دوج کوین یا شیبا اینو؟ کدام ارز برای سرمایه گذاری در سال 2023 بهتر است؟

دوج کوین یا شیبا اینو؟ کدام ارز برای سرمایه گذاری در سال 2023 بهتر است؟

شیبا اینو و دوج کوین دو ارز رمزنگاری شده محبوب هستند که در سال‌های اخیر توجه سرمایه گذاران را به خود جلب کرده‌اند. Dogecoin در سال 2013 به‌عنوان برداشتی طنزآمیز از روند آن زمان جدید ارزهای دیجیتال ایجاد شد، در حالی که شیبا در سال 2021 به‌عنوان یک «میم کوین» شبیه به دوج کوین ایجاد شد.

در این مقاله، دوج‌کوین و شیبا اینو را با هم مقایسه می‌کنیم و برخی از تفاوت‌های کلیدی بین این دو ارز دیجیتال را مورد بحث قرار می‌دهیم. همچنین با تحلیل شیبا و Doge شما را راهنمایی می کنیم تا در سال 2023 کدام ارز را خریداری کنید و بازدهی خوبی را کسب کنید. پس با ما همراه باشید!

بررسی تفاوت های کلیدی شیبا و دوج کوین

دوج کوین در سال 2013 به عنوان برداشتی طنزآمیز از روند در حال ظهور ارزهای دیجیتال توسعه یافت. در نظر گرفته شده بود که جایگزینی ساده برای بیت کوین باشد. علیرغم منشأ آن به عنوان یک شوخی، دوج کوین به ارزش بازاری بیش از ۹ میلیارد دلار رشد کرده است و برای اهداف خیریه مختلف، مانند جمع آوری کمک مالی برای اعزام تیم باب اسلحه جامائیکا به بازی های المپیک زمستانی استفاده شده است.

از طرف دیگر، شیبا در سال 2021 به عنوان یک «میم کوین» مشابه دوج کوین ایجاد شد. این یک پلتفرم غیرمتمرکز طراحی شده است که به کاربران امکان می دهد برای ایجاد محتوا جوایزی کسب کنند. سکه شیبا اینو مجموعاً حدود 1 کوادریلیون توکن و ارزش بازار بیش از 4 میلیارد دلار دارد.

با وجود شباهت‌های آنها، تفاوت‌های کلیدی بین دوج کوین و شیبا اینو وجود دارد. دوج کوین دارای ارزش بازار بزرگ‌تر و سابقه بیشتری است، در حالی که Shiba Inu یک توکن تازه وارد در بازار ارزهای دیجیتال است. دوج کوین همچنین دارای یک جامعه بزرگتر و فعال‌تر از کاربران، با یک زیرمجموعه پر جنب و جوش و انجمن‌های آنلاین متعددی است که به سکه اختصاص داده شده است. ظاهراً دوج کوین و شیبا اینو، سکه‌های محبوبی هستند که توجه کاربران مختلف را در جامعه کریپتو به خود جلب کرده‌اند. 

🔰ارزش شیبا اینو و دوج کوین اخیراً در حال افزایش هستند و قیمت‌ها در عرض چند روز سر به فلک کشیده است. این نشانه ای است که میم کوین ها دوباره در کانون توجه قرار گرفته اند و سرمایه گذاران برای خرید دوج کوین یا شیبا اقدام می کنند. پامپ اخیر در قیمت‌ دوج کوین و شیبا اینو نشان می‌دهد که سکه‌های میم بار دیگر در حال افزایش هستند.

این سکه‌ها به سرمایه‌ گذاران این فرصت را می‌دهند که روی الگوها و روندهای مورد علاقه خود سرمایه‌گذاری کنند و جایگزینی برای سرمایه‌ گذاری‌های سنتی ارائه کنند. با آشنایی بیشتر مردم با ارزهای دیجیتال، میم کوین ها به طور فزاینده ای محبوب شده اند زیرا راهی برای کسب درآمد و در عین حال سرگرمی ارائه می دهند.

افزایش اخیر قیمت‌ Doge و Shiba نشان می‌دهد که سرمایه‌ گذاران در مورد این فرصت‌های جدید هیجان‌ زده هستند، و این نشان می‌دهد که میم کوین‌ها ممکن است برای مدت طولانی باقی بمانند.

♦️دوج کوین برگشت! بهترین ارز دیجیتال خریداری شده در سال 2021 با یک انفجار باز می گردد.

با توجه به WhaleStats، پیشرو ردیاب کیف پول برای ارزهای دیجیتال، نهنگ‌های قابل توجهی بار دیگر سرمایه‌ گذاری روی Dogecoin را در زنجیره بایننس اسمارت چین آغاز کرده‌اند. دوج کوین بزرگترین میم کوین با ارزش بازار بالا است.

پورتال فوق اخیراً توییت کرده است که رمز ارز دوج کوین در 24 ساعت گذشته در بین 10 توکن برتر مورد جستجوی نهنگ های BSC بوده است.

در چند روز گذشته، DOGE افزایش قابل توجهی را در قیمت خود تجربه کرد و از 0.08022 دلار به 0.09160 دلار رسید. اما این رشد 14.20 درصدی به دلیل اتفاقات اخیر تقریباً به طور کامل معکوس شد. با این وجود، ارز دیجیتال مبتنی بر میم اصلی همچنان توانسته است در شش روز گذشته ارزش خود را تا 22 درصد افزایش دهد.

قیمت DOGE نیز مانند سایر آلتکوین ها به دلیل افزایش قیمت بیت کوین در چند روز گذشته افزایش یافته است. بیت کوین تقریباً توانست به 21000 دلار برسد که یک شاهکار قابل توجه برای هر ارز دیجیتال است.

در حال حاضر، 100 سرمایه گذار برتر در BSC دارای مقداری DOGE هستند که در مقایسه با کل پرتفوی آنها بسیار کمتر از 1٪ است. به طور دقیق، مبلغ 7349835 دلار معادل ارز میم است.

خرید و فروش دوج کوین

تحلیل دوج کوین

قیمت فعلی دوج کوین 0.084 دلار است و حجم معاملات 24 ساعته آن 556 میلیون دلار است. در 24 ساعت گذشته، دوج کوین 2٪ کاهش یافته است، اما در هفت روز گذشته نزدیک به 17 درصد افزایش یافته است. کوین مارکت کپ اکنون با ارزش بازار زنده 11 میلیارد دلار در رتبه 9 قرار دارد.

تحلیل دوج کوین

DOGE احتمالاً با مقاومت در 0.090 دلار مواجه خواهد شد و یک تقاطع صعودی بالاتر از این سطح می تواند Doge را در سطوح بالای 0.1050 دلار قرار دهد. از نظر رالی نزولی، حمایت فوری سکه DOGE در 0.075 دلار است. شکست نزولی از این سطح می تواند DOGE را در سطح 0.065 دلار قرار دهد.

♦️حرکت نهنگ ها را تماشا کنید: چه اتفاقی افتاد وقتی SHIB به متاورس معرفی شد؟

تعداد بی‌سابقه‌ای از توکن‌های SHIB توسط یک نهنگ درست قبل از راه‌اندازی متاورس مربوط به شیبا اینو منتقل شده‌اند. این موضوع سر و صدای زیادی در فضای کریپتو ایجاد کرده است و احتمالاً تأثیر زیادی در راه اندازی آن خواهد داشت.

Whale Alert، پلتفرمی برای ردیابی نهنگ‌ها، فاش کرد که تعداد زیادی توکن شیبا اینو (3.32 میلیارد) از یک کیف پول ناشناس به کیف پول دیگر منتقل شده است که ارزش آن نزدیک به 30.48 میلیون دلار است.

آدرس‌های مورد استفاده در تراکنش‌ها به هیچ صرافی ارز دیجیتال مربوط نمی‌شود، بنابراین بعید است که این حرکت تنها با هدف خرید شیبا اتفاق افتاده باشد.

اخیرا، شیبا اینو یک انتقال بزرگ توکن SHIB را اعلام کرد. این علاوه بر هدف آنها از معرفی متاورس جدید، در جشنواره آتی South by Southwest در سال 2023 در تگزاس بود.

برای نمایشگاه پیش رو، معبد WAGMI، یکی از 11 مکان در متاورس شیبا اینو، از طریق یک تور واقعیت مجازی (VR) به نمایش گذاشته خواهد شد. این پلتفرم مسابقات دوج کوین (DOGE) را به نمایش می گذارد.

خرید و فروش شیبا اینو

تحلیل شیبا (SHIB)

قیمت فعلی شیبا اینو 0.000010 دلار و حجم معاملات 24 ساعته 492 میلیون دلار است. شیبا اینو پس از افزایش بیش از 19 درصدی در هفت روز گذشته، در 24 ساعت گذشته نزدیک به 3 درصد کاهش یافته است. این رمز ارز در کوین مارکت کپ اکنون با ارزش بازار 5 میلیارد دلار در رتبه 16 قرار دارد.

تحلیل شیبا (SHIB)

شیبا در حال حاضر با سطح مقاومت فوری 0.000010 دلار مواجه است و شکست صعودی این سطح می تواند شیبا را در سطح مقاومت بعدی 0.000011 دلار قرار دهد.

اولین سطح حمایت SHIB در 0.000010 دلار است و شکست نزولی در این سطح می تواند قیمت شیبا را تا سطح 0.000009 دلار کاهش دهد. میانگین متحرک 50 روزه روند صعودی بالاتر از سطح 0.000009 دلار را نشان می دهد، بنابراین امروز به دنبال فرصت های خرید باشید.

از جنبه مثبت، شکست سطح 0.0000107 دلار فرصت خرید بیشتری را فراهم می کند.

منبع: کریپتو نیوز

امتیاز شما به این نوشته چقدر است؟

برای آگاهی از آخرین نوشته ها، خبر ها و تحلیل های کوتاه به کانال تلگرام پی98 بپیوندید.

4 1 رای
رأی دهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments