این ارزهای دیجیتال در سال 2024 به 100 دلار خواهند رسید!

این ارزهای دیجیتال در سال 2024 به 100 دلار خواهند رسید!

در حالی که قیمت ارزهای دیجیتال در حال حاضر سقوط کرده اند، خوش‌ بینی وجود دارد که احتمالاً اکثر دارایی‌ ها در ماه‌ های آینده بهبود خواهند یافت. لازم به ذکر است، عوامل بنیادی صعودی، از جمله رویداد هایی مانند هاوینگ بیت کوین (BTC) در آینده و کاهش احتمالی نرخ بهره توسط فدرال رزرو، به این چشم انداز مثبت کمک می کند.

در پیش بینی یک رالی بالقوه، چندین پروژه امیدوار کننده برای رسیدن به سطوح کلیدی، به ویژه حدود 100 دلار هستند. در این زمینه، فینبولد سه ارز رمزنگاری شده را شناسایی کرده است که احتمالاً جهش به مرز 100 دلار را تجربه خواهند کرد.

سولانا (SOL)

سولانا (SOL) که به خاطر فناوری بلاک چین با کارایی بالا شناخته شده است، در ماه‌ های اخیر علیرغم اینکه با تهدید افت قابل‌ توجه به دلیل ارتباطش با صرافی فروپاشیده FTX مواجه بود، جذابیت قابل توجهی به دست آورده است. در واقع، این ارز دیجیتال از اواخر اکتبر 2023 به طور قابل توجهی بهبود یافت و در اواخر دسامبر به 121 دلار رسید.

تنها در ماه دسامبر، افزایش فشار خرید سولانا موجب رشد چشمگیر 105 درصدی قیمت آن شد. این افزایش عمدتاً به ترس از دست دادن (FOMO) پیرامون ایردراپ های توکن SPL Solana نسبت داده شد.

اگرچه این ارز دیجیتال در حال حاضر مطابق با احساسات نزولی بازار معامله می شود، اما هنوز شانس واقعی برای پس گرفتن قیمت 100 دلار را دارد. این پتانسیل با ترکیبی از پیشرفت‌ های فناوری سولانا، افزایش تقاضا برای پروژه‌های مالی غیرمتمرکز (DeFi) و جامعه رو به رشد توسعه‌ دهندگانی که در اکوسیستم آن مشارکت دارند هدایت می‌شود.

تقاضای جدید و ارتقاء مداوم برای رفع قطعی های شبکه گذشته می تواند SOL را به سمت سطوح بالاتر سوق دهد.

تا زمان انتشار، سولانا با ضرر 1 درصدی در بازه زمانی روزانه با قیمت 84.13 دلار معامله شد، در حالی که در نمودار هفتگی، توکن 14 درصد کاهش یافته است.

چارت هفتگی سولانا

آوالانچ (AVAX)

آوالانچ (AVAX)، که به دلیل مقیاس پذیری و قابلیت همکاری خود مشهور است، همچنان به جذب پروژه های DeFi برای رهایی از ازدحام اتریوم (ETH) ادامه می دهد.

پیشرفت‌های اخیر پیرامون AVAX، از جمله مشارکت‌ ها و همکاری‌ های استراتژیک، شهرت آن را به طور قابل توجهی افزایش داده است. به عنوان مثال، این پلتفرم با Alibaba Cloud همکاری کرد تا یک پلتفرم استقرار متاورس مبتنی بر بلاک چین به نام Cloudbase ایجاد کند.

علاوه بر این، یک همکاری برجسته دیگر با خدمات وب آمازون (AWS) ایجاد کرد.

گسترش اکوسیستم آن و ادغام پروژه‌های جدید، خوش‌ بینی را در میان سرمایه‌ گذاران تقویت می‌ کند و احتمالاً AVAX را به سمت نقطه عطف 100 دلاری سوق می‌دهد.

در همان زمان، بنیاد آوالانچ در حال گسترش دامنه ابتکار “Culture Catalyst” خود است تا شامل تامین مالی برای دستیابی به میم کوین ها شود. صندوق سرمایه‌ گذاری 100 میلیون دلاری که در ابتدا بر روی توکن‌ های غیرقابل تعویض (NFT) متمرکز بود، تغییری در تخصیص نشان داد و بخشی برای میم کوین ها تعیین شده بود.

در واقع، با توجه به تمایل سکه‌های میم به نوسانات بالقوه، AVAX این پتانسیل را دارد که بر اساس فشار بنیاد و افزایش به سمت 100 دلار، در مسیر بازپس‌گیری رکورد بالای 134 دلاری خود که در سال 2021 به دست آورده بود، افزایش یابد.

در زمان انتشار، ارزش AVAX با 1 درصد ضرر در 24 ساعت گذشته به 29.85 دلار رسید، در حالی که در نمودار هفتگی، توکن 16درصد کاهش یافته است.

چارت هفتگی AVAX

اتریوم کلاسیک (ETC)

اتریوم کلاسیک (ETC)، هارد فورک اتریوم که مکانیسم اصلی اجماع اثبات کار (PoW) را حفظ کرده است، موقعیت منحصر به فردی را در چشم انداز ارزهای دیجیتال اشغال می کند. با تغییر الگوریتم اجماع اتریوم به PoS، اتریوم کلاسیک به پناهگاهی برای ماینرها و علاقه مندان به PoW تبدیل شده است. چالش‌های اخیر مقیاس‌ پذیری که اتریوم با آن مواجه است، می‌تواند کاربران را به سمت ETC سوق دهد و قیمت آن را افزایش دهد.

علاوه بر این، توانایی ETC در رالی با سازگاری آن با پروژه‌های موجود اتریوم ارتباط نزدیکی دارد. این سازگاری اتریوم کلاسیک را به عنوان یک سرمایه گذاری جایگزین برای کسانی که به دنبال قرار گرفتن در معرض اکوسیستم اتریوم هستند، اما با مشخصات ریسک متفاوت، قرار می دهد.

از سوی دیگر، ETC می تواند از پیشرفت های نظارتی تقویت شود. به طور خاص، با تصویب اخیر صندوق قابل معامله در بورس بیت کوین (ETF)، توجه اکنون به محصول مشابه برای اتریوم معطوف شده است.

در نتیجه، تأیید یک ETF اسپات ETH احتمالاً بر قیمت اتریوم کلاسیک تأثیر می گذارد. در این سناریو، اخبار مثبت از این نوع می‌تواند ETC را به سمت بازپس‌گیری بالقوه بالاترین قیمت 127 دلاری خود که در سال 2021 ثبت شده، سوق دهد.

در آخرین به روز رسانی، ETC در نمودار روزانه 3.67 درصد کاهش داشت و در 22.80 دلار معامله شد.

چارت هفتگی اتریوم کلاسیک

در نتیجه، چشم انداز سولانا، آوالانچ و اتریوم کلاسیک به 100 دلار در سال 2024 امیدوار کننده به نظر می رسد که ناشی از ترکیبی از پیشرفت های تکنولوژیکی، روندهای بازار و علاقه رو به رشد سرمایه گذاران است. در حالی که این پیش بینی ها فرصت های هیجان انگیزی را ارائه می دهند، شایان ذکر است که موفقیت آنها تا حد زیادی به احساسات کلی بازار بستگی دارد.

منبع: فینبولد

امتیاز شما به این نوشته چقدر است؟

برای آگاهی از آخرین نوشته ها، خبر ها و تحلیل های کوتاه به کانال تلگرام پی98 بپیوندید.

5 2 رای ها
رأی دهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
5 نظرات
تازه‌ترین
قدیمی ترین بیشترین واکنش نشان داده شده(آرا)
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
Arian
Arian
3 ماه قبل

سولانا عالیه

khatam
khatam
3 ماه قبل

سولانا همیشه خودشو ثابت کرده مطمینم امسالم جامپ ها خوبی خواهد داشت.

عارف مجد
عارف مجد
3 ماه قبل

پولکادات اوضاعش بنظرتون تو 2024 چطوره؟؟؟

سامان
سامان
3 ماه قبل

عالی مثل همیشه فوق العاده و کاربردی.