اشاره بنیان گذار دوج کوین به کارتل های صنعت ارزهای دیجیتال

جکسون پالمر: کارتل قدرتمندی از افراد ثروتمند در حال کنترل صنعت ارزهای دیجیتال می باشند

یکی از بنیانگذاران دوج کوین (DOGE)، جکسون پالمر (Jackson Palmer) می گوید که دارایی ارزهای دیجیتال، بدترین نوع سرمایه گذاری است. 

جکسون پالمر که یکی از بنیانگذاران دوج کوین می باشد، در چندین توییت، نا امیدی خود نسبت به ارزهای دیجیتال را ابراز کرد و ادعا می کند این بازار توسط کارتل قدرتمندی از افراد ثروتمند، کنترل می شود. 

علیرغم ادعای غیر متمرکز بودن، صنعت رمز ارزها توسط کارتل قدرتمندی از افراد ثروتمند کنترل می شود. کارتلی که با گذشت زمان تکامل یافته است تا بسیاری از موسسات مالی مشابه به سیستم مالی متمرکز را که گویا قرار است جایگزین شوند، در برگیرد. 

پالمر معتقد است که رمز ارزها یک تکنولوژی راست گرا و هیاهو سرمایه گذاری است که با باور های شخصی جور در نمی آید. 

توییت های پالمر

او افزود که ارزهای دیجیتال به طور بخصوصی برای افزایش ثروت ثروتمندان جامعه طراحی شده است و بدین ترتیب آنها چهره بدترین نظام سرمایه گذاری را تداعی می کنند. 

این مهندس نرم افزار مدعی شد که او از این به بعد دیگر در بحث های در این مورد شرکت نخواهد کرد. 

همانطور که توسط u.today گزارش شده بود، پالمر اخیراً مدیرعامل تسلا، ایلان ماسک را گیرنده ای خطاب کرد که خود گریبان گیر خود است. 

بعد از همکاری در بنیانگذاری Dogecoin با بیلی مارکوس (Shibetoshi Nakamoto) در سال 2013، پالمر دو سال بعد پروژه را به دلیل فضای مسمومی که در آن وجود داشت ترک کرد. 

این فرد بدبین به رمز ارزها هیچ وقت موفق به جمع آوری هیچگونه سودی از این میم کوین که در سال 2021 سودهای بالایی رقم زد، نشد. همین چند ماه پیش، مارکت کپ DOGE زمانی که در اوج خود بود به 90 میلیارد دلار رسیده بود. 

طبق گفته های مارکوس، زمانی که DOGE ارزش پایینی داشت، پالمر حدود 5 میلیون از این رمز ارز داشت. او بخشی از این دارایی خود را اهدا کرد و با مابقی آن، شکلات نوتلا برای خود خرید. 

توییت ناکاموتو

منبع: یو تودی

امتیاز شما به این نوشته چقدر است؟

برای آگاهی از آخرین نوشته ها، خبر ها و تحلیل های کوتاه به کانال تلگرام پی98 بپیوندید.

0 0 رای ها
رأی دهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments