آیا سفر دوج کوین آغاز شده است؟ حال زمان مناسب برای سرمایه گذاری در میم کوین هاست؟

آیا سفر دوج کوین آغاز شده است؟ حال زمان مناسب برای سرمایه گذاری در میم کوین هاست؟

دوج کوین (DOGE) یکی از بهترین میم کوین ها است که به دلیل تایید شخصیت های برجسته ای مانند ایلان ماسک محبوبیت زیادی پیدا کرده است.

دوج کوین یکی از بهترین میم کوین ها است که بازدهی زیادی را برای سرمایه گذاران فراهم کرده است. در 2 سال گذشته، قیمت DOGE شاهد رشد چشمگیری بوده است و کارایی آن یکی از عواملی است که سکه را به سمت روند صعودی سوق می دهد.

موفقیت این میم سکه و خرید دوج کوین توسط سرمایه گذاران ارتباط تنگاتنگی با تبلیغات مدیر عامل تسلا، ایلان ماسک دارد، که مکرراً از توییت های خود برای تاثیرگذاری بر قیمت سکه استفاده می کند. قیمت دوج کوین امروز 0.08617 است. DOGE در 24 ساعت گذشته 4.32 درصد کاهش یافته است. با نگاهی به افزایش قیمت اخیر، انتظار می‌رود که این ارز رمزنگاری شده توجه بسیاری از سرمایه‌گذاران جدید را به خود جلب کند و به ما بگوید که Dogecoin آمده است تا بماند!

خرید و فروش ارز دوج کوین

دوج کوین: سفری برای تبدیل شدن به بزرگترین سکه میم

دوج کوین (DOGE) که در دسامبر 2013 راه اندازی شد، به عنوان وسیله ای برای مسخره کردن گمانه زنی های وحشیانه در ارزهای دیجیتال آغاز شد. اما امروز، این بزرگترین میم سکه در جهان با ارزش بازار 11.8 میلیارد دلار است. اگرچه ارزهای دیجیتال در زمان حاضر محبوب هستند، اما در نه سال و یک ماه گذشته مشابه نبوده اند.

از دسامبر 2013 تا دسامبر 2020 (به مدت هفت سال متوالی)، قیمت دوج کوین نسبتاً ثابت بود. طبق داده های جهانی، در 6 می 2015، دوج کوین برای مدت کوتاهی به قیمت 0.0000869 دلار رسید که پایین ترین قیمت آن از زمان ایجاد آن است.

همه چیز در سال 2021 تغییر کرد، زمانی که دوج کوین جذابیت شانس خود را در ایلان ماسک، مدیرعامل تسلا پیدا کرد. در 28 و 29 ژانویه، ماسک در مورد DOGE و BOOM توییت کرد، ارزش Dogecoin در چهار ساعت بیش از 300٪ افزایش یافت و به 0.032642 دلار رسید.

بیش از 1 سال پیش، با قیمت 0.682 دلار به ازای هر Dogecoin (که بالاترین قیمت تاریخ DOGE است)، این ارز دیجیتال برای مدت کوتاهی به بالاترین قیمت خود از زمان ایجاد خود رسید.

♦️بهترین میم کوین های سال 2023 کدامند؟♦️

زمان مناسبی برای سرمایه گذاری در میم کوین هاست؟

با آینده امیدوار کننده ای که برای Dogecoin در پیش است، بسیاری از علاقه مندان به ارزهای دیجیتال بر این باورند که سایر میم کوین ها نیز از روند رهبر میم کوین ها پیروی خواهند کرد. به طور کلی، می‌توان گفت که میم کوین‌ها برای ماندن در اینجا هستند، زیرا پتانسیل بالایی در آینده ارزهای دیجیتال نشان می‌دهند.

توجه: اطلاعات ارائه شده در این مقاله توصیه سرمایه گذاری نیست – فقط برای اهداف آموزشی ارائه شده است.

منبع: کوین گیپ

امتیاز شما به این نوشته چقدر است؟

برای آگاهی از آخرین نوشته ها، خبر ها و تحلیل های کوتاه به کانال تلگرام پی98 بپیوندید.

5 1 رای
رأی دهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments