کوین بیس ارز pepe را "نماد نفرت" نامید | واکنش شدید جامعه میم کوین په په

کوین بیس ارز pepe را “نماد نفرت” نامید | واکنش شدید جامعه میم کوین په په

یک خبرنامه ایمیلی که در 10 می برای مشتریان کوین بیس ارسال شد، واکنش شدید جامعه پپه را به همراه داشت.

ایمیلی که برای مشتریان Coinbase ارسال شد و در آن میم Pepe را به عنوان یک «نماد نفرت» توصیف کرد که توسط گروه‌های alt-right انتخاب شده است، خشم قابل توجهی از جامعه میم کوین پپه را برانگیخته است.

اینفلوئنسر برجسته کریپتو Borovik.eth یک اسکرین شات از خبرنامه ایمیل از 10 می را برای 96000 دنبال کننده خود به اشتراک گذاشت که به تصمیم سال 2016 اتحادیه ضد افترا مبنی بر قرار دادن شخصیت با مضمون قورباغه در پایگاه داده نمادهای نفرت آنلاین خود اشاره می کند.

طرفداران و دارندگان میم کوین با مضمون قورباغه از توصیف توکن خشمگین شدند، و باعث شد که صرافی کوین بیس عذرخواهی کند و کاربران شروع به حذف حساب های خود در این صرافی رمزنگاری کنند.

کاربر مستعار توییتر و توسعه‌دهنده solidity کنوبی اعلام کرد که ارز په‌په نماد نفرت نیست و در نتیجه در حال انتقال وجوه به صرافی ارز دیجیتال Gemini مستقر در ایالات متحده است و توییت خود را با هشتگ “#deletecoinbase” (حذف کوین بیس) تکمیل کرد:

توییت کنوبی

بر اساس داده های Tweetbinder، هشتگ “#deletecoinbase” با بیش از 14000 توییت در دو ساعت گذشته و در حال افزایش است، در بخش ترند توییتر قرار گرفته است.

از زمانی که بایننس این توکن را برای معامله در 5 می فهرست کرد، هولدرهای رمز ارز پپه Crypto witter از رهبران تعدادی از صرافی‌های ارزهای دیجیتال درخواست کرده‌اند که این توکن را نیز فهرست کنند.

🔺آیا ارز pepe یک پروژه کلاهبرداری و اسکم است؟🔺

Coinbase هنوز نشانه‌های زیادی مبنی بر اینکه آیا قصد دارد توکن Pepe را در صرافی خود فهرست کند، ارائه نکرده است.

یکی از سخنگویان کوین بیس گفت که این صرافی در پاسخ ایمیلی به کوین تلگراف “چیزی برای افزودن” ندارد.

ظاهراً، کامرون وینکلوس، مدیر عامل Gemini در حال گوش دادن بود و در 9 می، صرافی رمزنگاری متعلق به Winklevoss، میم کوین pepe را با توضیحات بیشتر برای تجارت فهرست کرد.

پیام Gemini

قیمت پپه در ساعاتی پس از انتشار اخباری مبنی بر توضیحات Coinbase در توییتر، 2.6 درصد کاهش یافت. طبق داده‌های CoinGecko، در زمان انتشار، Pepe با قیمت 0.000001776 دلار معامله می‌شود که در 24 ساعت گذشته 8 درصد کاهش داشته است.

منبع: کوین تلگراف

امتیاز شما به این نوشته چقدر است؟

برای آگاهی از آخرین نوشته ها، خبر ها و تحلیل های کوتاه به کانال تلگرام پی98 بپیوندید.

5 1 رای
رأی دهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments