بنیانگذار کوین بیس

بنیانگذار کوین بیس: مردم نباید دوج کوین را دست کم بگیرند

Fred Ehrsam، بنیانگذار کوین بیس در مصاحبه خود با امیلی چانگ در برنامه تلویزیونی بلومبرگ، گفت که تاریخچه ارز رمز پایه دوج کوین نشان می دهد که ارز دیجیتال نباید این میم کوین را که می تواند پیشرفت قابل توجهی داشته باشد با عجله رد کند.

اگر تاریخ ارزهای دیجیتال به ما چیزی آموخته باشد ، هرگز حذف یک الگوی رفتاری که بعداً می تواند به پیشرفت ملموس تری تبدیل شود، منطقی نیست.

احرسام، دانشمند و مهندس کامپیوتر که موقعیت معاملاتی خود در بازار فارکس را در Goldman Sachs در سال 2012 ترک کرد، تا خود را وقف رمز ارزها و ایجاد شرکت کند، گفت:

در آن زمان دیوانگی به نظر می رسید.

احرسام به چانگ گفت: “تاریخ هنوز نگاشته نشده است.”

و افزود:

رمزنگاری موضوعی متفاوت است و ممكن است ایالات متحده در این حوزه اشتباه اقدام کند.

او معتقد است ارزهای دیجیتال فرصتی طلایی بعدی مانند اینترنت برای ایالات متحده است، در حالی که او با مقررات نظارتی و کاهش ریسک موافق می باشد. با این حال، او میترسد که چین در جبهه رمز ارزها ایالات متحده را شکست دهد و آخرین سرکوب ماینرها در این کشور را فرصتی برای دیگران می داند تا خود را گسترش دهند و این بستر را غیر متمرکز تر کنند.

وی گفت كه علاوه بر پرداختن به پتانسیل اقتصادی رمزنگاری، می تواند به ایالات متحده كمك كند تا “در رابطه با مسائل مربوط به اینترنت حریم خصوصی اقدامی شگرف انجام دهد”.

در سال 2017، هنگامی که اتریوم (ETH) پا به صحنه گذاشت، و نشان داد که برنامه های مبتنی بر بلاکچین امکان پذیر است، Ehrsam کوین بیس را ترک کرد تا شرکت سرمایه گذاری بلاکچین Paradigm خود را به همراه مت هوانگ راه اندازی کند.

احرسام با بیان اینکه “کریپتو به داخل چاه افتاده است” ، افزود که شرکت او در راستای ارتقا سه جنبه اصلی رمزنگاری که چالش های این صنعت هستند فعالیت می کند: پول دیجیتال جدید، سیستم مالی جدید و یک بستر برنامه کاربردی گسترده اینترنت، و اضافه کرد که در زمان مناسب، برنامه های اصلی مصرف کننده و توکن غیرقابل تعویض (NFT) می تواند به عنوان “تکنولوژی جدید دیفای” ارائه شود.

این فرد به عنوان یکی از پیشگامان صنعت کریپتو گفت: 90٪ NFT ها بی ارزش خواهند بود و قدرت از آن دوج کوین است.

وی حجم بازار NFT را پایین می بیند و معتقد است “90٪ از آنها هیچ ارزشی نخواهند داشت”، اما می گوید این فن آوری بسیار ارزشمند است و این چند بازمانده به عنوان عناصر اساسی برای توسعه ی بیشتر باقی خواهند ماند.

من آن زمانی را میگویم که 90٪ از NFT های تولید شده، طی سه تا پنج سال احتمالاً ارزش کمی خواهند داشت یا هیچ ارزشی ندارند. اگرچه در اواخر دهه 90 نیز می توانید همین حرف را در مورد شرکت های اینترنتی اولیه بزنید. “

امتیاز شما به این نوشته چقدر است؟

برای آگاهی از آخرین نوشته ها، خبر ها و تحلیل های کوتاه به کانال تلگرام پی98 بپیوندید.

0 0 رای ها
رأی دهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments