ربات ChatGPT قیمت سولانا (SOL) را برای شروع سال 2024 پیش بینی می کند!

ربات ChatGPT قیمت سولانا (SOL) را برای شروع سال 2024 پیش بینی می کند!

در میان موج تازه‌ای از خوش‌ بینی در بازار ارزهای دیجیتال که موجب رشد غافلگیر کننده اکثر ارزهای دیجیتال شده است، سولانا (SOL) یکی از بهترین عملکردها را داشته و نزدیک به 15 درصد در یک روز افزایش یافته است و ربات هوش مصنوعی ChatGPT سودهای بیشتری را برای شروع سال 2024 پیش بینی می کند.

همانطور که اتفاق می افتد، سایت خبری فینبولد از ChatGPT-4، جدیدترین مدل محصول معروف OpenAI، برای پیش بینی در مورد قیمت هفتمین ارز دیجیتال بزرگ بر اساس ارزش بازار، مشورت کرده و در 9 نوامبر دیدگاه های مفیدی را ارائه کرده است.

خرید و فروش سولانا

پیش بینی قیمت سولانا توسط ربات هوش مصنوعی ChatGPT 

به طور خاص، پلتفرم هوش مصنوعی بر اساس اطلاعات آنلاین در دسترس، از جمله روندهای تاریخی قیمت، تحلیل تکنیکال (TA) و پیش‌ بینی‌ های کارشناسان، محدوده قیمتی خوش‌ بینانه سولانا را از 50 تا 150 دلار برای شروع سال 2024 پیش بینی کرده است.

تحلیل تاریخی قیمت نشان می دهد که سولانا از زمان آغاز به کار خود در سال 2020 تاکنون افزایش قیمت قابل توجهی داشته است، که اگر ادامه یابد، کسانی که برای خرید سولانا اقدام کرده اند ممکن است تا سال 2024 شاهد رشد بالایی باشد.

ربات هوش مصنوعی ChatGPT به سابقه سولانا به عنوان یک پروژه قوی با پشتوانه فناوری قوی اشاره کرد که علاوه بر توسعه مستمر و پروژه های ساخته شده در شبکه آن می تواند بسته به رشد و موفقیت این پروژه ها، قیمت این ارز دیجیتال را بالا ببرد.

🔺اگر سولانا به 100 دلار برسد، سرمایه گذاری 100 دلاری شما در SOL چقدر ارزش دارد؟🔺

همانطور که داده ها نشان می دهد، سولانا در زمان نگارش این مقاله با قیمت 55.29 دلار با افزایش 6.91 درصدی در 24 ساعت گذشته و رشد 33 درصدی در هفت گذشته نشان می دهد. 

علیرغم گزارش‌هایی مبنی بر اینکه کیف پول‌های متعلق به صرافی ورشکسته FTX و شرکت سرمایه‌گذاری ارز دیجیتال Alameda Research که در رسوایی کلاهبرداری دخیل هستند، SOL خود را تخلیه می‌کنند، بسیاری از پلتفرم ها اخیراً سیگنال خرید گسترده‌ای برای سولانا منتشر کرده اند.

منبع: فینبولد

امتیاز شما به این نوشته چقدر است؟

برای آگاهی از آخرین نوشته ها، خبر ها و تحلیل های کوتاه به کانال تلگرام پی98 بپیوندید.

0 0 رای ها
رأی دهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments