تشکیل یک الگو صعودی در نمودار لونا کلاسیک

تشکیل یک الگو صعودی در نمودار لونا کلاسیک | آیا قیمت LUNC افزایش می یابد؟

شاخص‌های تکنیکال و افزایش توکن سوزی لونا کلاسیک نشان‌دهنده شکست قیمت به سمت بالا در روزهای آینده است.

در نمودار قیمت لونا کلاسیک الگوی صعودی در بازه‌های زمانی پایین‌تر تشکیل شده است، زیرا قیمت با موفقیت بالای سطح حمایت کلیدی 0.00012 دلار نگه داشته شده است. در حالی که قیمت LUNC در حال حاضر با 2% افزایش در 0.000126 دلار در 24 ساعت گذشته معامله می شود، اگر قیمت از سطح حمایت محلی در 0.000128 دلار شکسته شود، حرکت به بالای 0.00013 دلار امکان پذیر می باشد.

احتمال شکست قیمت لونا کلاسیک تا 0.00013 دلار

در بازه زمانی روزانه، قیمت LUNC در یک روند بدون حرکت نوسان دارد. جالب اینجاست که باندهای بولینگر در حال شکل گیری است و معامله گران باید در روزهای آینده منتظر شکست بالای کلید SMA-20 و SMA-50 باشند.

چارت قیمت لونا کلاسیک

RSI نزدیک به 50 حرکت می کند و برای حرکت صعودی بیشتر در روزهای آینده قدرت خود را نشان می دهد. یک الگوی واگرایی صعودی واضح با قیمت LUNC شکل گرفته است.

شکست صعودی را می توان در بازه زمانی 1 ساعته به وضوح مشاهده کرد. همچنین باندهای بولینگر و RSI نشان دهنده افزایش قیمت LUNC در روزهای آینده است. پایین ترین و بالاترین قیمت 24 ساعته به ترتیب 0.000123 دلار و 0.000127 دلار است. علاوه بر این، حجم معاملات در میان توسعه فعلی بازار ثابت است.

توکن سوزی میلیون ها لونا کلاسیک

انجمن Terra Classic هفته گذشته از 284 میلیون لونا کلاسیک، 240 میلیون توکن LUNC را سوزاند. انگیزه پیرامون مکانیسم توکن سوزی لونا کلاسیک دوباره در حال کاهش است زیرا تنها چند پروژه و اعتبارسنجی در کمپین کاهش عرضه در گردش مشارکت دارند.

Cremation Coin در این هفته 11.78 میلیون توکن LUNC را به آدرس کیف پول مرده ارسال کرد که از اعتبارسنجی Allnodes در لیست برترین ها پیشی گرفت. این پروژه 8.3 میلیون LUNC را در عرض 1 هفته سوزاند و 3.4 میلیون از پروژه جدید NFT خود از بین برد. در واقع، پروژه بر این باور است که توکن جدید مبتنی بر اتریوم آن هفته آینده به توکن سوزی LUNC بیشتری کمک خواهد کرد.

از طرفی ولیدیتور LUNC DAO به میزان 1.5میلیون LUNC سوزاند.

با کناره‌گیری توسعه‌ دهنده اصلی ادوارد کیم و حذف توبیاس «زارادار» اندرسون از تیم توسعه‌ دهنده Joint L1 Task Force، جامعه کریپتوبه اقدامات بعدی لونا کلاسیک چشم دوخته اند. در همین حال، پروژه دیگری قصد دارد وارد Terra Classic شود و به دنبال تغییر پارامتر برای استقرار قرارداد در زنجیره است.

منبع: کوین گیپ

امتیاز شما به این نوشته چقدر است؟

برای آگاهی از آخرین نوشته ها، خبر ها و تحلیل های کوتاه به کانال تلگرام پی98 بپیوندید.

3.5 4 رای ها
رأی دهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
سعیدپهلوان
سعیدپهلوان
1 سال قبل

خیره همه منتظراون اتفاق مبارک هستیم لونا کلاسیک خیلی ازبازارعقب هستی مخصوصابااون ریزش کزایی انشاالاه تیمش جبران منافات کند درکل ازاوج روی صفرایستاده…..