coinbase دفتر مرکزی خود را در نیویورک برپا می کند

راه اندازی دفتر مرکزی کوین بیس در نیویورک

گزارش شده است که کوین بیس (Coinbase) پس از اعلام بسته شدن دفتر مرکزی خود در شهر سانفرانسیسکو در ماه گذشته ، بی سر و صدا اولین دفتر خود را در نیویورک راه اندازی می کند.

گزارش شده است که بزرگترین صرافی رمزنگاری ایالات متحده ، کوین بیس، اولین دفتر خود را در نیویورک راه اندازی می کند. نیویورک پست روز یکشنبه گزارش داد که این صرافی ارز دیجیتال  نزدیک 30 هزار مترمربع از شرکت استیون کوهن را اجاره کرده است.

این گزارش با استناد به منابعی از یک شرکت املاک و مستغلات خاطر نشان می کند که دفتر آینده کوین بیس در نیویورک قطعه کوچکی از 340 هزار متر مربع شرکت کوهن را در برج تشکیل می دهد. این گزارش همچنین خاطر نشان می کند که منطقه ای که این برج در آن مستقر است بیشتر به خاطر مستاجران شرکتی ، رسانه ای و حقوقی شناخته می شود اما نه شرکت های فناوری.

کوین بیس، بزرگترین صرافی ارز دیجیتال در ایالات متحده ، امسال پس از انتشار عمومی در بازار بورس در ماه آوریل ، مورد بحث بیشتری قرار گرفت. این شرکت به دلیل موضع گیری خود که به طور رسمی توسط مدیر عامل و بنیانگذار برایان آرمسترانگ در فوریه 2021 اعلام شد، شناخته شده است. ماه گذشته ، کوین بیس قصد داشت دفتر خود را در سانفرانسیسکو در سال 2022 تعطیل کند ، به عنوان بخشی از تعهد شرکت به “دورکاری مانند صرافی های دیگر بود.”

آرمسترانگ تأكيد كرد كه تعطیلی مقر کوین بیس در شهر سانفرانسیسکو گام مهمی در اطمینان از عدم تبدیل شدن یک دفتر ناکارآمد به دفتر مرکزی است. وی اظهار داشت:

در عوض ، ما شبکه ای از دفاتر کوچکتر را برای کارمندان خود ارائه خواهیم داد تا در صورت تمایل در آن دفتر ها کار کنند.

بر عقیده تعداد زیادی از مدیران شرکت ها سیستم دفاتر کاری، سیستمی قدیمی و منسوخ شده است و باید با ساختار دورکاری تعویض شود.

امتیاز شما به این نوشته چقدر است؟

برای آگاهی از آخرین نوشته ها، خبر ها و تحلیل های کوتاه به کانال تلگرام پی98 بپیوندید.

0 0 رای ها
رأی دهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments