افزایش قیمت پرلین

قیمت ارز دیجیتال پرلین (PERL) با تشدید تمرکز بر راه حل های انرژی سبز دو برابر شد!

قیمت PERL پس از انتشار یک پلت فرم متمرکز بر محیط زیست برای جلوگیری از آلودگی های کربنی ، با رشد 100 درصدی توانست تاثیرات روند کلی نزولی بازار را خنثی کند.

بدون شک جلب توجه سرمایه گذاران می تواند حتی در بهترین زمانها در بازار رمزارزها یک چالش بزرگ است. این چالش زمانی بزرگ تر می شود که وضعیت بازار نزولی باشد. درست مانند شرایط کل اکوسیستم رمزنگاری در چند ماه گذشته. اما به نظر می رسد ویژگی های پرلین برای جذب سرمایه گذاران در این بازار نزولی و بی ثبات کافی بوده است.

علیرغم رکود اخیر در قیمت ارزهای دیجیتال ، پرلین (PERL) که موفق شده 140 درصد از پایین ترین سطح قیمتی خود یعنی 0.052 دلار در 8 ژوئن، به بالاترین سطح قیمتی یعنی 0.134 دلار در 18 ژوئن (28 خرداد) برسد. این افزایش قیمت در پی رشد قابل توجه میانگین حجم معاملات 24 ساعته از 3 میلیون دلار به 122 میلیون دلار بود.

نمودار قیمت پرلین

سه دلیل افزایش قیمت و تقاضا برای PERL شامل انتشار دفتر ثبت نام PERL.eco ، راه اندازی PerlinX در زنجیره هوشمند بایننس و گزینه های جذاب استیکنگ است که به دارندگان توکن اجازه می دهد تا از ارزهای رمزپایه مختلف سود کسب کنند.

ثبت دارایی های بیولوژیکی دنیای واقعی به صورت توکن

افزایش قیمت PERL در 6 ژوئن و 14 ژوئن در پاسخ به انتشار PERL.eco ، “دفتر ثبت اکوسیستم جهانی” است که امکان توکن سازی از دارایی های زیست زیست شناسی در دنیای واقعی را فراهم می کند.

مطالب منتشر شده در وبلاگ پروژه ، PERL.eco را به این شکل توصیف می کنند:

“تلاشی برای دموکراتیک کردن اقتصاد بیوسفر از طریق استخرهای نقدینگی و توکن سازی از اعتبارات تنوع زیستی و اعتبارات کربن (کربن کردیت) در امور مالی غیر متمرکز است.”

به عنوان یک انگیزه اضافی برای هولد کردن توکن های PERL ، ایردراپ های مختلف توکن های کربن کردیت به کیف پول های PERL توزیع می شود که می تواند توسط دارندگان توکن برای “جبران اثر کربن آنها یا تجارت در استخر نقدینگی هنگام انتشار توکن” استفاده شود.

کربن کردیت یعنی چه؟ کربن کردیت یک اصطلاح عمومی برای هرگونه گواهینامه یا مجوز تجاری است که نشان دهنده حق از بین بردن یک تن دی اکسید کربن یا مقدار معادل آن از یک گاز گلخانه ای متفاوت است. کربن کردیت و بازارهای کربن جز تلاش های ملی و بین المللی برای کاهش رشد غلظت گازهای گلخانه ای (GHG) هستند.

PERL همچنین به عنوان توکن حاکمیت DAO استفاده خواهد شد ، دارندگان را قادر می سازد در مورد مدل توزیع و هزینه رای دهند و همچنین در سایر تصمیمات مهم که بر اکوسیستم تاثیر می گذارند ، نظر خود را اعلام کنند.

ادغام با بایننس اسمارت چین و کاهش کارمزد ها

عامل دوم افزایش قیمت PERL ، راه اندازی پروتکل های رابط کاربری DeFi PerlinX در زنجیره هوشمند بایننس (BSC) بود ، حرکتی که در تلاش برای کمک به کاهش کارمزدهای معامله انجام شد.

فعالیت در BSC همچنین به استخرهای نقدینگی PerlinX اجازه داد تا در صرافی پنکیک سواپ لیست شوند و به افزایش تعداد فرصت های فارمینگ و کسب درآمد پسیو در دسترس جامعه پرلین ایکس کمک کرد.

به عنوان پاداش بیشتر برای ارائه دهندگان نقدینگی PERL ، سود های کسب شده در صرافی پنکیک سواپ به صورت توکن بومی این صرافی یعنی توکن کیک (CAKE) پرداخت می شود که می تواند مجدداً در استخر پرلین قرار گیرد تا PERL را به عنوان یک نوع سود مرکب کسب کند.

برای دارندگان PERL که می خواهند در شبکه اتریوم (ETH) باقی بمانند ، سیستم عامل PerlinX چندین گزینه برای بدست آوردن سود از جمله استیکینگ ساده و همچنین استخرهای نقدینگی بین PERL و رپد اتر Ether (WETH) ، بایننس یو اس دی (BUSD) و بالانسر (BAL)، دای (DAI) و یو اس دی کوین (USDC) فراهم کرده است.

طبق داده های تحلیل بازار کوین تلگراف ، مدتی است شرایط بازار PERL مطلوب بوده است.  با توجه به جنبش انرژی سبز و نگرانی های مربوط به افزایش میزان دی اکسید کربن در در راس بحث های جهانی ، پروژه های بلاک چین که راه حل های مفیدی مانند پرلین و پلت فرم PERL.eco آن ارائه می دهند احتمالاً مورد توجه بیشتری قرار می گیرند. 

امتیاز شما به این نوشته چقدر است؟

برای آگاهی از آخرین نوشته ها، خبر ها و تحلیل های کوتاه به کانال تلگرام پی98 بپیوندید.

0 0 رای ها
رأی دهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments