کیشو اینو در کوینکس

کیشو اینو در صرافی کوینکس لیست شد

صرافی کوینکس به عنوان یکی از برترین صرافی های ارز دیجیتال جهان از نظر حجم معاملات در توئیتی که حدود 3 ساعت گذشته منتشر شد اعلام کرد که از خرید و فروش ارز کیشو اینو پشتیبانی میکند و این ارز را به پلتفرم معاملاتی خود اضافه کرده است.

امکان واریز ارز کیشو اینو به صرافی کوینکس از ساعت 3 به وقت UTC در تاریخ 28 مارس 2022 (8 فروردین 1401) برای کاربران فراهم می شود. پس از آن پلتفرم ترید صرافی کوینکس از ساعت 8 به وقت UTC  از معاملات کیشو اینو پشتیبانی میکند.

توئیت کوینکس

صرافی CoinEx یک صرافی ارزهای دیجیتال با کارمزد پایین با طیف گسترده ای از ارزهای دیجیتال موجود و محصولات پیشرفته مانند معاملات مارجین است. این در حالی است که این صرافی فقط برای برداشت های بیش از 10000 دلار به وریفای حساب نیاز دارد.

با توجه به اینکه صرافی کوینکس یکی از 100 صرافی برتر بازار  است و حجم معاملات قابل توجهی دارد، ورود سرمایه گذاران جدید به بازار و خرید ارز کیشو اینو میتواند زمینه ساز افزایش تقاضا و پامپ قیمت این توکن شود.

کیشو اینو (KISHU) یکی دیگر از میم کوین های مبتنی بر سگ است که از سال 2021 تا کنون رشد قابل توجهی داشته اند و بسیار محبوب شده اند. ارز KISHU از بزرگترین ارز رمزپایه میم جهان یعنی دوج کوین الهام گرفته است. با توجه به اخبار منتشر شده درباره راه اندازی متاورس این توکن تحت عنوان کیشوورس و لیست شدن آن در صرافی های برتری مانند کوینکس و گیت به نظر می رسد که آینده ارز کیشو اینو روشن است.

نظر شما درباره کیشو اینو و اخبار مثبت منتشر شده پیرامون این رمز ارز چیست؟ پیش بینی و تحلیل های خود را در بخش دیدگاه ها با سایر کاربران به اشتراک بگذارید.

امتیاز شما به این نوشته چقدر است؟

برای آگاهی از آخرین نوشته ها، خبر ها و تحلیل های کوتاه به کانال تلگرام پی98 بپیوندید.

0 0 رای ها
رأی دهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments