تحلیل ارز چیلیز امروز

تحلیل ارز چیلیز امروز | بررسی داده ها و عملکرد قیمت CHZ

📍ساختار بازار با بازه زمانی بالاتر به شدت نزولی است!

📍یک رالی صعودی از اوت به گاوها فرصت خروج داده است. 

ارز دیجیتال چیلیز از اواخر سپتامبر در یک محدوده معامله شد سپس از 0.28 دلار به 0.162 دلار افزایش یافت. ماه گذشته شاهد موج بزرگی از فروش بودیم و CHZ از 18 نوامبر تا کنون 45 درصد کاهش یافته است. در اوایل دسامبر، یک نهنگ توکن های CHZ خود را به ارزش 102 میلیون دلار تخلیه کرد.

از دست دادن پایین ترین حمایت سه ماهه نیز قابل توجه بود و این واقعیت را تقویت کرد که گاو های در هفته های آینده دست از تلاش برمیدارند! از طرفی روند بیت کوین نیز به نفع خریداران نبود و این شرایط مخاطره آمیز بازار به این معنی بود که حفظ سرمایه مهم است.

سقوط ارز چیلیز به زیر محدوده 0.154 دلار

در 10 نوامبر، گاوها با خرید چیلیز و جهش قیمت از کف کانال به سقف کانال، مورد توجه قرار گرفتند. علیرغم وحشت شدید بازار، CHZ طی ده روز از 9 نوامبر تا 18 نوامبر، 73 درصد رشد را ثبت کرد.

چارت روزانه ارز چیلیز

اما زمان زیادی نبرد که این دستاوردها به سرعت از بین رفت. سطوح پایین دامنه با رالی صعودی صعودی تشکیل شده در 13 اوت تلاقی داشت. با این حال، CHZ تنها قادر به مدیریت یک افزایش کوچک قیمت از پایین ترین محدوده بود. پس از آن، کانال صعودی شکسته شد و یک رالی نزولی آغاز شد.

♦️سطح 0.154 دلار در ماه گذشته مهم بود. در اواخر نوامبر، به عنوان حمایت عمل کرد، اما در دسامبر به مقاومت تبدیل شد. همچنین در بازه های زمانی پایین تر اخطار شروع یک رالی نزولی را به معامله گران داد، بددین معنا که افت قیمت تا 0.13 دلار ممکن است رخ دهد.

منطقه 0.13 تا 0.141 دلاری یک کانال صعودی از اوایل آگوست بود و با سطح بلندمدت تلاقی داشت. بنابراین، جهش قیمت ها می تواند از این منطقه تحقق یابد.

خرید و فروش چیلیز

فاندینگ ریت مثبت و کاهش عرضه چیلیز (CHZ) در صرافی ها

در بایننس، فاندینگ ریت به محدوده مثبت بازگشته است. این نشان می دهد که معامله گران قراردادهای آتی دارای موقعیت خرید هستند، اگرچه این می تواند بازتابی از احساسات بازه زمانی پایین تر باشد، اما ساختار و روند بلندمدت نزولی است.

فاندینگ ریت مثبت و کاهش عرضه چیلیز (CHZ) در صرافی ها

در همین حال، میزان عرضه در صرافی ها از اوایل نوامبر کاهش یافت. این مصادف با زمانی بود که چیلیز در سقف قیمت قرار داشت. معیار عرضه نشان داد که توکن CHZ از صرافی ها خارج شده و به ذخیره سازی طولانی مدت منتقل شده است.

به طور خلاصه، حرکت به منطقه 0.13 تا 0.14 دلار می تواند یک فرصت برای افزایش قیمت باشد. اما، تا زمانی که 0.155 دلار و 0.162 دلار به حمایت تبدیل نشوند، خریداران باید محتاط باشند.

منبع: ای ام بی کریپتو

امتیاز شما به این نوشته چقدر است؟

برای آگاهی از آخرین نوشته ها، خبر ها و تحلیل های کوتاه به کانال تلگرام پی98 بپیوندید.

0 0 رای ها
رأی دهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments