مقایسه بازار سال جاری و بازار سال 2017

ارز دیجیتال جایگاه خود را میان مردم تثبیت می کند

طبق گفته مدیر عامل StormX ، ماهیت رمزنگاری میان مردم در سال 2021 با آنچه که در سال 2017 بوده است، متفاوت جلوه می کند.

ارز دیجیتال از زمان تاسیس صنعت در سال 2009 چندین بازار گاوی و خرسی را پشت سر گذاشته است. در حالی که 2017 شاهد رونق صنعت رمزنگاری با رخداد هایی مانند عرضه اولیه سکه و افزایش قیمت بیت کوین (BTC) بود ، 2020 و 2021 شاهد گسترش فضای رمزنگاری در اطراف امور غیرمتمرکز مالی (DeFi) و توکن های مثلی (NFT) بود. به گفته یکی از مدیرعاملان شرکت وابسته به کریپتو، این بار اما، علاقه خرده فروشی ها و نهاد ها به رمزنگاری بیش از هر زمان دیگری مشاهده شده است.

سیمون یو، مدیرعامل StormX، در اظهار نظرهای خود به Cointelegraph گفت: 

ارزهای رمزنگاری شده طی سالهای گذشته به طور مداوم در حال محبوبیت هستند ، اما سال 2017 طعم تلخی بر مذاق بسیاری از مردم به جا گذاشت.” “اما به سرعت به سال 2021 میرویم و مشخص است که اوضاع تغییر کرده است.

سیمون یو اظهار نظر های خود را نسبت به یافته های اخیر سازمان رفتار مالی یا FCA ، از انگلستان ، که نشان داد 2.3 میلیون بزرگسال مستقر در انگلیس دارای رمز ارز هستند ، ارائه کرد.

وی گفت:

ادغام ارز رمزنگاری شده با جنبه های زندگی روزمره امکان رشد و تحکیم رمز ارز ها را به عنوان چیزی بیش از یک دارایی فراهم می کند و به یک سیستم مالی جدی جایگزین برای ارزهای فیات تبدیل می شود و توجه مردم را به خود جلب می کند.

به دنبال بازار گاوی کریپتو 2017 ، این صنعت در سال 2018 به یک بازار خرسی سقوط کرد. تا آنجا که بازار فعلی پیش می رود ، بیت کوین از زمان انتشار در محدوده 30 تا 40 هزار دلار قرار دارد و زمان مشخص خواهد کرد که آیا بازار ارز دیجیتال به سمت نزول بیشتر پیش می رود یا خیر.

امتیاز شما به این نوشته چقدر است؟

برای آگاهی از آخرین نوشته ها، خبر ها و تحلیل های کوتاه به کانال تلگرام پی98 بپیوندید.

0 0 رای ها
رأی دهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments