کالکشن لباس با تم شیبا اینو | راه اندازی پروژه هیجان انگیز SHIB و Richmond

کالکشن لباس با تم شیبا اینو | راه اندازی پروژه هیجان انگیز SHIB و Richmond

شیبا اینو، یک سکه میم، با مجموعه لباس‌های John Richmond با تم شیبا اینو، شیباریوم، همبرگر با تم SHIB و مینی رالی صعودی بیانیه می‌دهد.

شیبا اینو، دومین میم سکه محبوب جهان، اخیراً سر تیتر اخبار قرار گرفته است. از همکاری با چندین پردازنده پرداخت کریپتو گرفته تا رستوران فست فود با مضمون SHIB Welly. شیبا اینو بیانیه ای داده است و برای اضافه کردن به این جان ریچموند، طراح مد مشهور ایتالیایی در صفحه رسمی توییتر خود به نمایش جدیدترین مجموعه لباس های شیبا اینو پرداخته است.

کالکشن لباس با تم شیبا اینو – هر آنچه که باید بدانید

جان ریچموند، طراح مد 62 ساله در میان افراد مشهور است. جان در توییت اخیر خود شخصیت انیمه گریمجو را با طرحی به سبک خیابانی با ژاکت، شلوار و تیشرت با نوشته شیبا (SHIB) روی پیراهن و شلوار نشان داد.

انقلابی در صنعت مد

در اوایل سال 2022، جان ریچموند و شیبا اینو همکاری خود را اعلام کردند. جان از نمایش لباس های SHIB خود در هفته مد میلان گرفته تا به اشتراک گذاشتن تصویری از همکاری خود با شیبا اینو در سپتامبر سال گذشته، کارهای خود را به طرز شگفت انگیزی به نمایش گذاشته است.

در اوایل ژانویه، ریچموند توییت کرد که یک بار دیگر یک “خط تولید جدید شیک اسپرت” با مضمون SHIB را در رویداد Pitti Immagine UOMO ارائه خواهد کرد. با این حال، طراح هنوز تاریخ عرضه این مجموعه لباس با مضمون SHIB و زمان عرضه آن در دسترس عموم را اعلام نکرده است.

خرید و فروش ارز شیبا اینو

نوسانات قیمت شیبا اینو

عملکرد قیمت شیبا اینو تا حد زیادی توسط تبلیغات هدایت می شود و مشارکت هایی مانند آنچه با جان ریچموند انجام شد نقشی حیاتی در آن ایفا می کند. جایی که سرمایه‌ گذاران مشتاقانه منتظر شیباریوم هستند، یک بلاک چین لایه ۲، مجموعه لباس‌های ریچموند با مضمون Shiba Inu و برگر Welly’s مطمئناً به قرار دادن این ارز دیجیتال در مقابل مخاطبانی که احتمالاً می‌توانند سرمایه‌گذاران شوند که به خرید شیبا اینو دست می زنند، کمک می‌کنند.

سکه میم قبلا نشانه هایی از مینی رالی صعودی را نشان داده است و پیش بینی می شود که قیمت SHIB به 0.000018 دلار افزایش یابد. اگر این اتفاق بیفتد، کل بازار ارزهای دیجیتال به مسیر مثبت باز می گردد. SHIB در زمان نوشتن این مقاله با قیمت 0.0000116 دلار معامله می شود. میم کوین در 24 ساعت گذشته 2.95 درصد کاهش یافته است.

منبع: کوین گیپ

امتیاز شما به این نوشته چقدر است؟

برای آگاهی از آخرین نوشته ها، خبر ها و تحلیل های کوتاه به کانال تلگرام پی98 بپیوندید.

0 0 رای ها
رأی دهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
1 دیدگاه
تازه‌ترین
قدیمی ترین بیشترین واکنش نشان داده شده(آرا)
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
مهدی
مهدی
1 سال قبل

ممنون از نویسنده محترم که زحمت تهیه این قبیل اخبار دلگرم کننده را میکشند
بی نهایت ممنون