روند صعودی کاردانو شروع شده است؟ | تحلیل تکنیکال ارز ADA

روند صعودی کاردانو شروع شده است؟ | تحلیل تکنیکال ارز ADA

با شروع روند صعودی کوتاه مدت، رمز ارز کاردانو سرمایه گذاران خود را پس از شکستن 20 EMA روزانه (قرمز) راضی نگه داشته است. پس از افزایش دو رقمی طی دو هفته گذشته، ADA نیز مقاومت خط روند دو ماهه خود را کاهش داده است.

حرکات اخیر این آلت کوین فرصت هایی را برای معامله گران ایجاد کرده است. در زمان انتشار، ADA با 0.63 دلار معامله شد که در 24 ساعت گذشته نزدیک به 9 درصد افزایش داشته است.

تحلیل چارت روزانه کاردانو

با سطح فیبوناچی 23.6 درصد و مقاومت 0.63 دلاری که مانعی برای سرمایه گذارانی که اقدام به خرید کاردانو کرده اند، ایجاد می کند، ADA در حالی که یک پرچم صعودی در بازه زمانی روزانه ایجاد می کند، فشرده سازی شدیدی را تجربه کرد. 

تحلیل چارت روزانه کاردانو

در حالی که قیمت به زیر 50 EMA (فیروزه ای) رسید، چشم انداز گسترده تر همچنان نزولی را نشان می داد. احساسات بیت کوین و نوسانات آن می تواند نقش مهمی در مسیر آینده کاردانو داشته باشد.

♻️لازم است بدانید بیشتر اوقات، الگو پرچم گاو نر به عنوان یک الگوی ادامه روند شناخته می شود نه یک الگوی معکوس.

❓اما حرکت قیمت بالاتر از مقاومت خط روند دو ماهه و EMA 20 در کنار شکل گیری پرچم صعودی بسته شد. آیا این می تواند نشانه ای از تغییر روند احتمالی باشد؟

اگر بله، پس EMA 20 یک پشتیبان حیاتی برای ادامه روند صعودی در روزهای آینده خواهد بود. بسته شدن مداوم بالای خط به خریداران کمک می کند تا یک شکست رو به بالا را تجربه کنند. هر کلوزی بالاتر از 0.63 دلار به طور بالقوه می تواند یک نقطه ورود با سطح سود در محدوده 0.67 دلار تا 0.70 دلار ایجاد کند.

با این حال، با توجه به روند نزولی بلندمدت، شکستن زیر میانگین متحرک نمایی 20 می‌تواند منجر به کاهش کوتاه مدت به سمت سطح 0.505 دلار شود.

شاخص RSI

شاخص قدرت نسبی یک چشم انداز خنثی از ساختار فعلی بازار دارد. اگر این اتفاق ادامه پیدا کند فشرده شدن قیمت می تواند اتفاق بیافتد.

شاخص RSI

علاوه بر این، OBV شاهد یک واگرایی نزولی بود زیرا عمل قیمت به فشرده سازی خود در داخل کانال نزولی ادامه می دهد. با این حال، نزدیک شدن CMF پایدار به بالای نقطه صفر خود می تواند به نفع تلاش های خرید در زمان های آینده باشد.

جمع بندی

در حالی که اندیکاتورها کمی ترکیبی بودند، شکست ADA به بالای 0.63 دلار می تواند یک روند معکوس قوی را تایید کند. سرمایه گذاران باید EMA 20 را به عنوان پایه ای برای ورودی های زمان بندی همانطور که در بالا پیشنهاد شد نگه دارند.

در نهایت، ADA همبستگی بالایی با بیت کوین دارد. بنابراین، معامله گران/سرمایه گذاران باید حرکت بیت کوین را به دقت زیر نظر داشته باشند تا حرکتی سودآور انجام دهند.

منبع: ای ام بی کریپتو

امتیاز شما به این نوشته چقدر است؟

برای آگاهی از آخرین نوشته ها، خبر ها و تحلیل های کوتاه به کانال تلگرام پی98 بپیوندید.

0 0 رای ها
رأی دهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments