آیا قیمت دوج کوین در سال 2024 به 1 دلار می رسد؟

آیا قیمت دوج کوین در سال 2024 به 1 دلار می رسد؟

در این مقاله قصد داریم بررسی کنیم که کدام عوامل اساسی می توانند دوج کوین یک دلاری را در سال 2024 محقق کنند.

  • جهش قیمت دوج کوین به بالا 0.20 دلار، باعث گمانه زنی در مورد پتانسیل آن برای رسیدن به 1 دلار در سال 2024 شده است و عوامل متعددی بر قیمت آن در آینده تاثیر می گذارد.
  • شیبا اینو (SHIB) طی یک ماه شاهد افزایش 200 درصدی قیمت بوده است و این سوال را در مورد توانایی آن در پیشی گرفتن از دوج کوین ایجاد کرده است.
خرید و فروش دوج کوین پی98

شانس یک دلاری شدن دوج کوین در سال 2024 چقدر است؟

بزرگترین میم کوین – دوج کوین (DOGE) – اخیراً روند خود را تغییر داده است و قیمت آن در هفته گذشته 30٪ افزایش یافته و از 0.20 دلار فراتر رفته است. ما از ربات هوش مصنوعی، ،ChatGPT پرسیدیم که آیا بازیابی مجدد می تواند قیمت دوج کوین را به نقطه عطف یک دلار در طول سال 2024 برساند یا خیر!

چت ربات محبوب مبتنی بر هوش مصنوعی این احتمال را رد نکرد و تخمین زد که محقق شدن دوج کوین یک دلاری در سال 2024 به عوامل مختلفی بستگی دارد که اصلی‌ ترین آنها پذیرش بازار است.

اگر دوج کوین به گسترش موارد استفاده خود ادامه دهد و به عنوان یک روش پرداخت یا خدمات دیگر مورد استفاده قرار گیرد، این می تواند تاثیر مثبتی بر قیمت آن داشته باشد.

در اوایل این ماه، ایلان ماسک، مدیرعامل تسلا اعلام کرد که غول خودروهای الکتریکی ممکن است “در برخی مواقع” DOGE را به عنوان یک روش پرداخت بپذیرد.

ماسک در چند سال گذشته بارها از دوج کوین حمایت کرده است و باعث افزایش قابل توجه قیمت در بیشتر موارد شده است.

ChatGPT اظهار داشت:

حمایت مستمر توسط ماسک یا شرکت برجسته می تواند قیمت را افزایش دهد.

ادامه دار شدن روند صعودی بازار کریپتو دلیل دیگری است که ChatGPT به آن اشاره کرد. با توجه به ربات هوش مصنوعی، یک چرخه صعودی حاکم در کل بازار کریپتو ممکن است قیمت سکه‌ های میم متعدد، از جمله DOGE را افزایش دهد. برخی از تحلیلگران بر این باورند که به دلیل هاوینگ بیت کوین که قرار است در ماه آینده اتفاق بیفتد صنعت هنوز شاهد یک روند صعودی واقعی نیست.

سایر عواملی که ممکن است بر ارزش آینده دوج کوین تاثیر مثبت بگذارد عبارتند از: تحولات فناوری، محیط نظارتی، احساسات سرمایه‌ گذار و شرایط اقتصادی.

پیش بینی قیمت دوج کوین در سال 2024

آیا شیبا اینو می تواند صاحب تاج پادشاهی دوج کوین شود؟

یکی دیگر از سکه های میم که اخیراً رشد چشمگیری داشته است، شیبا اینو (SHIB) است. قیمت این دارایی در مقیاس ماهانه بیش از 200 درصد افزایش یافته است و ارزش بازار آن برای مدت کوتاهی به بالای 25 میلیارد دلار افزایش یافته است.

چندی پیش، از ChatGPT پرسیدیم که آیا این توکن می تواند امسال سرنوشت دوج کوین را تغییر دهد یا خیر. ربات هوش مصنوعی پیش بینی کرد که چنین سناریویی به توسعه بیشتر جامعه شیبا اینو بستگی دارد. همانطور که CryptoPotato گزارش کرد، SHIB قوی ترین پایه را در بین تمام کوین های میم دارد و پس از آن دوج کوین و پپه قورباغه قرار دارند.

پیش بینی قیمت شیبا اینو در سال 2024

پیشرفت های تکنولوژیکی مربوط به شیباریوم نیز می تواند نقش مهمی در آینده شیبا داشته باشد. این شبکه که در آگوست سال گذشته راه اندازی شد، چندین نقطه عطف استراتژیک را در چند ماه گذشته تکمیل کرده است. اخیرا، کل معاملات از مرز 400 میلیون فراتر رفت.

منبع: کریپتو پوتیتو

امتیاز شما به این نوشته چقدر است؟

برای آگاهی از آخرین نوشته ها، خبر ها و تحلیل های کوتاه به کانال تلگرام پی98 بپیوندید.

3 5 رای ها
رأی دهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
2 نظرات
تازه‌ترین
قدیمی ترین بیشترین واکنش نشان داده شده(آرا)
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
فری
فری
1 ماه قبل

قطعا احتمالش زیاده

سیدعباس موسوی
سیدعباس موسوی
1 ماه قبل

فقط شیبا، در حال رشد و توسعه، روند صعودی دارد.