و Pax Dollar از دیگر ارزهای هستند که پذیرفته خواهند شد.

مدیر اجرایی این شرکت یعنی Jeff Habersetzer گفت که پذیرش ارزهای دیجیتال برای املاک و مستغلات از جانب ما، نشان دهنده انعطاف پذیری تجاری آنها در مقایسه با دیگر همتایان این شرکت می باشد.

وبسایت رسمی این کمپانی اخیراً خانه هایی در موقعیت های مکانی تاکوما، برمرتون، بلفیر، بلین، تگزاس و کالیفرنیا نیز تبلیغ کرده است.

مدیرعامل و رئیس این شرکت، Sterling Griffin گفت:

با پذیرش ارزهای دیجیتال، شرکت Harbot نه تنها در ها را به روش شرکت های با ارزش ترکیبی بیش از یک تریلیون دلار باز خواهد کرد، بلکه در زمینه پذیرش این عرصه، پیشگام خواهد بود. هدف ما این است که ارزش سهامداران را افزایش دهیم و به عنوان رهبر فکری در گروه صنعتی خود عمل نماییم.

منبع: کوین گیپ

امتیاز شما به این نوشته چقدر است؟

برای آگاهی از آخرین نوشته ها، خبر ها و تحلیل های کوتاه به کانال تلگرام پی98 بپیوندید.

0 0 رای ها
رأی دهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments