پشتیبانی کوین مارکت کپ از Uniswap

راه اندازی قابلیت مبادله توکن های اتریوم در کوین مارکت کپ

کوین مارکت کپ قابلیت مبادله توکن را با همکاری صرافی یونی سواپ راه اندازی کرده و همچنین به پشتیبانی از صرافی های غیر متمرکز و شبکه های بیشتری در آینده اشاره کرده است.

کوین مارکت کپ از طریق ادغام با صرافی غیرمتمرکز یونی سواپ، یک ویژگی مبادله توکن را در وب سایت خود راه اندازی کرده است.

این سایت یکی از مشهور ترین سایت های ارائه دهنده ی اطلاعات و داده های بازار رمز ارز ها می باشد و از آوریل 2020 (فروردین 1399) تحت مالکیت صرافی بایننس درآمده است.

در حال حاضر، به صفحات توکن های اتریوم (Ethereum) در این سایت یک آیکن مبادله اضافه شده است که به کاربران این امکان را می دهد تا کیف پول خود را به این سایت متصل کرده و توکن های ERC-20 را مبادله کنند. این پلتفرم از کیف پول های ارز دیجیتال متامسک (MetaMask)، کوین بیس (Coinbase)، فورت ماتیک (Fortmatic)، پورتیس (Portis) و ولت کانکت (WalletConnect) پشتیبانی می کند.

صرافی یونی سواپ در 30 ژوئن 2021 (9 تیرماه 1400) در این باره گفت:

ما بسیار هیجان زده هستیم از اینکه یونی سواپ به کوین مارکت کپ اضافه شده است.

اکنون تمامی صفحات توکن های مبتنی بر بلاک چین اتریوم دارای آیکن “Swap” هستند که به کاربران امکان می دهد به یک کیف پول اتریوم متصل شوند و بلافاصله، آن توکن را از طریق پروتکل Uniswap معامله کنند.

کوین مارکت کپ همچنین اشاره کرد که ممکن است در آینده شاهد همکاری اش با سایر صرافی های غیر متمرکز و شبکه ها باشیم. در اعلامیه 29 ژوئن (8 تیر) نیز اشاره کرد که در حال حاضر فقط از اتریوم پشتیبانی می شود و یونی سواپ “اولین DEX پشتیبانی شده برای مبادله توکن” می باشد.

کوین مارکت کپ از ابتدای سال تاکنون شاهد افزایش قابل توجهی بازدید از وب سایت بوده است، به این صورت که بازدید های این سایت از 101 میلیون در ژانویه به 272.32 میلیون در ماه مه رسیده است.

کوین مارکت کپ در سال 2013 تاسیس شد و به یکی از پربازدیدترین وب سایت های رمز ارز در جهان تبدیل شده است. در سال 2019 این پلتفرم، به راه اندازی شاخص های رمز ارز ها در پلتفرم های بزرگ مالی مانند نزدک (Nasdaq) و بلومبرگ ترمینال (Bloomberg Terminal) پرداخت.

ادغام Uniswap به کوین مارکت کپ کاملا با چشم انداز کارلین چان (مدیر عامل این سایت) مطابقت دارد. او در آگوست 2020 گفت:

“همه ما می دانیم که ایجاد تجربه کاربری بهتر و رابط های ساده تر می تواند راهکاری کلیدی برای افزایش پذیرش رمز ارز ها باشد.”

امتیاز شما به این نوشته چقدر است؟

برای آگاهی از آخرین نوشته ها، خبر ها و تحلیل های کوتاه به کانال تلگرام پی98 بپیوندید.

0 0 رای ها
رأی دهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments