آیا این پایان ارز لونا است؟ | ریزش 20 درصدی قیمت LUNA

آیا این پایان ارز لونا است؟ | ریزش 20 درصدی قیمت LUNA

توکن LUNA که به تازگی راه اندازی شده است، تنها دو هفته پس از یک ایردراپ مورد انتظار در وضعیت بسیار بدی قرار دارد.

این توکن در 24 ساعت گذشته 20 درصد کاهش یافت و اکنون در پایین ترین سطح خود یعنی 4.15 دلار معامله می شود. بخش عمده ای از ضررهای آن نیز در بحبوحه کاهش گسترده تر بازار ارزهای دیجیتال رخ می دهد.

اما به نظر می‌رسد چندین افشاگری جدید و نکبت‌ بار در مورد راه‌اندازی مجدد Terra برای بلاک‌ چین هزینه کمی را برای معامله‌ گران به همراه داشته است. گمانه زنی ها در مورد اینکه آیا بنیانگذار Do Kwon هنوز هم نقشی در Terra 2.0 دارد یا خیر، آخرین رکود LUNA است.

علاوه بر این، گزارش شده است که پلیس کره جنوبی نیز در حال تحقیق در مورد اختلاس احتمالی بیت کوین توسط یکی از کارکنان Terraform است.

 دو کووان متهم به دروغگویی در طرح احیا است

FatMan اخیرا در توییتر گفت که Kwon و TFL در مورد اینکه ترا 2 را کاملاً متعلق به جامعه کرده اند، دروغ گفته اند.

FatMan که چندین ادعا در مورد Terra و Kwon در تاپیک های قبلی مطرح کرده است، ادعا کرد که Kwon و TFL مجموعاً 42 میلیون توکن LUNA به ارزش حدود 200 میلیون دلار در اختیار دارند.

همچنین ظاهراً کووان علیرغم تلاش های جامعه برای سوزاندن توکن های موجود از دارایی های خود برای رای دادن به هارد فورک و ایردراپ ارز لونا 2 استفاده کرده است.

در حالی که ادعاهای FatMan را نمی توان فورا تأیید کرد، واکنش بازار نشان می دهد که معامله گران بدون توجه به LUNA در حال فروش و دامپینگ هستند. این توکن در حال حاضر 79٪ از اوج قیمت خود در زمان فهرست شدن، کاهش یافته است. 

ریزش بیشتر لونا کلاسیک

با وجود از دست دادن بیش از 99٪ از ارزش لونا کلاسیک توکن اصلی LUNA، نیز با فروش شدید سرمایه گذاران مواجه شده است.

این توکن در 24 ساعت گذشته 16 درصد کاهش یافت و هر نوع بازیابی بسیار بعید به نظر می رسد. ضرر Terra 2.0 نیز به دلیل ضعف گسترده تر در بازار ارزهای دیجیتال تشدید شده است.

منبع: کوین گیپ

امتیاز شما به این نوشته چقدر است؟

برای آگاهی از آخرین نوشته ها، خبر ها و تحلیل های کوتاه به کانال تلگرام پی98 بپیوندید.

0 0 رای ها
رأی دهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments