احتمال افزایش قیمت چیلیز

زمان خرید ارز چیلیز فرا رسیده است؟ آیا CHZ به کف قیمت رسیده است؟

📍ارز چیلیز ممکن است منطقه حمایت فعلی را در 0.1330 دلار از دست بدهد و تا 0.0995 دلار سقوط کند.

📍اگر قیمت بیت کوین بعد از نشست FOMC امسال افزایش یابد، می تواند CHZ را بالا ببرد.

📍بهبود احساسات می تواند باعث شود تا گاوها قیمت چیلیز را به بالای 0.1666 دلار برسانند – این پیش بینی فوق را باطل می کند.

ارز چیلیز (CHZ) اخیراً به دلیل کاهش قیمت کمتر برای سرمایه گذاران جذاب بوده است. در زمان انتشار، CHZ با قیمت 0.1367 دلار، نزدیک به سطح 0% فیبوناچی (0.13330 دلار) معامله می شود.

جالب اینجاست که CHZ پس از سقوط BTC به زیر 17.18 هزار دلار به زیر 0.136 دلار سقوط کرد. از لحاظ تاریخی، بیت کوین همیشه پس از جلسه FOMC افزایش یافته است.

با این حال، اعلامیه FOMC در نوامبر گذشته منجر به واکنش نامنظم بیت کوین شد. چراکه به مدت 12 ساعت به شدت بالا رفت و سپس سقوط کرد. سناریوی مشابهی می تواند باعث افزایش بیت کوین پس از اعلام FOMC شود که می تواند در پی خرید چیلیز توسط سرمایه گذاران قیمت آن را افزایش دهد.

♦️با این حال، اگر روند نوامبر تکرار شود، چیلیز زمانی که قیمت بیت کوین پس از یک رشد کوتاه مدت سقوط می کند، یک رالی نزولی را در پیش خواهد گرفت. بنابراین قیمت سکه می تواند به 0.1221 دلار یا 0.0995 دلار برسد.

خرید و فروش چیلیز

آیا چیلیز به پایین‌ ترین حد خود رسیده است یا بیشتر سقوط می کند؟

با توجه به تحلیل ارز چیلیز براساس شاخص های تکنیکال، خرس های چیلیز همچنان آنچه را که برای پایین آمدن لازم است دارند. شاخص قدرت نسبی (RSI) در زمان نگارش این مقاله شیب ملایمی به سمت منطقه اشباع فروش دارد. این نشان می دهد که فشار خرید کاهش یافته و به فروشندگان فضای بیشتری برای مانور می دهد.

چارت روزانه ارز چیلیز

حجم On Balance نیز حرکت نزولی ملایمی دارد که نشان داد حجم معاملات به میزان قابل توجهی کاهش یافته است. این نشان داد که حجم معاملات برای افزایش فشار خرید در زمان انتشار کافی نیست. در نتیجه فشار فروش افزایش یافته است.

🛑بنابراین، CHZ می تواند پس از شکستن حمایت فوری در 0.1330 دلار به 0.1221 دلار یا 0.0995 دلار سقوط کند. بدین ترتیب 0.1221 دلار و 0.0995 دلار می توانند اهداف فروش کوتاه مدت باشند.

با این حال، شکست بالای 0.1666 دلار، پیش‌بینی فوق را باطل می‌کند، به خصوص اگر BTC با پیش‌بینی داده های FOMC و CPI به روند بالاتر ادامه دهد. در این صورت، CHZ می تواند پس از شکستن بالای 0.1666 دلار، مقاومت 0.1874 دلار را هدف قرار دهد.

بهبودی احساسات برای CHZ

به گفته Santiment، احساسات برای CHZ پس از سقوط به قلمرو مثبت بهبود یافت.

بهبودی احساسات برای CHZ

با این حال، بهبود تاریخی در احساسات کمک چندانی به جلوگیری از سقوط CHZ نکرد. نمونه ای از این افزایش احساسات مثبت در حوالی 24 نوامبر بود که همزمان با کاهش قیمت سکه بود. با این وجود، سرمایه گذاران باید مراقب احساسات باشند.

علاوه بر این، تعداد آدرس‌های فعال در 24 ساعت گذشته افزایش یافته است. این نشان می‌دهد که حساب‌های بیشتری در معاملات CHZ درگیر شده‌اند، که می‌تواند به معنای افزایش حجم معاملات در کوتاه‌ مدت باشد.

افزایش حجم معاملات فشار خرید را افزایش می دهد و روند صعودی را آغاز می کند. بنابراین، ارزش آن را دارد که معیار را در لیست تماشای خود نگه دارید. اما مهم‌تر از همه، سرمایه‌گذاران باید عملکرد بیت‌کوین را دنبال کنند تا مسیری روشن برای حرکت احتمالی چیلیز به دست آورند.

منبع: ای ام بی کریپتو

امتیاز شما به این نوشته چقدر است؟

برای آگاهی از آخرین نوشته ها، خبر ها و تحلیل های کوتاه به کانال تلگرام پی98 بپیوندید.

0 0 رای ها
رأی دهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments