بیت کوین به زیر 30 هزار دلار بازگشت | دلیل احتمال سقوط BTC به 24 هزار دلار چیست؟

بیت کوین به زیر 30 هزار دلار بازگشت | دلیل احتمال سقوط BTC به 24 هزار دلار چیست؟

بیت کوین (BTC) آخرین تلاش خود را برای شکست از محدوده 32000 دلار شکست خورد و در 24 ساعت گذشته به میزان قابل توجهی سقوط کرده است.

بیت کوین بیش از 5 درصد کاهش یافت و به 29535 دلار رسید. همچنین به نظر می رسد عوامل کمی وجود دارد که هرگونه افزایش قیمت را در کوتاه مدت تشویق می کند.

در عوض، شاخص های فنی نشان می دهد که بیت کوین ممکن است در چند هفته آینده به زیر 24000 دلار سقوط کند. انتظار می‌رود این توکن فشار فروش را پیش از انتشار آمارهای کلیدی تورم ایالات متحده در هفته جاری افزایش دهد.

سایر عوامل، مانند افزایش سیستم های نظارتی بر کریپتو، می‌تواند ضرر بیشتری را برای BTC به همراه داشته باشد.

بیت کوین زیر 24 هزار دلار سقوط می کند

به گفته تحلیلگر محبوب رمز ارز، بیت کوین در یک ساختار پرچم خرسی معامله می‌شود و این الگو بیانگر ریزش بیشتر برای بیت کوین است.

تحلیلگر انتظار دارد که توکن زیر 24000 دلار تسلیم شود – که می تواند یک فرصت خرید باشد. آنها همچنین خاطرنشان کردند که قیمت اخیر بیت کوین بسیار شبیه به آنچه در سال 2018 مشاهده شد، معامله می شود – جایی که توکن برای چندین ماه در یک محدوده معامله می شد و قبل از اینکه به شدت بیش از 50 درصد سقوط کرد و به 3000 دلار رسید.

با توجه به اینکه این سال آخرین باری بود که فدرال رزرو قبل از سال 2022 نرخ بهره را افزایش داد، احتمالاً BTC مشابه سال 2018 رفتار می کند. به این ترتیب، با افزایش بیشتر نرخ بهره در افق، BTC می تواند سقوط بیشتری را تجربه کند.

داده های تورم لحظه ای برای بازارها حاکم هستند

انتظار می‌رود داده‌های تورم ایالات متحده در ماه می، که قرار است جمعه این هفته منتشر شود، نقش اصلی را در تعیین احساسات بازار در هفته‌های آینده ایفا کند. پس از کاهش اندکی تورم در ماه آوریل، معامله گران منتظر کاهش بیشتر قیمت ها تا ماه مه خواهند بود.

داده‌های MarketWatch نشان می‌دهد که اجماع عمومی 8.2 درصد در مقایسه با 8.3 درصد در آوریل است.

هر مقداری کمتر از اجماع عمومی باشد، احتمالاً جرقه ای برای افزایش قیمت BTC خواهد داشت. اما عکس آن می تواند جرقه نزول شدیدتر در بازارها را ایجاد کند.

پیش‌ بینی یک صورت‌ حساب بزرگ ارز دیجیتال، که قرار است این هفته منتشر شود، می‌تواند عملکرد قیمت بیت‌کوین را نیز مشخص کند.

منبع: کوین گیپ

امتیاز شما به این نوشته چقدر است؟

برای آگاهی از آخرین نوشته ها، خبر ها و تحلیل های کوتاه به کانال تلگرام پی98 بپیوندید.

0 0 رای ها
رأی دهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments