جهش 13 درصدی دوج کوین | Doge همبستگی خود را با بیت کوین از دست داد!

جهش 13 درصدی دوج کوین | Doge همبستگی خود را با بیت کوین از دست داد!

دوج کوین مسیر رشد خود را بدون تأثیر گذارانی مانند ایلان ماسک ترسیم می کند و رالی صعودی را در پیش گرفته است.

دوج کوین (DOGE)، محبوب ترین میم کوین بازار کریپتو، حرکت صعودی را به نمایش می‌گذارد که به نظر می‌رسد هفته خوبی را رقم بزند.  این میم کوین در 24 ساعت گذشته نزدیک به 1 درصد کاهش یافته است و قیمت آن 0.0934 دلار است. با رشد بیش از 9 درصدی در هفت روز گذشته، احتمال اینکه Dogecoin در نهایت مقاومت 0.1 دلار را به سمت بالا بشکند، امکان پذیر به نظر می رسد.

یکی از مشاهدات اصلی که حرکت قیمت فعلی دوج کوین را رقم زده، خارج شدن از همبستگی است که طی چند هفته گذشته با بیت کوین حفظ کرده است. در حالی که Dogecoin در رشد روزانه و هفتگی خود یک کندل سبز را تجربه می کند، قیمت روزانه بیت کوین در برابر اقدامات نزولی و فروش ملایم تسلیم شده بود اما نهنگ ها مجدد موفق شدند قیمت را به 30 هزار دلار بازگردانند.

چیزی که اکنون رمزگشایی آن دشوار است این است که آیا افزایش فعلی قیمت Dogecoin که به شکست این همبستگی دامن زد موقتی است یا دائمی. به عنوان یکی از بی ثبات ترین ارز های دیجیتال امروزی، دوج کوین یکی از چشمگیرترین نرخ های رشد را در سال جاری در صنعت کریپتو به ثبت رسانده است و در حال حاضر روی 31 درصد تعیین شده است.

دوج کوین و محرک های خارجی

به طور کلی، Dogecoin طی چند روز گذشته از عوامل خارجی تاثیرگذار مانند ایلان ماسک عاری بوده است.

اینکه این ارز دیجیتال می‌تواند خرید مداوم DOGE را بدون توییت‌های قابل مشاهده از ماسک حفظ کند، نشان‌دهنده آن است که سرمایه‌گذاران در این ارز دیجیتال به آینده این دارایی اعتماد دارند زیرا به ادغام آن برای نمایش ابزارهای دنیای واقعی مربوط می‌شود.

علاوه بر بسیاری از لباس‌های تجاری که در آن ارز دیجیتال به عنوان وسیله پرداخت پذیرفته می‌شود، نقش آن در آینده توییتر فراتر از خدمت به عنوان یک لوگوی موقت، به عنوان یکی از اصلی‌ترین اصولی است که سرمایه‌گذاران منتظر آن هستند.

منبع: یوتودی

امتیاز شما به این نوشته چقدر است؟

برای آگاهی از آخرین نوشته ها، خبر ها و تحلیل های کوتاه به کانال تلگرام پی98 بپیوندید.

0 0 رای ها
رأی دهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments