لونا کلاسیک در آستانه راه اندازی ارتقا اصلی شبکه | احتمال حرکت صعودی عظیم بعدی LUNC

لونا کلاسیک در آستانه راه اندازی ارتقا اصلی شبکه | احتمال حرکت صعودی عظیم بعدی LUNC

شبکه لونا کلاسیک قرار است در تاریخ 17 می تحت نسخه Cosmos SDK نسخه 0.45.13 Columbus-5 و Tendermint نسخه 0.34.24 ارتقا یابد که احتمال افزایش قیمت لونا کلاسیک را بیشتر می کند. 

توسعه‌ دهنده اصلی لونا کلاسیک، Joint L1 Task Force پیشنهاد 11511 را برای رأی‌ گیری حاکمیتی برای ارتقاء شبکه Terra Classic به نسخه 2.0.1 ارائه کرد. این یک ارتقاء بزرگ در بلاک چین LUNC، همراه با ارتقاء Cosmwasm v1.1.0 (تعادل) در 31 مه است تا به پروژه ها و سازندگان در سراسر Cosmos و ترا (LUNA) اجازه دهد پروژه های خود را بر روی زنجیره لونا کلاسیک راه اندازی کنند.

ارتقا اصلی لونا کلاسیک به زودی اتفاق خواهد افتاد!

پس از اینکه هفته گذشته تیم توسعه دهنده اصلی لونا کلاسیک شبکه آزمایشی rebel-2 را به نسخه 2.0.0 با موفقیت به پایان رساند، Cosmos SDK v0.45.13 Columbus-5  و Tendermint v0.34.24 ارتقاء شبکه اصلی در بلاک 12812900 برنامه ریزی شده است که در 17 می در ساعت 14:03 به وقت UTC انجام خواهد شد.

این ارتقا شامل ویژگی هایی مانند حداقل سپرده اولیه برای پیشنهادات حاکمیتی است که از اسپم ها جلوگیری می کند، Cosmos SDK و Tendermint ارتقا یافته و قابلیت نگهداری کد افزایش یافته است. همه گره‌ها و اعتبار‌دهنده‌ها ملزم به نصب و اجرای نسخه ارتقاء فعلی نسخه 2.0.1 پس از تصویب پروپوزال هستند.

در حال حاضر، پروپوزال 11511 “پیشنهاد برای ارتقاء نسخه 2.0.1” به میزان 99.5 درصد رای موافق به این پیشنهاد دریافت کرده است، در حالی که فقط برخی به “خیر” و “ممتنع” رای دادند. علاوه بر این، اعتبارسنجی های اصلی مانند Allnodes، StakeBin، JESUSisLORD، Lunanauts و SolidVote از این پیشنهاد حمایت می کنند. این پیشنهاد در 15 می به پایان می رسد و توسعه دهندگان در حال حاضر برای ارتقاء آماده می شوند زیرا جامعه همیشه چنین پیشنهاداتی را تصویب می کند.

این ارتقای بزرگ با ارتقای برابری Cosmwasm 1.1.0 در 31 مه دنبال می‌شود. با این امکان که پروژه‌ها و سازندگان در سراسر Cosmos و Terra Luna 2.0 بار دیگر از زنجیره لونا کلاسیک استفاده کنند، ابزار کاربردی را به شبکه Terra Classic بازگرداند.

نرخ توکن سوزی لونا کلاسیک افزایش یافت!

در 1 می، بایننس 1.27 میلیارد لونا کلاسیک را به عنوان بخشی از مکانیزم توکن سوزی لونا کلاسیک به صورت ماهانه را سوزاند.  پس از توکن سوزی بایننس، کل سوزاندن LUNC به 55 میلیارد رسید و سوخت های بایننس به 31.83 میلیارد توکن LUNC رسید.

نرخ توکن سوزی لونا کلاسیک پس از سوزاندن توکن های LUNC توسط بایننس همچنان افزایش می‌یابد، زیرا جامعه میلیون‌ها LUNC جدید را از طریق پروژه جدید پروتکل DFLunc سوزانده است زیرا شروع به جلب توجه می‌کند. این یک پروتکل DeFi است که از چندین قرارداد هوشمند تشکیل شده است و هدف آن کاهش عرضه LUNC از طریق یک مکانیسم سوختن مداوم است.

پروتکل DFLunc همچنین یک اعتبار سنجی برای Terra Classic است که به کاربران اجازه می دهد توکن DFC خود را فقط با سوزاندن توکن های LUNC ضرب کنند. از دو قرارداد هوشمند مبتنی بر CosmWasm – DFLunc و CW20-DFC استفاده می کند. کاربران LUNC را با پرداخت هزینه پروتکل USTC برای برش توکن های DFC می سوزانند.

این پروتکل طرح خود را به مراحل مختلفی تقسیم کرده است که در نهایت به سمت رشد اعتباردهنده آن در زنجیره Terra Classic هدف گذاری شده است.

با پروتکل keep burning LUNC، کل توکن های سوزانده شده توسط جامعه اکنون به 57 میلیارد رسیده است. طبق تراکنش‌هایی که CoinGape Media مشاهده کرده است، این پروتکل همچنان LUNC را از طریق آدرس خود می‌سوزاند.

🔹احتمال لونا کلاسیک یک دلاری چقدر است؟🔹

آمادگی لونا کلاسیک برای حرکت صعودی عظیم بعدی

همراه با این توکن سوزی ها، گروه وظیفه مشترک L1 آماده ارتقای شبکه Terra Classic به نسخه 2.0.1 می شود که شامل Cosmos SDK نسخه 0.45.13 Columbus-5 و Tendermint نسخه 0.34.24 ارتقاء و حداقل سپرده اولیه برای پیشنهادات حاکمیتی و قابلیت نگهداری کد بهبود یافته است.

بلاک چین Terra Classic در بلاک 12812900 متوقف خواهد شد که در 17 می در ساعت 14:03 به وقت UTC تخمین زده می شود. به دنبال آن ارتقای برابری Cosmwasm 1.1.0 در 31 می انجام شد تا به پروژه‌ها و سازندگان در سراسر Cosmos و Terra Luna 2.0 اجازه دهد تا بار دیگر بر روی زنجیره Terra Classic بسازند. ارتباطات بین بلاک چین (IBC) قبلاً با زنجیره های دیگر افتتاح شده بود، اما هنوز چندین پیشرفت به عنوان نقشه راه Terra Classic Revival برنامه ریزی شده توسط توسعه دهنده اصلی ادوارد کیم باقی مانده است.

قیمت لونا کلاسیک در 24 ساعت گذشته 4 درصد کاهش یافته است و قیمت در حال حاضر 0.00008979 دلار معامله شد. پایین ترین و بالاترین قیمت 24 ساعته به ترتیب 0.000089 دلار و 0.0000957 دلار است. علاوه بر این، حجم معاملات در 24 ساعت گذشته به میزان قابل توجهی افزایش یافته است که نشان دهنده افزایش علاقه معامله گران است.

منبع: کوین گیپ

امتیاز شما به این نوشته چقدر است؟

برای آگاهی از آخرین نوشته ها، خبر ها و تحلیل های کوتاه به کانال تلگرام پی98 بپیوندید.

3.5 6 رای ها
رأی دهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
2 نظرات
تازه‌ترین
قدیمی ترین بیشترین واکنش نشان داده شده(آرا)
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
وحید
وحید
1 سال قبل

این حرکت عظیم صعودی ک فرمودید اصلا واقعی نیست و واقعا یک دهن پرکردن و مگر چقدر ممکنه تغییر کنه نهابت ۲۰ درصد. اگر واقعا میخواد تغییری ایجاد بشه حداقل باید بالاتر از ۵۰۰ درصد تغیر قیمت رخ بده ک واقعا گفت عظیم

علی
علی
1 سال قبل

همش دروغه میخوان بااین خبرها دوبار مردم را به طرف خرید لونا سوق بدن وبازم پولهای کلان دیگری به جیب بزنند فقط با بالا رفتن بیت بقیه ارزهاقیمتشون بالا میره من وقتی لونا سقوط کرد خریدم تا فهمیدن من وامثال من میخوان به پولی برسیم لونا را تبدیل کردن به لونا کلاسیک تا ما به یک نون ونوایی نرسیم ویک لونای دیگر به قیمت ۱۷دلار به خورد یک سری دیگه از مردم دادند وان هم دوباره ریزش کرد مردم به خدا سرکارین من که خیلی ضرر کردم حتی ۱۰۰۰تومان سود نکردم