تحلیل دوج کوین

دوج کوین برای یک رالی صعودی آماده است؟ تحلیل تکنیکال DOGE

📍پس از یافتن یک شکست نوسان نزولی، دوج کوین در ناحیه 0.07 دلاری حمایت شد.

📍شاخص MVRV دوج کوین این رالی نزولی را تایید کرد. 

بازگشت دوج کوین [DOGE] از مقاومت 0.14 دلار، الگوی صعودی اخیر آن را در میان عدم قطعیت های گسترده تر در بازار ارزهای دیجیتال باطل کرد. در نتیجه، این میم کوین پس از مشاهده اندکی افزایش فشار فروش، به سمت میانگین های متحرک روزانه خود سقوط کرد.

در همین حال، سطح حمایت 0.07 دلاری بازگشتی به بالای میانگین متحرک 200 روزه (سبز) ایجاد کرد. در زمان انتشار، DOGE با 4.6 درصد افزایش در 24 ساعت گذشته در قیمت 0.093 دلار معامله شد.

تحلیل تکنیکال دوج کوین امروز

روند صعودی اخیر به خریداران کمک کرد تا پس از ثبت سودهای سه رقمی، به بالای 0.11 دلار برگردند. اما عبور از 0.14 باعث افزایش تمایل سرمایه گذاران به خرید دوج کوین و پدیدار شدن کندل های سبز شد.

چارت روزانه دوج کوین

این اتفاق حاکی از ایجاد یک الگو پرچم صعودی در بازه زمانی روزانه بود. اما عدم قطعیت های کل بازار باعث شکست و سقوط قیمت به زیر 0.11 دلار شد.

🔰یک نوسان پایدار بالای میانگین متحرک 200 روزه می تواند از تلاش های خریداران DOGE برای جلوگیری از ضرر بیشتر حمایت کند. آخرین کندل صعودی می‌تواند شانس خریداران برای محافظت از حمایت 0.08 دلاری را در عملکرد آینده قیمت دوج کوین مجدداً تأیید کند.

با این حال، طی چند روز گذشته، DOGE روند کاهشی را در حجم خود نشان داد. سودهای روزانه هنوز نتوانسته فشار خرید کافی برای تقویت موضع صعودی را تحریک کند.

شاخص قدرت نسبی (RSI) نزدیک به منطقه خنثی است در حالی که یک سود جزیی را برای فروشندگان به تصویر می کشید. خریداران باید قبل از ورود به یک موقعیت خرید منتظر یک بازگشت فوری یا بالقوه بالاتر از عدد 50 باشند.

شاخص MVRV دوج کوین منفی شد!

شاخص MVRV در بازه زمانی 30 روزه دوج کوین در چند روز گذشته منفی شد تا مزیت افزایش یافته را برای خرس ها به تصویر بکشد. با این حال، در 24 ساعت گذشته، این نسبت افزایش یافته است.

شاخص MVRV دوج کوین

هدف و توقف بعدی قیمت هنوز غیرقابل پیش بینی است. در هر صورت، خریداران باید انتظار یک حرکت مثبت را داشته باشند تا واقعاً شانس یک صعود ثابت در نمودارها را بسنجند.

در نهایت، این سکه با مضمون سگ 54 درصد همبستگی 30 روزه با بیت کوین را دارد. بنابراین، توجه به حرکت بیت کوین مکمل این عوامل تکنیکال است.

منبع: ای ام بی کریپتو

امتیاز شما به این نوشته چقدر است؟

برای آگاهی از آخرین نوشته ها، خبر ها و تحلیل های کوتاه به کانال تلگرام پی98 بپیوندید.

0 0 رای ها
رأی دهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments