پذیرش بیت کوین توسط Caracas Air

شرکت هواپیمایی کاراکاس ایر (Caracas Air)، بیت کوین را به عنوان روش پرداخت پذیرفت

آکادمی هواپیمایی پیشرو کشور ونزوئلا، پذیرش بیت کوین را آغاز کرده است.

طبق اعلامیه منتشر شده در توییتر توسط اولیور لوفر (Oliver Laufer)، مدیرعامل این شرکت، آکادمی هواپیمایی پیشرو کشور ونزوئلا، کاراکاس ایر (Caracas Air)، شروع به پذیرش بیت کوین کرده است.

کسانی که برای پرداخت های خود، از این روش جدید استفاده کنند، می توانند از تخفیف در خریدشان بهره مند شود.

اولیور لوفر (Oliver Laufer)، فارغ التحصیل کالج  Miami Dade، این شرکت را به همراه برادرش در سال 2015 تأسیس کرد. 12 سال پیش، آن ها هرآنچه داشتند را فروختند تا یک هواپیما Cessna 172 Skyhawk بخرند و یک مدرسه آموزش پرواز احداث کنند.

در حال حاضر، کاراکاس ایر، حدود 900 دانشجو دارد و به یک از سریع ترین آکادمی های رو به رشد در آمریکای لاتین تبدیل شده است.

ونزوئلا برای غلبه بر تورم، به ارزهای دیجیتال روی آورده است

کشور ونزوئلا که به شدت با تورم بالا درگیر است، از همان ابتدای کار، در خط مقدم پذیرش بیت کوین قرار داشته است.

طبق داده های ارائه شده توسط blockchain sleuth Chainalysis، ونزوئلا یکی از کشور های پیشرو در زمینه معاملات همتا به همتا (peer-to-peer) در سطح جهان می باشد. (در رده های بالاتر، تنها کشور های آمریکا و روسیه قرار دارند)

به غیر از بیت کوین، ارزهای دیجیتال دیگری مانند Dash، در این کشور سوسیالیست، رونق قابل ملاحظه ای دارند.

در روز های اخیر که بازار ارز های دیجیتال، بخصوص بیت کوین، شرایط چندان مساعدی نداشتند و روندهای نزولی، ترس و نگرانی زیادی را وارد فضای ارزهای دیجیتال کرده است، خبر های متعددی از پذیرش کریپتوکارنسی ها به طور همزمان به گوش رسیده است که خیلی از تحلیلگران معتقدند همین امر به بازگشت دوباره سیر افزایشی بیت کوین و جهش قیمت آن اشاره دارد.

پذیرش دوج کوین توسط فروشگاه آمریکایی نیو اگ (Newegg) به عنوان یک روش پرداخت برای مشتریان خود، سرمایه گذاری جدید شرکت میکرواستراتژی بر روی بیت کوین و امروز هم پذیرش BTC به عنوان روش پرداخت در آکادمی هواپیمایی کاراکاس ایر (Caracas Air) از مواردی هستند که در این خصوص می توان به آن اشاره کرد.

امتیاز شما به این نوشته چقدر است؟

برای آگاهی از آخرین نوشته ها، خبر ها و تحلیل های کوتاه به کانال تلگرام پی98 بپیوندید.

0 0 رای ها
رأی دهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments