از الهام گرفتن از ایلان ماسک، تا میلیونر شدن با سرمایه گذاری در دوج کوین

از الهام گرفتن از ایلان ماسک، تا میلیونر شدن با سرمایه گذاری در دوج کوین

یک فرد 33 ساله به نام گلوبر کانتسوتو (Glauber Contessoto) که در یک کمپانی موسیقی در لس آنجلس فعالیت می کند، از داستان خود که چطور در طی دو ماه، به یک میلیونر دوج کوین تبدیل شد، پرده برداشت. 

او زمانی که قیمت دوج کوین در 5 فوریه (17 بهمن 99) 4.5 سنت بود، 180،000 دلار بر روی این کوین سرمایه گذاری کرد. او از طریق وبسایت ردیت (Reddit) با این ارز دیجیتال آشنا شد و الهام بخش او، کسی نبود جز مدیر عامل شرکت تسلا، ایلان ماسک، که در موارد متعددی در مورد دوج کوین، توییت هایی منتشر کرده است. 

کانتسوتو اذعان داشت او به دلایل مختلفی جذب دوج کوین شده است. جدا از علاقه ای که به جامعه علاقه مندان دوج کوین در  Reddit دارد، او از این که این ارز دیجیتال از Shiba Inu ( نماد دوج) ایده گرفته است ابراز خرسندی کرد. او همچنین بر رشد این ارز دیجیتال خیلی خوش بین است و باور دارد که می تواند ثروتی به او اعطا کند که تا نسل های بعد او هم در خانواده ا‌ش می توانند از آن بهره مند شوند. او پس از صحبت در مورد این که چطور در فقر بزرگ شد و این امر برای او اهمیت بسیار بالایی دارد، به موضوعی اشاره کرد که خیلی از هولدر های دوج کوین همین نظر را دارند. او گفت:

“یکی از دلایلی که من سرمایه ام را به دوج کوین اختصاص می دهم، ایلان ماسک می باشد. من فکر میکنم او یک نابغه است.”

کانتسوتو، تمام سهام خود را از جمله سهام تسلا و اوبر را فروخت، و بر روی دوج کوین سرمایه گذاری کرد. او سپس با دریافت وام از طریق اپلیکیشن رابین هود (Robinhood) به سرمایه گذاری بر مارجین پرداخت. 

افزایش قیمت دوج کوین در چند ماه اخیر
افزایش قیمت دوج کوین در چند ماه اخیر. منبع: Markets.Bitcoin.com

تعدادی از حرفه ای ها، هشدار هایی مبنی بر سرمایه گذاری در دوج کوین داده اند. به عنوان مثال، مایک نووگراتز ( Mike Novogratz), این هفته در گفت و گو با CNBC گفته بود که تنها دو نفر، 30 درصد از کل عرضه دوج کوین را در اختیار دارند. او در ادامه دوج کوین را با اکوسیستم بیت کوین مقایسه کرد و گفت که DOGE مانند BTC محدودیت تامین ندارد. کانتسوتو با وجود تمام هشدارهای که از جانب دوستانش دریافت کرد، ریسک بزرگی را با سرمایه گذاری بر دوج کوین مرتکب شد. 

حدود 2 ماه بعد، قیمت دوج کوین شروع به بالا رفتن کرد و سپس با  400 درصد افزایش و رسیدن به مارکت کپ 49 میلیارد دلاری، DOGE رسماً به بالاترین قیمت خود در حوالی 45 سنت رسید. کانتسوتو در 16 آوریل (27 فروردین)، بالانس خود را در reddit به اشتراک گذاشت که معادل 1,081,441.29 دلار بود. 

او با تأکید بر اینکه فعلا قصد فروش دوج کوین خود را ندارد گفت:

برنامه من این است که وقتی به 10 میلیون دلار رسیدم، آن وقت 10 درصد از آن را خارج می کنم. این ارز قرار است به رشد ادامه دهد. 

امتیاز شما به این نوشته چقدر است؟

برای آگاهی از آخرین نوشته ها، خبر ها و تحلیل های کوتاه به کانال تلگرام پی98 بپیوندید.

0 0 رای ها
رأی دهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
1 دیدگاه
تازه‌ترین
قدیمی ترین بیشترین واکنش نشان داده شده(آرا)
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
Ali
Ali
3 سال قبل

واقعا هم تحلیلگرا علم غیب ندارن شاید ۳۰الی۴۰ درصد تحلیلاشون درسته همه چیزرو به اما ،اگر وشاید تحلیل میکنن
اینکه نشد تحلیل
مثال اگر بالای این قیمت موند این میشه اگر زیر این قیمت رفت این میشه اگر این خبر خورد اون میشه…….