فروش اتریوم به منظور خرید کاردانو توسط تریدر و تحلیلگر معروف

تحلیلگر و تریدر محبوب، دارایی ETH خود را برای خرید کاردانو به فروش گذاشت

یک تحلیلگر ارز دیجیتال که با نام مستعار تحلیل های خود را در فصای مجازی منتشار می کند، به تازگی اعلام کرده است که تمام باقیمانده دارایی اتریوم خود را به فروش گذاشته است و به جای آن قصد دارد به خرید کاردانو (ADA) بپردازد. 

او معتقد است که در آینده، کاردانو می تواند با مارکت کپ خود، اتریوم که دومین رمز ارز بزرگ بازار ارزهای دیجیتال می باشد را از پیش رو بردارد. 

در یک سری از توییت های پیاپی، این تریدر و تحلیلگر که با نام Capo شناخته می شود، خطاب به 135 هزار کاربری که او را دنبال می کنند گفته است، با نگاه به نمودار ADA/ETH او کاردانو را به عنوان یکی از خوش پتانسیل ترین ارز های دیجیتال برتر می بیند و بعد از این که ماه گذشته 75 درصد از دارایی Ethereum خود را فروخت، حال باقیمانده آن را به منظور خرید ADA می فروشد. 

توییت CAPO

کاپو (Capo) همچنین اشاره ای هم به قیمت بیت کوین داشت و گفت که بعد از این که توانست سطح حمایت کلیدی خود در 30,000 دلار حفظ کند، حال از خود قدرت و سیگنال های خوبی نشان می دهد. 

طبق نموداری که این تحلیلگر ارائه داده است، قیمت BTC شماتیک تجمعی Wyckoff را دنبال می کند که نشان می دهد سرمایه گذاران بزرگ ارزهای دیجیتال در حال ساخت پوزیشن هستند در حالی که برای افزایش قیمت آن در آینده اماده می شوند. این نمودار همچنین نشان می‌دهد که اگر قیمت BTC از 42 هزار دلار بیشتر شود، این سطح می تواند به حمایت بعدی تبدیل گردد. 

توییتر Capo

او سپس گفت که انتظار دارد در ادامه سال جاری، قیمت BTC از خود یک اوج جدید به ثبت برساند. او در حال بررسی شاخص تسلط بیت کوین است که سهام BTC در بازار را نشان می دهد و می توان دید که آیا آلتکوین های دیگر هم آماده حرکت به سمت قیمت های بالاتر هستند یا خیر. 

کاپو ادعا می کند وقتی که نمودار شاخص تسلط بیت کوین به کف خود برسد، معمولا با بالای چرخه مطابقت دارد و افزود کرد که او رسیدن این شاخص به کف خود را پیشبینی نمی کند. (از نظر او رسیدن سهام بیت کوین در بازار به 22.3 درصد، بعید است). در حال حاضر، Bitcoin معادل 47 درصد از سهم بازار کریپتو را در اختیار دارد. 

امتیاز شما به این نوشته چقدر است؟

برای آگاهی از آخرین نوشته ها، خبر ها و تحلیل های کوتاه به کانال تلگرام پی98 بپیوندید.

0 0 رای ها
رأی دهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments